Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2005, 23:24
chlamydia
chlamydia is offline
Ik heb vorige week n supergave jongen ontmoet hij heet Gerco en is even oud als ik.
Echt n leuke doodnormale vent.Maar zoals jullie misschien weten :ik kom net uit een problematische relatie.Mn exvriend Wilco sloeg me meerdere malen in elkaar , ging vreemd en gaf mij een soa.Ik kon vaak een dag of 2 niet naar buiten, gelukkig sloeg hij me meestal op mn rug.We woonden toen dus samen maar ik ben nu weer terug bij mn ouders in huis.
Het klinkt allemaal dramatisch maar dit gebeurt tegenwoordig dus gewoon
Nou ontmoette ik vorige week in de soos dus Gerco.
En we hebben gezoend en hij bracht me (vet lief ) naar huis .Nou weet ik dat hij een relatie wilt en ik eigenlijk ook wel.
Ik ben alleen een beetje bang.. gewoon nog door Wilco en alles nog.En doordat ik er gister achterkwam dat Gerco op freefighten zit.Voor degenen die het niet kennen, dit is een vechtsport en ik vind hem echt superleuk maar ik ben zo bang dat hij me ook inelkaar trapt.En ik weet niet of ik wel verder durf te gaan maar aan de andere kant wil ik echt zo graag want t is echt n goeie jongen.

Wat moet ik nou?
Oud 16-01-2005, 23:28
Verwijderd
Als je hem echt leuk vindt en je weet dat het wederzijds is, heb het er dan met hem over. Hij zal het wel begrijpen.
Oud 16-01-2005, 23:30
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
chlamydia schreef op 17-01-2005 @ 00:24 :
IkIk kon vaak een dag of 2 niet naar buiten, gelukkig sloeg hij me meestal op mn rug.
gelukkig maar

maar je kunt ze natuurlijk ook gewoon elkaar inmekaar laten bossen. het zekere voor het onzekere nemen eh
Oud 16-01-2005, 23:36
MB
MB is offline
Ik denk dat je het gewoon rustig aan moet doen, dus een hele tijd bij je ouders blijven wonen en nog niet gaan samenwonen. Dan is de stap (denk ik) ook kleiner om de relatie op te zeggen als het misgaat.

Waarom ga je zelf niet op een vechtsport, zoals freefight? Kun je mooi met hem samen doen, en je voelt je er sowieso een stuk zekerder door (en het is nog een goede training voor je lichaam ook)
Oud 16-01-2005, 23:38
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 17-01-2005 @ 00:36 :

Waarom ga je zelf niet op een vechtsport, zoals freefight? Kun je mooi met hem samen doen, en je voelt je er sowieso een stuk zekerder door (en het is nog een goede training voor je lichaam ook)
en je kan je dan verdedigen áls hij je inmekaar bost
Oud 16-01-2005, 23:38
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Ik begrijp dat je na deze Wilco bang bent geworden voor jongens. Jij zegt dat deze Gerco op freefighten zit. Dit is niet omdat hij jou dan beter in elkaar kan slaan, maar juist zodat hij jou en zichzelf beter kan beschermen als er iets gebeurt, en omdat hij het leuk vind (mag ik aannemen)
Niet iedere jongen is hetzelfde. Er zijn maar een paar foute. Helaas heb jij er een mee moeten maken, maar het feit dat jij hem zo lief vind en hij je naar huis brengt, zegt wel iets over hem.
Hoe moeilijk het ook is, probeer hem ook een kans te geven. Hij ziet in jou een leuke meid, en het zou jammer zijn als je hem deze relatie niet gunt, omdat jouw vorige vriend zo'n herrie heeft geschopt.

Succes!!
Oud 16-01-2005, 23:41
Nonaj
Nonaj is offline
Dat Gerco op freefighten zit wil niet automatisch zeggen dat hij het daarom ook leuk vindt om jou in elkaar te meppen
Oud 16-01-2005, 23:42
chlamydia
chlamydia is offline
Jamaar elke man wordt toch weleens kwaad..wat nou als we een keertje ruzie krijgen en hij me dan inelkaar rost?
Oud 17-01-2005, 00:03
Tiño
Tiño is offline
uhm...is dit serieus??
Oud 17-01-2005, 00:10
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
chlamydia schreef op 17-01-2005 @ 00:42 :
Jamaar elke man wordt toch weleens kwaad..wat nou als we een keertje ruzie krijgen en hij me dan inelkaar rost?
Dat zie je dan wel weer. Als elke man wel eens kwaad wordt en je dan in elkaar gaat rossen kan je dus met niemand een relatie beginnen. Dan moet je lesbisch worden.

Zoals je hem nu beschrijft lijkt ie niet echt agressief. Met dat freefighten kan ie zelfs zijn negatieve energie kwijt, dan zou ie dus nog minder zin hebben om jou in elkaar te rossen (als ie dat al van plan was).
Oud 17-01-2005, 00:21
Verwijderd
laat gerco wilco een pak rammel voor zn bek geven
Oud 17-01-2005, 00:59
MonoM
MonoM is offline
praat erover met hem.
Oud 17-01-2005, 05:23
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
chlamydia schreef op 17-01-2005 @ 00:42 :
Nou, echt niet alle mannen zijn zo.
Mijn vriend en ik kunnen ook flinke ruzie krijgen, maar hij heeft nog nooit een hand naar mij uitgestoken, en dat zal hij ook niet doen ook

Als je Gerco echt leuk vindt, en hij jou ook, vertel dan het hele verhaal. Zeg dat je bang bent, en langzaam aan wil doen. Als hij je leuk vindt zal hij dat heus wel begrijpen.
Oud 17-01-2005, 06:02
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
MonoM schreef op 17-01-2005 @ 01:59 :
praat erover met hem.
Inderdaad

En als hij je echt leuk vindt, zal hij vast heel lief voor je zijn en goed naar je luisteren.
Oud 17-01-2005, 08:14
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Citaat:
gladde aal schreef op 17-01-2005 @ 01:21 :
laat gerco wilco een pak rammel voor zn bek geven
Oud 17-01-2005, 09:34
WolterB
WolterB is offline
Je zegt dat je bang voor bepaalde sitauties bent en dat is geen goede basis voor een relaite.

Doe rustig aan, leer hem beter kennen en stap niet gelijk in een nieuwe relatie.
Sommige mensen zitten op een vechtsport zodat ze zich leren beheersen in het 'echte' leven en daar geen domme dingen doen.
Praat er met hem over, alleen zo kom je erachter.
Oud 17-01-2005, 10:04
Verwijderd
Dus sinds Wilco je een soa heeft bezorgd is het chlamydiagirl@hotmail?

Damn.
Oud 17-01-2005, 10:35
Verwijderd
Als dit geen vette grap was had ik nog serieus getypt dat je moest uitkijken dat je die arme greco niet ook nog een soa geeft.
Oud 17-01-2005, 10:53
Nonaj
Nonaj is offline
Sla terug met een stoeptegel als ie wil gaan meppen
Oud 17-01-2005, 11:45
Verwijderd
Doordat dit een extra nick van je is en door o.a. je andere posts met deze nick en je reputatie, neem ik dit niet serieus.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten