hallo allemaal,
ben lang niet op forum geweest. is voor mij een goed teken, want dit is voor mij echt een plek om mijn verhaal kwijt te kunnen en met andere mensen te "praten" over vervelende dingen.
dus:
alweer een hele tijd geleden vond ik dus een jongen leuk. hij had alleen al een vriendin. op een gegeven moment is die relatie uit gegaan. redelijk snel daarna kregen wij iets. was helemaal leuk en geweldig. maar al snel begon het te vervelen en merkte ik bij mezelf dat het gevoel weg was. ik had niet meer de behoefte om continue bij hem te zijn of leuke dingen met hem te gaan doen enzo. hebben we het samen over gehad en toen heb ik het uitgemaakt.
sinds het uit is krijg ik nog af en toe van die mailtjes van hem, dat hij mij sinds het uit is nog juist veel leuker is gaan vinden. hij kan mij niet uit zijn hoofd zetten. ik zie echt niks meer in die jongen. hij is aardig enzo, en ik wil best vrienden met hem zijn, maar dit staat er dus wel nog tussenin. hij heeft dus nog steeds hoop op dat het nog ooit goed komt, en ik word er een beetje moe van eerlijk gezegd.
daarom: heeft iemand tips, om ervoor te zorgen dat hij mij vergeet? (klinkt misschien een beetje gek) ik vind het echt niet meer leuk zo, en voel me af en toe een beetje alsof ik gestalkd (schrijf je dat zo?) word ofzo
iemand een handige toevoeging of goed idee om dit probleem uit de wereld te helpen? alvast bedankt
x m