Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2005, 21:14
EkiaM
EkiaM is offline
hallo allemaal,
ben lang niet op forum geweest. is voor mij een goed teken, want dit is voor mij echt een plek om mijn verhaal kwijt te kunnen en met andere mensen te "praten" over vervelende dingen.

dus:
alweer een hele tijd geleden vond ik dus een jongen leuk. hij had alleen al een vriendin. op een gegeven moment is die relatie uit gegaan. redelijk snel daarna kregen wij iets. was helemaal leuk en geweldig. maar al snel begon het te vervelen en merkte ik bij mezelf dat het gevoel weg was. ik had niet meer de behoefte om continue bij hem te zijn of leuke dingen met hem te gaan doen enzo. hebben we het samen over gehad en toen heb ik het uitgemaakt.
sinds het uit is krijg ik nog af en toe van die mailtjes van hem, dat hij mij sinds het uit is nog juist veel leuker is gaan vinden. hij kan mij niet uit zijn hoofd zetten. ik zie echt niks meer in die jongen. hij is aardig enzo, en ik wil best vrienden met hem zijn, maar dit staat er dus wel nog tussenin. hij heeft dus nog steeds hoop op dat het nog ooit goed komt, en ik word er een beetje moe van eerlijk gezegd.

daarom: heeft iemand tips, om ervoor te zorgen dat hij mij vergeet? (klinkt misschien een beetje gek) ik vind het echt niet meer leuk zo, en voel me af en toe een beetje alsof ik gestalkd (schrijf je dat zo?) word ofzo

iemand een handige toevoeging of goed idee om dit probleem uit de wereld te helpen? alvast bedankt

x m
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2005, 21:38
Verwijderd
duidelijk maken en geduld hebben
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 21:39
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Nou.
Laat hem dit stuk wat je geschreven hebt bijvoorbeeld eens lezen. Zeg hem gewoon dat het definitief uit is, nooit meer goed komt en je moe van hem wordt. Punt.

Soms vraag ik me af waarom sommige mensen hier niet zelf op het idee komen om dingen die hun dwarszitten gewoon aan diegene zelf duidelijk te maken...
Oud 17-01-2005, 21:39
Balance
Balance is offline
Ik gok dat je het tot nu toe subtiel hebt geprobeerd, dus wees duidelijk: ik vind je echt niet meer leuk.
Desnoods vertel je het hem vaker. Het wil niet altijd aankomen bij verliefde mensen...

En bepaal zelf of je vriendschappelijk met iemand om kan gaan die verliefd op je is en of je denkt dat het zijn verliefdheid niet vergroot.
Oud 17-01-2005, 22:28
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
ontwijken, na een tijdje snapt ie wel dat het geen zin heeft..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 22:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hang de bitch uit.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 06:18
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Tegen hem zeggen dat hij geen hoop moet hebben, omdat je nooit meer wat met hem wilt! Duidelijk zijn!

Oh, en ook niet meer met hem emailen (want daar krijgt hij juist die hoop door).

Neem een paar maanden afstand.
Oud 18-01-2005, 10:19
WolterB
WolterB is offline
Wees duidelijk tegen hem. Het kan pijnlijk zijn, maar is wel het beste.
Oud 18-01-2005, 10:28
100%hallal
100%hallal is offline
Zoen zn beste vriend voor zn neus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten