![]() |
|
Ik maak een werkstuk in MS Word, maar ik heb ruzie met de regelafstand. De regelafstand in de lopende tekst wil ik graag anderhalf hebben, maar de regelafstand binnen de citaten wil ik graag gewoon enkel hebben. Dat lukt allemaal wel, maar zodra ik dan weer verder wil gaan met de lopende tekst (dus na het citaat), gaat het steeds fout. De regelafstand tussen het citaat en de lopende tekst meteen erna moet weer anderhalf zijn. Dat ziet er dus zo uit, maar nu gaat het steeds fout (zoals hier). Ik heb geen idee wat ik fout doe
![]() Kan iemand me helpen, want ik word er een beetje moe van ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarrrr ik zit net even in Word te pielen, en ik kan gewoon verschillende regelafstanden in één document gebruiken, zonder gebruik te maken van sectie-einden. Ik selecteer gewoon het tekstgedeelte waarvan ik de regelafstand wil veranderen en geef dan aan welke regelafstand ik wil. Dat werkt prima, dus ik weet niet waarom het bij jou niet werkt. Het zal wel weer een van die rare kuren van Word zijn. Wat bij mij wel zo is, is dat ik alleen per hele alinea de regelafstand kan aangeven. Als ik door wil typen in een andere regelafstand moet ik dus een nieuwe alinea aanmaken (gewoon 2x enter). Misschien dat dat de oplossing is? |
![]() |
||
Citaat:
Nu heb ik het maar opgelost door aan het eind van het citaat de lettergrootte te veranderen in 5 en dan een enter te doen, die heeft dan ongeveer de grootte van regelafstand 1,5 (lekker duidelijk, maar het werkt ![]() Bedankt iig ![]()
|
![]() |
|
|