Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan ga je echt niet eerst alles compleet uitwerken op je kladblaadje en daarna netjes overpennen op een nieuw blaadje. ![]() De overeenkomst tussen net en klad (bij wiskunde) is vaak dat het even slordig geschreven is en evenveel gekrasd, en de verschillen zijn dat er in de kladversie minder eindantwoorden en meer overbodige tussenstappen en probeersels staan, die op de net niet te vinden zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() TS: Ik zou voorstellen dat je een her doet, laat je zus niet bellen, stap zelf naar de docent en naar je conrector of mentor. Leg je probleem goed uit en stel voor dat je een her doet. Als ze weigeren, goed vragen wáárom het niet mag. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze weigeren, dat zou gewoon té lullig zijn. Anders kan je ook nog voorstellen dat je een extra toets maakt, die 4,7 telt dan wel nog mee, maar je hebt in ieder geval een kans er een voldoende van de maken... Mja, overleg het dus zélf met de docent en conrector. |
![]() |
||
Citaat:
Bij ons heeft ooit ook iemand dat gedaan, maar dan met een PO. De docent was er zó zeker van dat hij die PO niet had gehad, dat ie weigerde toe te geven. De jongen stapte naar één of ander bestuur. Het is toen helemaal onderzocht en men kwam erachter dat de jongen tegenstrijdige verklaringen gaf. Hij is daar toen mee geconfronteerd en hij bleek dus alles te hebben verzonnen: hij had gewoon zelf geen PO ingeleverd. Hoe triest ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar wat hadden jullie gedaan als ze tegen jullie had gezegd dat ze geen PO ontvangen had? Hadden jullie dan bekend of gewoon stug beweerd dat het haar schuld was?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar dat weet ik niet helemaal zeker. En je mag hem altijd herkansen natuurlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() We hebben haar dus niet echt overtuigd ofzo, dat deed ze zelf al ![]() Ze was heel aardig; wanneer ze had gezegd geen PO te hebben ontvangen, had ze ons vast het voordeel van de twijfel gegeven en zouden we het later in hebben mogen leveren... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
maar als ze de netversie heeft weggegooid heeft ze de kladversie nog waardoor ze zekerheid heeft dat ze dus de netversie heeft weggegooid, en andersom...
||
Citaat:
wij moesten ons project aanvullen (in de eerste periode) en toen we dat hadden gedaan kwamen we erachter dat we één punt waren vergeten aan te vullen, maja, niks meer aan te doen... kregen we het later terug: 7,5 met als commentaar: Ja, vooral dat ene punt hebben jullie erg goed aangevuld, ben er zo veel meer tevreden over! (terwijl dat het punt was die we vergeten waren ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Kijk niet achterom tiram | 115 | 14-11-2004 20:43 | |
Algemene schoolzaken |