Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2005, 12:30
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ok dit wordt een heeeel lange post dus als je geen zin hebt om veel te lezen ga dan maar al terug...

ok ik heb dus een probleem met mn vriendin, de laatste tijd maakt ze steeds vaker grapjes over dat ze het uit gaat maken enzo terwijl ik weet dat ze dat niet meent maar ik wordt er zelf gewoon depressief van en daarom heb ik besloten om dat haar te vertellen maar ik kan dan niet zo goed uit mn woorden komen en dat weet ik van mezelf dus heb ik eerst eens getypt wat er nouw precies is, dat is het volgende...

Hej, ik moet je wat vertellen en omdat ik weet dat als ik het gewoon tegen je zouw zeggen in het echt of met de telefoon dat ik dan nie echt uit mn woorden zou komen :$ en dan zou je me denk ik verkeerd begrijpen..dus daarom heb ik ma beslote om het te typen..

Ik zit dus al een tijdje met een bepaald gevoel dat ik nie precies kan uitleggen… eigenlijk is het zo dat ik stapelverliefd op jouw ben (natuurlijk)  maar tsja hoe moet ik da zegge… k heb het gevoel alsof jij mij helemaal nie meer leuk vind … ik denk da eerlijk gezegd al een tijdje maar k weet niet precies wat ik daar mee aan moe… ik hoop da je ut goed begrijpt..en je moet wel deze hele brief lezen anders snap je me niet goed

Ik krijg da gevoel omdat jij bijvoorbeeld mij hele tijd jaloers zit te maken met van alles en nog wa (Robin,lex,weet ik veel wie nog meer) en ik weet ook wel da je da niet meen en gewoon doe om mij te pesten (op vriendelijke manier zegma) alleen je doet da nogal veel vin ik laatste tijd :$ een beetje is natuurlijk nie erg eh, ik bedoel, als je elkaar nie kun pesten enzo dan is er toch ook niks aan magoed.. ff terug.. als je da doe dan heb ik gewoon het gevoel alsof ik er maar ben om jouw bezig te houde en da als je me beu ben da je gewoon na de volgende ga en de volgende en de volgende…. K vin ut gewoon niet zo leuk dat ik gewoon de zoveelste zou kunnen zijn die komt en gaat.. :$ natuurlijk kun jij daar ook niks aan doen wantja… al die vriendjes enzo das verleden tijd maar voor mij ben jij zegma gewoon alles…jij maak mij compleet… ik wil echt verder met jouw, samen dingen doen, oud worden… ik zoek in een vriendin eigenlijk iemand waar je de rest van je leven verder mee wil…een heleboel vriendinnen voor maar eventjes lijkt me echt helemaal niks omdat je dan steeds bepaalde gevoelens krijgt en die moet je dan weer onderdrukken….. natuurlijk weet je da nog nie als je nog zo jong ben als ons en na amper 2 maanden iets te hebben maar ik kan die gevoelens nouw eenmaal nie onderdrukke…jij misschien wel maar ik echt niet… ik voel echt heel veel voor je en ik zou ook echt nie zonder jouw willen….ik heb gewoon het gevoel da jij liever van die (jongeren relaties) heb je weet wel wat k bedoel…ook al zeg je dat je zo volwassen ben..zo van ik heb wel een vriendje maar ik zie die 1x per week en da wast en na een tijdje stop ik ermee en de week daarna heb ik weer iemand anders.. nouw zo ben ik eerlijk gezegd helemaal niet… ik heb liever iemand die je echt kunt vertrouwen.. iemand waar je mee verder kunt… een meer volwassen relatie zegma… maar ja ik weet het da kun je natuurlijk nie zeggen na 2 maanden maar toch heb ik steeds da gevoel..en ik weet wel dat een relatie moet groeien maar tsja k weet niet pcies .,…kan dr ook nie aan doen en ik ben zo bang da je me verkeerd begrijpt want ik wil je echt helemaaal nie kwijt  .. jij ben gewoon alles voor mij en misschien krijg ik da gevoel omdat ik zegma nie zo veel ervaring heb met vriendinnen.. en jij wel met vriendjes maar ja ik weet gewoon niet of jij da gevoel ook heb….. het komt dr eigenlijk op neer dat ik ja hoe moet k da zegge … zekerheid wil… maar ik weet da je na 2 maanden nog nix kun zegge natuurlijk.. … ik weet ook niet wat het met mij is or  misschien ben ik wel gewoon beetje depressief na die 2 toetsen van vandaag enzo en da jij aan de telefoon weer us zo leuk deej…NOT..zo van ja ik wil je nie meer zien je boeit me niet meer….ik ga ut toch uitmaken…en dan denk ik wel van, da zegt ze voor de grap om mij te pesten enzo want zo is ze nu eenmaal da weet ik nu wel ik ken je nu onderhand wel maar als je zulk soort dingen tegen me zegt dan voel ik me echt klote hoor… jij misschien niet da weet ik nie maar ik kan daar echt niet tegen…een beetje wel natuurlijk maar je kunt het ook overdrijven eh… want dan weet ik gewoon niet wanneer je wel of niet serieus doe en tsja da vind ik gewoon eeuuh… tsja vervelend.. en ik weet ook wel dat we ook allebei een apart leven hebben natuurlijk en dat we ook allebei andere dingen doen en het natuurlijk soms heel druk hebben (nu met carnaval enzo) en das maar goed ook want als we constant op elkaars lip zaten dan waren we elkaar misschien al snel beu…en da zou ik nie willen maarja de laatste tijd kom jij over alsof je me het liefst helemaal nooit meer zou zien..  en met carnaval zie je me het liefst ook niet zei je nou das leuk or als je da hoor van je vriendin… ik weet wel wat je bedoelt want carnaval is natuurlijk lachen, gek doen,drinken en dansen met je vrienden en als je vriend daarbij is dan tsja, k weet ook niet precies hoe je da uit moe leggen or..maar da is anders.. ma ja das natuurlijk ook leuk met je vrienden eh want ik zou eerlijk gezegd ook liever nie hele tijd aan jouw lip hangen met carnaval maar ja jij zou me het liefst helemaal niet willen zien zei je k weet niet of je da meen of niet maar da vind ik nogal overdreven or :$ en daarom ben ik affentoe gewoon bang… bang da je me nie meer wil….want toen we net iets hadden zei je van: ja met carnaval wordt zo leuk kun je blijven slapen. Maar nu zou je me het liefst niet zien…..vind k beetje raar or…

Nouwja da wast dus da moest ik ff kwijt want ik ben echt hele dagen chagrijnig de laatste tijd als ik in me eentje ben en me ouders merken dat ook wel en die vragen dan wat er is maar ik kan da nie tegen hun zeggen..ik kan me ook nergens meer op concentreren maar als ik bij jouw ben dan ben je altijd superleuk en aardig enzo en dan ben ik weer helemaal opgevrolijkt en weer helemaal positief maar als ik je dan tijdje nie meer zie en ik bel je en je doet weer zo tsja...dan ga ik allerlei dingen denken en dan draait da allemaal rond in me kop en ik wordt dr gewoon verdrietig en chagrijnig van en ik krijg er ook hoofdpijn en buikpijn van want het laatste wat ik wil is da jij me niet meer leuk vind en misschien denk je nadat je dit gelezen heb van… sow wat een loozer… wat een mietje.. maarja ik heb ook wel eens mn gevoelige momenten enzo, jij ben echt nie de enigste die da heeft..k hoop da je da snapt….

Ik wouw dit gewoon ff zeggen en het is misschien wa onpersoonlijk met een mail maar ja ik zou da in het echt nie tegen je kunnen zeggen want dan zou ik gewoonweg dichtklappen of superverdrietig worden denk ik.. .want ik ben nou eenmaal nie zo goed in zulk soort dingen zeggen..maar da wil ik niet want ik houw superveel van jouw….en ik hoop ook jij van mij…

Toen in de klaroen durfde ik niks tegen je te zeggen omdat jij echt superknap en superleuk ben en tsja ik vin mezelf maar gewoon.. nie speciaal ofzo… komt misschien omdat ik nog nooit iemand heb gehad behalve jij dan die mij ook speciaal vindt…:$ en ik dacht die wil toch noooooit iets met mij want die heeft natuurlijk altijd van die superknappe vriendjes enzo en ik dacht van.. ik maak gewoon geen schijn van kans bij jouw dus ik kan net zo goed niks zeggen maar toen jij volgende dag op msn mij had toegevoegd ging ik echt helemaal stralen ik dacht da doet ze niet voor niks maarja ik ben eigelijk nooit zo open geweest op het gebied van meisjes en verliefd zijn enzo dus ik had echt nooit durven zeggen toen dat ik je wel knap en aardig vond want ik dacht die vindt mij toch nooit leuk en dan sta ik natuurlijk voor lul bij iedereen en dan zou ik nog depressiever worden… maar toen jij zowat elke dag smste kreeg ik steeds meer door da je toch wel verdacht veel in mij geïnteresseerd was en da vond ik natuurlijk helemaaaal nie erg (A) en toen in de klaroen die week daarna was ik echt zo blij da jij dr was en ik durfde int begin nie echt zegmar dus ging k zover mogelijk van je vandaan zitten echt stom maar op den duur kreeg ik denk ik om de een of andere reden meer moed en ging ik naast jouw zitten..  en ik ben zoooo blij dat k da gedaan heb  en ik weet niet precies of ik jouw nou een hand gaf of jij mij maar toen wist ik van… ze vindt me leuk  en k heb die hele nacht toen ik terug was aan jouw liggen denken (da doe ik natuurlijk nog iedere nacht maargoed, da ben k nu wel gewend ) en ik vond ut echt geweldig (a) ik zou echt niet weten wat ik nu zou zijn zonder jouw en daar denk ik dus constant aan… hoe erg het zou zijn als ik jouw nie meer zou zien.. als jij mij niet meer zou leuk vinden.. :$ misschien had joeri wel gelijk over dat ik anders deed nadat ik jouw kende want ik vind van mezelf dat ik veel opgewekter en vrolijker ben met jouw erbij  en dat ik ook meer zelfvertrouwen heb gekregen… je heb me dus denk ik toch wel veranderd  op goeie manier dan eh 

Dusja k heb mn hart nu gelucht  het voelt in ieder geval een heeeel stuk beter nu ik even alles voor mezelf op een rijtje heb gezet..maar nu moet k het nog opsturen naar jouw.. k weet niet of ik da durf hoor naja als je dit leest dan durfde ik da dus  k hoop dat je me goed begrijpt nu en da je me nog steeds leuk vind want ja ik vin jouw echt gewoon de leukste, liefste, knapste, aardigste, sexieste, gaafste, coolste, lekkerste die dr is!!!! ik wil alles me jouw delen en voor altijd bij je zijn en me jouw verder leven en da kom omdat ik van jouw houw!!!  en als je iets van mij vindt dan moet je da gewoon zeggen eh.. gewoon er over praten ook al is da niet altijd zo makkelijk..eerst was ik alleen verliefd op je maar nu weet ik dat ik echt van jouw houw! En da heb ik nog nooit zo sterk bij iemand gevoeld dan bij jouw…dus ik hoop da jij da ook bij mij heb…

Houw van je...

Nouw deze brief wouw ik haar dus mailen maar ik weet dat het 2 kanten op kan gaan... of ze snapt me volledig en het komt weer helemaal goed of.... ze maakt het uit

nouw ben ik zo bang dat ze het uitmaakt want ik wil haar helemaal niet kwijt want ik houw hartstikke veel van haar maarja daar zit ik dus al tijdje mee....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2005, 12:54
Verwijderd
freakzor1987, als ik eerlijk ben heb ik de brief niet helemaal gelezen, maar vond van mezelf dat ik al een aardig end was gekomen.

1. Schrijf in normaal Nederlands! Op deze manier vind ik de brief erg lastig om door te spitten.. Doe dus wat aan je spelling en je opbouw van de brief. Dat leest een stuk fijner.
2. Ga niet dingen voor haar invullen zoals: maar ik kan die gevoelens nouw eenmaal nie onderdrukke…jij misschien wel maar ik echt niet… ik voel echt heel veel voor je en ik zou ook echt nie zonder jouw willen….ik heb gewoon het gevoel da jij liever van die (jongeren relaties) heb je weet wel wat k bedoel…ook al zeg je dat je zo volwassen ben..zo van ik heb wel een vriendje maar ik zie die 1x per week en da wast en na een tijdje stop ik ermee en de week daarna heb ik weer iemand anders..
Misschien ziet zij het helemaal niet zo?
3. Ik struikel heel erg over het volgende: jij maak mij compleet… ik wil echt verder met jouw, samen dingen doen, oud worden… ik zoek in een vriendin eigenlijk iemand waar je de rest van je leven verder mee wil…een heleboel vriendinnen voor maar eventjes lijkt me echt helemaal niks omdat je dan steeds bepaalde gevoelens krijgt en die moet je dan weer onderdrukken…..
Als ik dat onder mn neus gedrukt zou krijgen zou ik gillend wegrennen. Ik heb ooit eens een vriendje gehad met wie ik heel kort had en die begon al over trouwen en dat we dan naar Spanje zouden gaan verhuizen en weet ik wat. Ik dacht echt: HELP! Dat wil ik niet!

Ik heb een beetje het idee dat jij je aan haar vastklampt. Daarnaast zou ik gewoon hieruit de richtlijnen halen en die op papier zetten en met dat papier bij de hand dit tegen haar zeggen. Zo voorkom je veel misverstanden en heb je een houvast om op terug te vallen als je niet uit je woorden komt.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 12:55
Verwijderd
*heeft snel doorgelezen*

Ik irriteer mij eigenlijk wel aan je schrijfwijze.

Misschien moet je het verhaal wat inkorten, en gewoon zeggen waar het om gaat. Ik vind dat er nu wel erg veel omheen word geluld.

En ik krijg het gevoel dat je op een aparte manier meer aandacht van haar vraagt, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 12:58
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ja dat is ook het probleem, ik krijg niet veel aandacht van haar want meestal ben ik degene die haar belt of smst en als ik vraag of ze eens langskomt zodat we gezellig samen iets kunnen doen tv kijken, dvdtje kijken ofzo maakt nie uit, dan is dr altijd wel iets wrom ze niet kan

misschien ben ik wel te opdringerig ja maar da komt omdat ze me gewoon nie genoeg aandacht geeft...

en ik vind als ze me niet leuk vindt dat ze dat gewoon moet zeggen in plaats van er zo om heen te draaien want ik wil gewoon duidelijkheid
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 13:00
Verwijderd
Misschien houd ze je wel aan het lijntje, het zou me niet verbazen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 13:06
freakzor1987
freakzor1987 is offline
mja dat zou kunnen maar als ik dat tegen haar zeg dan is het zeker te weten over en dat wil ik niet maar aan de andere kant wil ik zo ook niet verder want ik kan me nergens meer op concentreren en loop de hele dag te dromen en niet op te letten, vandaag ging ik bijna een station te ver met de trein
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 13:14
Maty
Maty is offline
Ik denk dat je wel die msn dingetjes ertussenuit moet halen, en inderdaad iets aan je schrijfwijze moet doen. En misschien het verhaal inkorten, idd gewoon straight to the point en niet teveel eromheendraaien.

Wat wil je nu eigenlijk tegen haar zeggen? Zeg dat gewoon. Je probeert het volgens mij een beetje te verdoezelen met verhaaltjes enz, maar dan mist ze misschien de boodschap.

Misschien kun je haar dit beter als brief sturen? Ik weet niet, mail is zo, niet geschikt voor dit soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 13:24
WolterB
WolterB is offline
Ik zou beginnen met je brief in normaal Nederlands tikken, want ik haak binnen 2 zinnen al af..
Oud 25-01-2005, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Maty schreef op 25-01-2005 @ 14:14 :

Misschien kun je haar dit beter als brief sturen? Ik weet niet, mail is zo, niet geschikt voor dit soort dingen.
Mail is geen geschikt communicatie middel als het om relatieproblemen gaat.

Een persoonlijke brief is beter.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 13:27
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ja maar de eigenlijke reden dat ik het getypt had was om ff mn gedachte op papier te zetten of op pc maak nie uit, misschien dat ik het gewoon bij me houdt als ik dr ff bel
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 13:28
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 25-01-2005 @ 14:27 :
ja maar de eigenlijke reden dat ik het getypt had was om ff mn gedachte op papier te zetten of op pc maak nie uit, misschien dat ik het gewoon bij me houdt als ik dr ff bel
Als je gaat bellen wordt het ws een ellelang verhaal, weet niet of iemand daarop zit te wachten...
Oud 25-01-2005, 13:31
freakzor1987
freakzor1987 is offline
tsja en als ik haar bel dan vindt ze me vast weer opdringerig... ik weet het allemaal nie meer hoor
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 13:36
WolterB
WolterB is offline
Ga met dr praten?
Dat is t beste wat je kunt doen en dan kan je ook je verhaal kwijt
Oud 25-01-2005, 13:45
Verwijderd
Citaat:
freakzor1987 schreef op 25-01-2005 @ 13:58 :
ja dat is ook het probleem, ik krijg niet veel aandacht van haar want meestal ben ik degene die haar belt of smst en als ik vraag of ze eens langskomt zodat we gezellig samen iets kunnen doen tv kijken, dvdtje kijken ofzo maakt nie uit, dan is dr altijd wel iets wrom ze niet kan

misschien ben ik wel te opdringerig ja maar da komt omdat ze me gewoon nie genoeg aandacht geeft...

en ik vind als ze me niet leuk vindt dat ze dat gewoon moet zeggen in plaats van er zo om heen te draaien want ik wil gewoon duidelijkheid
Misschien moet je de rollen eens omdraaien? Hoe moeilijk dat kan zijn. Laat háár maar eens bellen, laat háár maar eens smsen, laat háár maar eens vragen of je langskomt zodat je samen iets leuks kunt doen, etc etc. Leg het initiatief eens bij haar neer, want je maakt het haar op deze manier wel heel erg makkelijk.

En dan nog zou ik zijn voor de persoonlijke confrontatie dan mail, sms (al is dat nu niet aan de orde, want wil je zo'n brief in een sms doen, dan moet je erg bondig samenvatten of veel geld kwijt zijn ), brief, bellen of weet ik wat..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 14:02
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ja dat weet ik ook wel maar k heb besloten om gewoon niks van me te laten horen en als ze me da nog belt (ik zeg als) dan zal ik haar mijn verhaal wel eens even vertellen en dan zie ik wel hoe het afloopt.. want op deze manier vind ik er nog vrij weinig aan
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 14:46
freakzor1987
freakzor1987 is offline
pffff nog steeds niks van dr gehoord

ehehehe just kiddin maar ik mis dr gewoon zo en ik ben bang zij mij niet

ja ik weet het ik doe kinderachtig maar kan dr niks an doen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 14:49
Thee Muts
Thee Muts is offline
Zet haar voor het blok, confronteer haar met alle dingen die je ons verteld en vraag (´eis´zonodig) om duidelijkheid. Laat haar vertellen wat ze wil en hoe ze jullie relatie ziet, en maak dan een keuze in wat jij wil.
Oud 25-01-2005, 15:05
freakzor1987
freakzor1987 is offline
dat wil ik ook wel maar ik ben bang dat als ze dat doet ze het uitmaakt terwijl ik dat helemaal niet wil, daar is ze veel te leuk voor en alleen van de gedachte dat ze iets met een ander heeft wordt ik al ziek
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 15:07
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 25-01-2005 @ 16:05 :
dat wil ik ook wel maar ik ben bang dat als ze dat doet ze het uitmaakt terwijl ik dat helemaal niet wil, daar is ze veel te leuk voor en alleen van de gedachte dat ze iets met een ander heeft wordt ik al ziek
Maar zoals het nu gaat is het ook niet leuk. En dus moet er wat veranderen. En de enige manier waarop dat gebeurd, is door er samen over te praten en eerlijk en duidelijk naar elkaar te zijn.
Oud 25-01-2005, 15:14
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ja ik weet het... maar kijk het zit zo, zij is eigenlijk mijn eerste serieuze relatie dus ik ben nogal onzeker en onervaren terwijl zij al stuk of 13 vriendjes heeft gehad waarvan 3 langer dan 3 maanden dus vergeleken met mij is ze veel meer ervaren. en het zit ook zo dat ze zichzelf super en geweldig vindt en superknap en sexy terwijl ik mezelf maar gewoon vindt niet superspeciaal ofzo maarja daardoor denkt zij dus dat als het uit is met mij ze zo een ander heeft en ik heb dat helemaal niet dus daar ben ik beetje bang voor...

ik weet ook wel dat zij mij ook leuk en knap vindt anders zouden het we het nooit 2 maanden vol hebben gehouden maar de laatste tijd is dat wat minder en dat vindt ik raar... misschien ligt het wel aan mij ik weet het niet meer..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 15:24
Thee Muts
Thee Muts is offline
Maar ben je echt bang om haar kwijt te raken, of gewoon om het hebben van een relatie en alles wat dat met zich meebrengt te verliezen?
Oud 25-01-2005, 15:49
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ja daar ben ik bang voor, om alles wat ik nu met haar heb te verliezen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:00
saturday
saturday is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 25-01-2005 @ 16:24 :
Maar ben je echt bang om haar kwijt te raken, of gewoon om het hebben van een relatie en alles wat dat met zich meebrengt te verliezen?
Ja, dat zou ik net typen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:02
saturday
saturday is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 25-01-2005 @ 16:49 :
ja daar ben ik bang voor, om alles wat ik nu met haar heb te verliezen
Ja, maar met HAAR. of de intimiteit wat je met haar, een meisje hebt. Ben je bang om geen vriendin weer te vinden?
Die vriendin komt bij mij trouwens over als een enorme doos
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:04
freakzor1987
freakzor1987 is offline
nee ik vind haar gewoon de leukste die er is en stel dat ik haar zou verliezen da zou ik de hele tijd rondlopen met die gedachte terwijl ik weet dat ze misschien met een ander dingen aan het doen is die het zonlicht niet kunnen verdragen als je begrijpt wat ik bedoel... dan zou ik mezelf wel voor mn kop kunnen schieten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2005, 16:07
saturday
saturday is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 25-01-2005 @ 17:04 :
nee ik vind haar gewoon de leukste die er is en stel dat ik haar zou verliezen da zou ik de hele tijd rondlopen met die gedachte terwijl ik weet dat ze misschien met een ander dingen aan het doen is die het zonlicht niet kunnen verdragen als je begrijpt wat ik bedoel... dan zou ik mezelf wel voor mn kop kunnen schieten
Hey, je haalt je van alles in je hoofd, terwijl het niet eens uit is!
Als zij het om die reden uit zou maken, wil je dan echt een hele lange relatie met haar?
Zoals je zelf ook al door had, kan dit niet langer. In een (goede) relatie moet je dit tegen elkaar kunnen zeggen.
Dus doe dat dan, en niet over de mail.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:13
freakzor1987
freakzor1987 is offline
nee maar kijk het zit zo, als ik bij haar ben is alles gewoon goed en hebben we het hartstikke gezellig maar als ik haar bel dan klinkt ze altijd zo cruw tegen me en ze zegt dan ook wel eens dingen zoals: "ik ga het toch uitmaken" maar ik weet dat ze dat niet meent maar ze zegt dat om mij te pesten want ze weet dat ik dat niet leuk vindt maarja toch ga ik me dan allerlei dingen in mn hoofd halen en ook het feit dat ze soms een tijd niks van zich laat horen daar wordt ik gewoon ongerust van...

laatst zei ze gewoon tegen me:
ja met carnaval heb ik eigenlijk liever geen vriend

maar waarom zegt ze zulk soort dingen nouw... dat snap ik gewoon niet...soms weet ik gewoon niet of ze het meent of niet en dan ga ik me dus dingen in m'n hoofd halen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:22
saturday
saturday is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 25-01-2005 @ 17:13 :
nee maar kijk het zit zo, als ik bij haar ben is alles gewoon goed en hebben we het hartstikke gezellig maar als ik haar bel dan klinkt ze altijd zo cruw tegen me en ze zegt dan ook wel eens dingen zoals: "ik ga het toch uitmaken" maar ik weet dat ze dat niet meent maar ze zegt dat om mij te pesten want ze weet dat ik dat niet leuk vindt maarja toch ga ik me dan allerlei dingen in mn hoofd halen en ook het feit dat ze soms een tijd niks van zich laat horen daar wordt ik gewoon ongerust van...

laatst zei ze gewoon tegen me:
ja met carnaval heb ik eigenlijk liever geen vriend

maar waarom zegt ze zulk soort dingen nouw... dat snap ik gewoon niet...soms weet ik gewoon niet of ze het meent of niet en dan ga ik me dus dingen in m'n hoofd halen
Ok, dan moet je dus de dingen die je niet snapt, aan haar vragen. Of ze het uit kan leggen.
Misschien bedoelt ze het wel gewoon niet zo.
En dat van carnaval.. waarschijnlijk is ze nog niet toe aan een vaste, serieuze relatie. Of ze wil gewoon vrijheid.. En zo probeert ze dat je een beetje duidelijk maken. Dus als je haar dat mailtje gaat sturen, dan voelt ze zich *waarschijnlijk* helemaal niet meer 'vrij'..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:22
saturday
saturday is offline
Je moet het echt in haar gezicht vertellen, anders zie je nog niet hoe ze reageert.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:26
freakzor1987
freakzor1987 is offline
hm ik moet maar eens een goed gesprek met haar hebben maar we hebben het op het moment allebei super druk ik wil gewoon een keer samen met haar zijn bij mij of bij haar thuis zodat we eens goed kunnen praten maar ze zegt dat ze komende tijd niet veel tijd heeft om iets met me af te spreken da vind ik ook zoiets raars... dan maak je toch tijd.. als je je eigen vriend al niet meer kunt zien... maarja dan hoop ik dat ze binnenkort iets van zich laat horen zodat we af kunnen spreken om samen iets te doen en dan kan ik er eens goed over praten
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:40
Spray rebel
Spray rebel is offline
1\ je brief is een beetje à la BrEeZah en je draait er teveel omheen, het is op zich wel leuk, maar je komt niet echt to the point, ik heb veel van de brief gelezen, maar op het einde zou ik nog mijn vraagtekens hebben.. Een brief met uitleg hoeft echt niet meer te zijn dan een half kantje hoor!

2\ als ik in jouw schoentjes stond had ik dit gedaan: ik had haar opgebeld, gevraagd of ze vanavond heel even tijd had, gewoon om even te praten, hoeft niet lang te zijn.. Als ze dan bij je thuis is, overhandig je haar die brief, in juiste vorm en zeg je erbij dat je enkele gevoelens hebt uitgetypt omdat het je dwars zit.. Het uitleggen vind je moeilijk daarom in briefvorm.. Zij gaat op de bank zitten, jij ernaast, jij laat rustig haar de brief lezen, zonder enig commentaar of uitleg.. Als ze klaar is zal ze zelf haar verhaal doen, das toch het makkelijkst en daar kan jij weer op inhaken?

3\ je bent bang dat je haar kwijtraakt, maar misschien ben je haar al kwijt, of geeft ze al helemaal niks meer om je en houd ze je gewoon aan het lijntje, hou die gedachte vast, als je de brief overhandig.. Doe niet teveel moeite om haar te overtuigen, want dat heeft toch geen zin.. En als ze het uit wil maken, maakt ze het toch uit, nu of over een paar weken, kan ze het beter nu doen, kan je nog genieten van het carnaval.. .. Als ze veel om je geeft en verder wilt gaan dan moet je wat dingetjes afspreken..

4\ ik vind dat je nu wel al erg dramatisch doet met je relatie, je hebt nog maar 2 maanden, en ik weet niet hoe oud zij is? Je moet gewoon alles rustig aan doen en niet teveel aan haar vastklampen.. Een paar keer in de week elkaar zien is daarintegen wel normaal.. En misschien moet je, je jaloersie ook eens uitten en houd je het teveel vast, waardoor ze je probeert uit te testen, heb ik met mijn ex-vriendin ook gedaan, toonde geen greintje jaloersie, en dus bleef i kmaar doorgegaan, want een beetje jaloersie is ook een teken dat iemand om je geeft..

5\ als je vriendin niet met jouw wilt carnaval vieren, niet de moeite doet om je binnen enkele dagen te smsjen, bellen of mailen, zonder enige goede reden, maak het dan gelijk uit, dan is het niet de relatie wat jij ervan verwacht.. En wees reeël jij moet ook happy zijn?

6\ laat nog even weten hoe het afloopt
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:55
Zeenimf
Zeenimf is offline
waarom zou je voor de grap zeggen dat je het gaat uitmaken?
of heb ik gewoon een raar gewoon voor humor
Oud 25-01-2005, 16:57
Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
Zeenimf schreef op 25-01-2005 @ 17:55 :
waarom zou je voor de grap zeggen dat je het gaat uitmaken?
of heb ik gewoon een raar gewoon voor humor
jij hebt gewoon een gewoon raar humor...

al zou ik nooit tegen een vriendin zeggen, ja maak het uit, gniffel, gniffel, GRAPJE.. Hahah wat zijn we weer lollig
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:59
saturday
saturday is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 25-01-2005 @ 17:26 :
hm ik moet maar eens een goed gesprek met haar hebben maar we hebben het op het moment allebei super druk ik wil gewoon een keer samen met haar zijn bij mij of bij haar thuis zodat we eens goed kunnen praten maar ze zegt dat ze komende tijd niet veel tijd heeft om iets met me af te spreken da vind ik ook zoiets raars... dan maak je toch tijd.. als je je eigen vriend al niet meer kunt zien... maarja dan hoop ik dat ze binnenkort iets van zich laat horen zodat we af kunnen spreken om samen iets te doen en dan kan ik er eens goed over praten
Ja, goed idee.
En dat van dat tijd maken. Je máákt tijd voor elkaar. Je wilt, als je verliefd bent of van elkaar houdt toch zo veel mogelijk samen zijn?!
Een relatie is niets als het van 1 kant moet komen..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 17:01
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
WolterB schreef op 25-01-2005 @ 14:24 :
Ik zou beginnen met je brief in normaal Nederlands tikken, want ik haak binnen 2 zinnen al af..
Oud 25-01-2005, 17:04
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ja daarom vind ik het ook zo raar dat ze me niet wouw zien dan denk je toch dat ze me niet meer wil...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 19:56
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
doe het in normaal nederlands!! eerste stuk kun je wel doen, maar dat verhaal op het eind is wat ''te''
Oud 25-01-2005, 23:44
Max19
Max19 is offline
Hahahahahahahahahahahaha!!!
Bel haar op, en zeg dat het een ongelooflijk asociaal egoistisch kind is en zet er een punt achter

Thats what i would do...

als je DIT naar haar stuurt... ze gaat echt in een deuk liggen, samen met haar net zo oppervlakkige vriendinnetjes!! En omdat je haar ook nog een paar heerlijke veren in haar reet steekt krijgt ze er ook nog een lekkere ego boost van well done

Hoezo naief??
Waar is je zelfrespect man!!!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 00:15
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 25-01-2005 @ 18:04 :
Ja, daarom vind ik het ook zo raar, dat ze me niet wilde zien. Dan zou je denken dat ze me niet meer wilt?
Met je niveau der Nederlandse taal, vind ik het niet zozeer verwonderlijk dat je zo weinig zelfrespect hebt. Sorry.
Oud 26-01-2005, 01:55
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
1. Ik heb je brief helemaal gelezen en ik vind het echt ronduit verschrikkelijk...maar dat had de rest ook al opgemerkt!

2. Je zit hier voor advies en tips neem ik aan, probeer er dan niet constant omheen te lullen dat het niet kan omdat ?????

3. Je geeft zelf al heel duidelijk aan je niet prettig te voelen in de situatie zoals het nu gaat + dat je er alles aan doet om ons te overtuigen dat je vriendin een kutwijf is en je slecht behandeld! Je hoeft ons niet te overtuigen....het is voor mij al vrij duidelijk.

4. Je zal uiteraard gek op haar zijn maar kijk wat echt het beste is voor jouzelf. Ik heb ook een lange relatie gehad van vier maanden maar dat werkte niet meer en hield mezelf voor de gek en aan het lijntje dat het allemaal wel goed zou komen blablablabla........denk aan jezelf kerel, dump haar en focus je effe op andere leuke dingen dan liefde.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 12:30
freakzor1987
freakzor1987 is offline
gisteravond belde ze zelf en we hadden afgesproken dat we vandaag bij mij thuis wa tv zouden kijken/op de bank hangen dus ik was weer helemaal blij en ik had al door laten schemeren dat ik het niet leuk vondt wat ze gedaan had enzo maargoed....vanochten dus smsje dat dr ma in de nacht had gewerkt en zij dus thuis moest schoonmaken en koken.. dusja komt er weer niet van vandaag
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 12:35
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 26-01-2005 @ 13:30 :
gisteravond belde ze zelf en we hadden afgesproken dat we vandaag bij mij thuis wa tv zouden kijken/op de bank hangen dus ik was weer helemaal blij en ik had al door laten schemeren dat ik het niet leuk vondt wat ze gedaan had enzo maargoed....vanochten dus smsje dat dr ma in de nacht had gewerkt en zij dus thuis moest schoonmaken en koken.. dusja komt er weer niet van vandaag
Vraag of je bij haar zou kunnen komen om dr een handje te helpen..

Kun je ondertussen alsnog het gesprek aangaan!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 12:40
freakzor1987
freakzor1987 is offline
nee ik vind het eerlijk gezegd maar een kutsmoesje, ze was de hele dag vrij dus ze zou de bus nemen van half 2 en dan is ze hier om kwart voor 2 en dan de bus terug van kwart over 4 zodat ze om half 5 thuis is, ze had toch ook sochtends wat schoon kunnen maken (vindt het zowiezo beetje raar dat je je dochter het huishouden laat doen maargoed ik snap het wel) en dan kan ze toch om half 5 nog koken op zulk soort momenten denk ik echt dat ze me niet meer wil..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 13:10
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 26-01-2005 @ 13:40 :
nee ik vind het eerlijk gezegd maar een kutsmoesje, ze was de hele dag vrij dus ze zou de bus nemen van half 2 en dan is ze hier om kwart voor 2 en dan de bus terug van kwart over 4 zodat ze om half 5 thuis is, ze had toch ook sochtends wat schoon kunnen maken (vindt het zowiezo beetje raar dat je je dochter het huishouden laat doen maargoed ik snap het wel) en dan kan ze toch om half 5 nog koken op zulk soort momenten denk ik echt dat ze me niet meer wil..
Dan bel je nu naar haar toe dat je vanavond graag een half uurtje met haar wil praten.....en dat het BELANGRIJK is!!!!

Kan ze alsnog niet dan ga je gewoon ongewild en ongevraagd naar haar toe...

En ok het zijn van haar kant misschien allemaal smoesjes maar ook jij kan er wat van door voor haar te gaan zitten denken en zelf de boel constant uit te stellen...

pfff damn
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 13:22
WolterB
WolterB is offline
Wil je wel praten eigenlijk?

Want imo probeer jij je er zo gemakkelijk mogelijk vanaf te maken..
Oud 26-01-2005, 13:24
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ja tuurlijk wil ik wel praten maar ik ben daar niet zo goed in en dat weet ik van mezelf dusja...

dit is voor mij eigenlijk mijn eerste serieuze relatie en alles is nieuw voor me en voor haar niet dus daar zit ik een beetje mee

Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 13:29.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 13:35
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Spijt me zeer maar dit is alles behalve een serieuze relatie....
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 13:42
Spray rebel
Spray rebel is offline
laat die jongen nou.. het is zijn eerste seriueze "iets" en er kan gerust wel een relatie uitbloeien, maar denk zelf misschien eens terug toen je voor het eerst een echte verkering had, dat was voor jouw toch ook gelijk heel seriues of niet?!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 13:45
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ja...

En kwam er toen ook achter dat het heel belangrijk is om open, eerlijk en duidelijk tegenover elkaar te zijn...

Met elkaar beschuldigen, het gesprek uitstellen of er om heen draaien wordt het alleen maar erger, en zal er niet eens een serieus "iets" komen I'm afraid!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 13:48
Spray rebel
Spray rebel is offline
daar heb je gelijk in, maar daar komt hij ook vanzelf achter, je moet leren van je foutjes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten