ok dit wordt een heeeel lange post dus als je geen zin hebt om veel te lezen ga dan maar al terug...
ok ik heb dus een probleem met mn vriendin, de laatste tijd maakt ze steeds vaker grapjes over dat ze het uit gaat maken enzo terwijl ik weet dat ze dat niet meent maar ik wordt er zelf gewoon depressief van en daarom heb ik besloten om dat haar te vertellen maar ik kan dan niet zo goed uit mn woorden komen en dat weet ik van mezelf dus heb ik eerst eens getypt wat er nouw precies is, dat is het volgende...
Hej, ik moet je wat vertellen en omdat ik weet dat als ik het gewoon tegen je zouw zeggen in het echt of met de telefoon dat ik dan nie echt uit mn woorden zou komen :$ en dan zou je me denk ik verkeerd begrijpen..dus daarom heb ik ma beslote om het te typen..
Ik zit dus al een tijdje met een bepaald gevoel dat ik nie precies kan uitleggen… eigenlijk is het zo dat ik stapelverliefd op jouw ben (natuurlijk) maar tsja hoe moet ik da zegge… k heb het gevoel alsof jij mij helemaal nie meer leuk vind

… ik denk da eerlijk gezegd al een tijdje maar k weet niet precies wat ik daar mee aan moe… ik hoop da je ut goed begrijpt..en je moet wel deze hele brief lezen anders snap je me niet goed
Ik krijg da gevoel omdat jij bijvoorbeeld mij hele tijd jaloers zit te maken met van alles en nog wa (Robin,lex,weet ik veel wie nog meer) en ik weet ook wel da je da niet meen en gewoon doe om mij te pesten (op vriendelijke manier zegma) alleen je doet da nogal veel vin ik laatste tijd :$ een beetje is natuurlijk nie erg eh, ik bedoel, als je elkaar nie kun pesten enzo dan is er toch ook niks aan

magoed.. ff terug.. als je da doe dan heb ik gewoon het gevoel alsof ik er maar ben om jouw bezig te houde en da als je me beu ben da je gewoon na de volgende ga en de volgende en de volgende…. K vin ut gewoon niet zo leuk dat ik gewoon de zoveelste zou kunnen zijn die komt en gaat.. :$ natuurlijk kun jij daar ook niks aan doen wantja… al die vriendjes enzo das verleden tijd maar voor mij ben jij zegma gewoon alles…jij maak mij compleet… ik wil echt verder met jouw, samen dingen doen, oud worden… ik zoek in een vriendin eigenlijk iemand waar je de rest van je leven verder mee wil…een heleboel vriendinnen voor maar eventjes lijkt me echt helemaal niks omdat je dan steeds bepaalde gevoelens krijgt en die moet je dan weer onderdrukken….. natuurlijk weet je da nog nie als je nog zo jong ben als ons en na amper 2 maanden iets te hebben maar ik kan die gevoelens nouw eenmaal nie onderdrukke…jij misschien wel maar ik echt niet… ik voel echt heel veel voor je en ik zou ook echt nie zonder jouw willen….ik heb gewoon het gevoel da jij liever van die (jongeren relaties) heb je weet wel wat k bedoel…ook al zeg je dat je zo volwassen ben..zo van ik heb wel een vriendje maar ik zie die 1x per week en da wast en na een tijdje stop ik ermee en de week daarna heb ik weer iemand anders.. nouw zo ben ik eerlijk gezegd helemaal niet… ik heb liever iemand die je echt kunt vertrouwen.. iemand waar je mee verder kunt… een meer volwassen relatie zegma… maar ja ik weet het da kun je natuurlijk nie zeggen na 2 maanden maar toch heb ik steeds da gevoel..en ik weet wel dat een relatie moet groeien maar tsja k weet niet pcies

.,…kan dr ook nie aan doen en ik ben zo bang da je me verkeerd begrijpt want ik wil je echt helemaaal nie kwijt .. jij ben gewoon alles voor mij en misschien krijg ik da gevoel omdat ik zegma nie zo veel ervaring heb met vriendinnen.. en jij wel met vriendjes maar ja ik weet gewoon niet of jij da gevoel ook heb….. het komt dr eigenlijk op neer dat ik ja hoe moet k da zegge

… zekerheid wil… maar ik weet da je na 2 maanden nog nix kun zegge natuurlijk..

… ik weet ook niet wat het met mij is or misschien ben ik wel gewoon beetje depressief na die 2 toetsen van vandaag enzo en da jij aan de telefoon weer us zo leuk deej…NOT..zo van ja ik wil je nie meer zien je boeit me niet meer….ik ga ut toch uitmaken…en dan denk ik wel van, da zegt ze voor de grap om mij te pesten enzo want zo is ze nu eenmaal da weet ik nu wel ik ken je nu onderhand wel maar als je zulk soort dingen tegen me zegt dan voel ik me echt klote hoor… jij misschien niet da weet ik nie maar ik kan daar echt niet tegen…een beetje wel natuurlijk maar je kunt het ook overdrijven eh… want dan weet ik gewoon niet wanneer je wel of niet serieus doe en tsja da vind ik gewoon eeuuh… tsja vervelend.. en ik weet ook wel dat we ook allebei een apart leven hebben natuurlijk en dat we ook allebei andere dingen doen en het natuurlijk soms heel druk hebben (nu met carnaval enzo) en das maar goed ook want als we constant op elkaars lip zaten dan waren we elkaar misschien al snel beu…en da zou ik nie willen maarja de laatste tijd kom jij over alsof je me het liefst helemaal nooit meer zou zien.. en met carnaval zie je me het liefst ook niet zei je nou das leuk or als je da hoor van je vriendin… ik weet wel wat je bedoelt want carnaval is natuurlijk lachen, gek doen,drinken en dansen met je vrienden en als je vriend daarbij is dan tsja, k weet ook niet precies hoe je da uit moe leggen or..maar da is anders.. ma ja das natuurlijk ook leuk met je vrienden eh want ik zou eerlijk gezegd ook liever nie hele tijd aan jouw lip hangen met carnaval maar ja jij zou me het liefst helemaal niet willen zien zei je

k weet niet of je da meen of niet maar da vind ik nogal overdreven or :$ en daarom ben ik affentoe gewoon bang… bang da je me nie meer wil….want toen we net iets hadden zei je van: ja met carnaval wordt zo leuk kun je blijven slapen. Maar nu zou je me het liefst niet zien…..vind k beetje raar or…
Nouwja da wast dus da moest ik ff kwijt want ik ben echt hele dagen chagrijnig de laatste tijd als ik in me eentje ben en me ouders merken dat ook wel en die vragen dan wat er is maar ik kan da nie tegen hun zeggen..ik kan me ook nergens meer op concentreren maar als ik bij jouw ben dan ben je altijd superleuk en aardig enzo en dan ben ik weer helemaal opgevrolijkt en weer helemaal positief maar als ik je dan tijdje nie meer zie en ik bel je en je doet weer zo tsja...dan ga ik allerlei dingen denken en dan draait da allemaal rond in me kop en ik wordt dr gewoon verdrietig en chagrijnig van en ik krijg er ook hoofdpijn en buikpijn van want het laatste wat ik wil is da jij me niet meer leuk vind en misschien denk je nadat je dit gelezen heb van… sow wat een loozer… wat een mietje.. maarja ik heb ook wel eens mn gevoelige momenten enzo, jij ben echt nie de enigste die da heeft..k hoop da je da snapt….
Ik wouw dit gewoon ff zeggen en het is misschien wa onpersoonlijk met een mail maar ja ik zou da in het echt nie tegen je kunnen zeggen want dan zou ik gewoonweg dichtklappen of superverdrietig worden denk ik.. .want ik ben nou eenmaal nie zo goed in zulk soort dingen zeggen..maar da wil ik niet want ik houw superveel van jouw….en ik hoop ook jij van mij…
Toen in de klaroen durfde ik niks tegen je te zeggen omdat jij echt superknap en superleuk ben en tsja ik vin mezelf maar gewoon.. nie speciaal ofzo… komt misschien omdat ik nog nooit iemand heb gehad behalve jij dan die mij ook speciaal vindt…:$ en ik dacht die wil toch noooooit iets met mij want die heeft natuurlijk altijd van die superknappe vriendjes enzo en ik dacht van.. ik maak gewoon geen schijn van kans bij jouw dus ik kan net zo goed niks zeggen maar toen jij volgende dag op msn mij had toegevoegd ging ik echt helemaal stralen

ik dacht da doet ze niet voor niks maarja ik ben eigelijk nooit zo open geweest op het gebied van meisjes en verliefd zijn enzo dus ik had echt nooit durven zeggen toen dat ik je wel knap en aardig vond want ik dacht die vindt mij toch nooit leuk en dan sta ik natuurlijk voor lul bij iedereen en dan zou ik nog depressiever worden… maar toen jij zowat elke dag smste kreeg ik steeds meer door da je toch wel verdacht veel in mij geïnteresseerd was en da vond ik natuurlijk helemaaaal nie erg (A) en toen in de klaroen die week daarna was ik echt zo blij da jij dr was en ik durfde int begin nie echt zegmar dus ging k zover mogelijk van je vandaan zitten

echt stom

maar op den duur kreeg ik denk ik om de een of andere reden meer moed en ging ik naast jouw zitten.. en ik ben zoooo blij dat k da gedaan heb en ik weet niet precies of ik jouw nou een hand gaf of jij mij maar toen wist ik van… ze vindt me leuk en k heb die hele nacht toen ik terug was aan jouw liggen denken (da doe ik natuurlijk nog iedere nacht maargoed, da ben k nu wel gewend

) en ik vond ut echt geweldig (a) ik zou echt niet weten wat ik nu zou zijn zonder jouw

en daar denk ik dus constant aan… hoe erg het zou zijn als ik jouw nie meer zou zien.. als jij mij niet meer zou leuk vinden.. :$ misschien had joeri wel gelijk over dat ik anders deed nadat ik jouw kende want ik vind van mezelf dat ik veel opgewekter en vrolijker ben met jouw erbij en dat ik ook meer zelfvertrouwen heb gekregen… je heb me dus denk ik toch wel veranderd op goeie manier dan eh
Dusja k heb mn hart nu gelucht het voelt in ieder geval een heeeel stuk beter nu ik even alles voor mezelf op een rijtje heb gezet..maar nu moet k het nog opsturen naar jouw.. k weet niet of ik da durf hoor

naja als je dit leest dan durfde ik da dus k hoop dat je me goed begrijpt nu en da je me nog steeds leuk vind want ja ik vin jouw echt gewoon de leukste, liefste, knapste, aardigste, sexieste, gaafste, coolste, lekkerste die dr is!!!!

ik wil alles me jouw delen en voor altijd bij je zijn en me jouw verder leven en da kom omdat ik van jouw houw!!! en als je iets van mij vindt dan moet je da gewoon zeggen eh.. gewoon er over praten ook al is da niet altijd zo makkelijk..eerst was ik alleen verliefd op je maar nu weet ik dat ik echt van jouw houw! En da heb ik nog nooit zo sterk bij iemand gevoeld dan bij jouw…dus ik hoop da jij da ook bij mij heb…
Houw van je...
Nouw deze brief wouw ik haar dus mailen maar ik weet dat het 2 kanten op kan gaan... of ze snapt me volledig en het komt weer helemaal goed of.... ze maakt het uit
nouw ben ik zo bang dat ze het uitmaakt want ik wil haar helemaal niet kwijt want ik houw hartstikke veel van haar maarja daar zit ik dus al tijdje mee....