Advertentie | |
|
![]() |
|
Soms dan lees ik het over en dan lijkt het metrum nergens te kloppen.
Soms dan lees ik het over en dan lijkt het metrum overal te kloppen. Ik heb zelf ook lang getwijfeld over de eerste zin, maar heb uiteindelijk besloten dat twee keer 'verlaten' achter elkaar mij niet stoort. Ik wilde graag nadruk leggen op het verlaten. Waarschijnlijk blijf ik dit tot in het einde overschrijven en zal het nooit zo worden als de manier waarop het in mijn hoofd klinkt. Het zij zo, dan. Het is een erg persoonlijk gedicht. Het onderwerp weegt me zwaar; zoiets vind ik moeilijk onder woorden te brengen. Dit heeft al zo lang door mijn lijf geraasd en ik vond het tijd het op te schrijven. Bedankt voor je reactie ![]()
Laatst gewijzigd op 18-01-2005 om 20:51. |
![]() |
|
Ik ben het wel eens met scroopingpaper dat het ritme hier en daar hapert, maar aan de andere kant vind ik het ook zo leuk om te lezen, dat het me weinig stoort.
Ook ik weet: medicijn, jenever, dat houdt de lever niet in leven. Hoe kon dat toch, zo opgesloten, ik dan wonden krabbend zijn? Och was het maar bij droom gebleven. vind ik heel erg mooi. Je gedicht zit echt goed in elkaar. Ik heb het idee dat er zó veel in is gestopt, dat ik steeds meer ontdek bij elke keer dat ik het lees. Vind ik erg leuk. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
SLuit ik me helemaal bij aan! Jouw schrijfstijl is echt tof en origineel *jaloers is* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[TV] Wie kent er nog titels die op Kindernet kwamen? Purgatori | 195 | 31-08-2008 13:19 | |
Films, TV & Radio |
Kindernet lijstje! Alistar | 203 | 20-02-2007 20:10 | |
Films, TV & Radio |
Welk programma moet terug op de buis? PV | 237 | 22-05-2006 14:24 | |
Films, TV & Radio |
Favoriete Cartoon Alto-boy | 59 | 09-12-2004 10:09 | |
Films, TV & Radio |
jeugdsentiment Firefly182 | 163 | 02-10-2004 17:11 | |
Lifestyle |
stijlloos!? jappertje | 138 | 05-07-2003 14:34 |