Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De mijne weet je al, Alfred Jodocus Kwak ![]()
Laatst gewijzigd op 02-05-2003 om 11:47. |
![]() |
||
Citaat:
Ik was Teddy Ruxpin helemaal vergeten namelijk!!! En daar keek ik altijd naar!!!!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vroeger kwam er op Telekids altijd een heel kort tekenfilmpje; Tom & Toetje, ging over een jongetje en een meisje die dan iets gingen koken oid.
Een keertje maakten ze een reuze boterham door allemaal boterhammen op elkaar te stapelen, dat heb ik toen meteen thuis gedaan; boterham met pindakaas, erboven een boterham met kaas, weer daarop een boterham met sla, daar op een boterham met pasta etc etc... En ik moest hem opeten ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dommel, ovide, inspector gadget, smurfen, david de boskabouter, eujjjjj wat nog meer...
boesboes uiteraard ![]() ![]() En skippie, maar daar had ik eigenlijk een hekel aan, en barbapapa, en barbaar!! Hmz, leuk topic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zipper ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat introliedje ook trouwens. Verder C.O.P.S. MASK ![]() BionicSix ![]()
|
Winnie the pooh!!
dat keek ik vroeger altijd toen ik van gym afkwam. snel aankleden en naar huis.. en dan winnie the pooh kijjken.. en mn ex had alle afleveringen opgenomen dus ik heb ze afgelopen halfjaar allemaal weer gezien samen met hem ![]() heb nu trouwens nog een teigetje fietsbel ![]() ![]() ![]() teigetje is lief ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik weet nog eentje..maar ben de naam half kwijt. Kwam op kindernet , heel vroeg, ja en ik zette vroeger zelfs mijn wekker ervoor
![]() Het ging over een konijn (patty?) en een beertje en nog een aantal bijfiguren en een vos was de slechterik.. En er was ook altijd een trein ![]() En natuurlijk Nils Holgerson! Met zijn gans Maarten : ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En My little pony's keek ik ook altijd vroeger ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Jeugdsentiment terug op de buis! flappie2003 | 53 | 18-11-2007 19:51 | |
Lifestyle |
Cult en retro topic. \m/ Metal | 500 | 15-07-2006 14:14 | |
De Kantine |
Jeugdsentiment Jumpfrious | 62 | 22-05-2006 19:27 | |
Lifestyle |
Jeugdsentiment deel 2 Jimmy Who? | 310 | 08-09-2005 18:51 | |
Muziek |
Jeugdsentiment tjeu | 54 | 10-06-2003 12:52 | |
Lifestyle |
Hoe laat jij jeugdsentiment terugkomen in je lifestyle? Evito | 49 | 28-01-2003 20:02 |