Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Als je een verleidster moet gaan inhuren om je partner te controleren, is je relatie wel heel diep gezonken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laten we hopen dat dit zo lang mogelijk wegblijft hier uit nederland, al neem ik aan dat hier ook wel figuren rondlopen die best zoiets zouden durven doen. Als je zoiets doet, kan je net zo goed de relatie meteen stopzetten, ook al zou de ander niet in gaan op de verleiding, dan zit het gewoon niet goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hiermee wil ik niet zeggen dat het niet achterlijk is om zo iemand in te huren dat is het wel, maar vind het nogal naief om te zeggen dat het niet mogelijk is dat je vriend/vriendin niet 100 % vertrouwt en het toch je vriendin kan zijn
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() I know, I know.. maar dit trok m'n aandacht toch wel even. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het een hele trieste actie vinden als je iemand gaat inhuren om je vriend te 'testen'. Zelf zou ik dit ook nooit gaan doen, lijkt me een heel leuk beroep, relaties van anderen kapot maken ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, volgens mij is de helft van niet vreemdgaan het vermijden van de situatie waarin het kan gebeuren. Daarom vind ik met dingen als Temptation Island ook dat je de ander bijna een vrijkaartje geeft. Ik bedoel, wie gaat zijn vriend nou tussen een hele zooi lekkere wijven zetten die hem gaan proberen te verleiden. Hoe kun je ooit denken dat dát goed zal zijn voor je relatie? |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat wil nog niet zeggen dat 'verleidster' zijn een gaaf beroep is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Vuur flyaway | 0 | 22-05-2012 22:14 | |
Liefde & Relatie |
AH jongens xLumos | 11 | 08-04-2012 12:59 | |
De Kantine |
weerwolfspel #32 Eye of Sauron | 345 | 15-04-2007 21:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
AIVD-materiaal: Fortuyn zou seks hebben gehad met minderjarigen sjakodrako | 166 | 19-12-2005 11:52 |