Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2005, 14:10
niempje
niempje is offline
ik had gisteren een gesprek met een vriend. hij heeft een vriendin, maar heeft blijkbaar geen probleem met bedriegen.
hij vindt dat als hij iemand kust , hij haar dus bedriegt en evengoed all the way kan gaan.hoe denken jullie hierover?
oke in beide gevallen is het bedriegen , maar het ene is toch al veel erger dan het andere? voor mij zou het zeker uitmaken wat er zou zijn gebeurd! of denken jullie ook gewoon als hem?
ik snap niet dat je zomaar je vriend(in) kan bedriegen.

Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 14:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2005, 14:14
2004
2004 is offline
Citaat:
niempje schreef op 23-01-2005 @ 15:10 :
alleen zei hij van als k je kus , bedrieg ik haar ook, en dan kan ik toch evengoed verder gaan
OMG die logica hierachter! Geniaal!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 14:15
WolterB
WolterB is offline
Bediegen is bedriegen en dat doe je sowieso niet!
Oud 23-01-2005, 14:17
Nona Star
Nona Star is offline
Voor mij maakt het zeker uit hoever mijn vriend zou gaan, zoenen met een ander is net als met een ander naar bed gaan wel evengoed bedriegen imo, maar het een zal mij meer raken dan het ander.
Oud 23-01-2005, 14:17
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik heb nog nooit iemand bedrogen.
Wel heb ik laatst met een jongen gezoend die een vriendin had (dat wist ik op dat moment niet en ach, dat is ook niet mijn probleem) en hij wilde volgens mij wel verder gaan, wat niet is gebeurd. Dan denk ik: als je een vriendin hebt..dan ga je toch niet met iemand anders zoenen? Ik vind het een beetje vreemd.

En een beetje flirten mag altijd, zolang het bij woorden blijft. Kijken, kijken, niet aanraken
Oud 23-01-2005, 14:19
hola
hola is offline
flirten inderdaad.. ik denk niet dat ik verder zou gaan dan dat..
ik zeg niet nooit, maar dar ga ik wel vanuit..
Oud 23-01-2005, 14:24
shibby almighty
shibby almighty is offline
uit ervaring weet ik dat het bij mij harder
aankwam toen ze all the way gegaan met iemand dan dat ze alleen maar met iemand gekust had.
Al vind ik het allebei bedreigen en allebei dus eigenlijk niet kunnen
Oud 23-01-2005, 14:25
Verwijderd
Citaat:
2004 schreef op 23-01-2005 @ 15:14 :
Is nogal verdomd logisch, wie A zegt moet ook B zeggen is toch het gezegd. Vind ik hier van toepassing. Een ander gezegde als je iets doet doe het dan goed.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 14:31
Iduna
Iduna is offline
Leuk voor zijn vriendin

Ik vind 'all the way' gaan wel erger dan zoenen. Maar het is natuurlijk allebei bedriegen/vreemdgaan. Bij dat eerste, zou ik er sowieso mee kappen en bij het tweede niet meteen, denk ik.

Maar op zich, ik redeneer ook zo met tijd. 'Of ik nou 5 minuten of 10 minuten later ben op school, maakt ook niet erg veel uit' Te laat is te laat. Maar met vreemdgaan ligt dat wel een beetje anders.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:09
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
WolterB schreef op 23-01-2005 @ 15:15 :
Precies.
Oud 23-01-2005, 15:19
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik vind het nogal simpel. Als je een relatie hebt, blijf je met je fikken van anderen af. Ik zou er sowieso niet gelukkig mee zijn. Wat er precies gebeurt maakt voor mij niet zoveel verschil.

Als ze dan vreemdgaat, dat ze het dan maar ineens tegoei doet, dan is al die miserie achteraf toch nog ergens goed voor.

Vreemdgaan zie ik op zich trouwens niet als een reden om het uit te maken. Als ik het op zo'n moment zou uitmaken is dat dus niet omdat ze met die kerel naar bed zou zijn geweest (of eender wat/waar), maar eerder omdat ik er blijkbaar gewoon iets mis is met onze relatie.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
2004 schreef op 23-01-2005 @ 15:14 :
uhu . Voor mij doet het er niet toe, hoever hij gaat. Zoenen/All the way, wat maakt het uit? Hij schaad in beide gevallen mijn vertrouwen, en hoe eerlijk hij er ook over is, en hoe mooi zijn praatjes ook zijn, alles wat bij mij verloren is, win je op geen enkele manier nog terug: laat staan mijn vertrouwen. Kwijtraken doet hij me dan uiteindelijk toch wel!

Ik zelf heb in een serieuse relatie nog nooit iemand bedrogen, al ben ik wel een paar keer heel dichtbij geweest (iets waarvan mijn exvriend op dat moment al vanaf wist, waar hij verder niet mee zat, en waar ik altijd eerlijk over geweest ben). Kijken mag, aankomen zeer zeker niet. Vreemdgaan zou ook mij kunnen overkomen (wie niet?), maar dan zou mijn relatie van zichzelf al op een absoluut dieptepunt moeten zitten, en ik acht mezelf wijsgenoeg om het voor die tijd dan allang uit te hebben gemaakt, waardoor vreemdgaan uberhaupt niet mogelijk zou zijn. Ik vind vreemdgaan maar een trieste bedoening, en eerlijk gezegd begrijp ik ook niet hoe je, je vriend(in) zo onwijs kan belazeren
Oud 23-01-2005, 15:40
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Flirten, verder niks.
Oud 23-01-2005, 15:49
filia dei
filia dei is offline
Ik vind zoenen en all the way allebij netzoveel bedriegen. En ik zou het allebij niet leuk vinden als hij het doet. Ik snap ook niet hoe iemand het zou kunnen terwijl hij (of zij) verliefd is op zijn eigen vriend(in).
Bij elke jongen die ik zie vind ik bijna altijd onintressant en lang niet zo mooi als me eigen vriend. Laat staan dat ik behoefte heb om met 'm te zoenen, danwel naar bed te gaan.
Ik vind gewoon als je vriend er niet bij is mag je net zoveel dingen met andere jongens doen als dat je zou doen als hij er wel bij is. (Tenzij je een walgelijk jaloerse vriend hebt waarvan je niet naar jongens mag kijken of met ze praten, etc.)
Oud 23-01-2005, 15:50
Landslide
Landslide is offline
Het is idd waar dat zoenen en met iemand naar bed gaan allebei net zo goed bedriegen is.
Op zich moet je het alleen überhaupt niet in je botte kop halen om aan een ander te zitten.
Oud 23-01-2005, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, mee eens. Vreemdgaan vind ik een zwakte. Maak het dan eerst uit. Helaas hebben veel mensen het lef daar niet voor.

Bovendien vinden veel mensen vreemdgaan spannend.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 16:18
-(L)-
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 16:26
Verwijderd
ik doe iets met mn vriend, of ik doe het niet. ik zou geen genade kennen als mijn vriend mij zou bedriegen, dus kan ik dat natuurlijk zelf ook niet doen. als je zo graag meer mensen wil zoenen/ietsandersen, dan moet je geen vriend nemen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 16:32
Sprinkle
Sprinkle is offline
Vreemdgaan kan spannend zijn ja, maar dat betekent niet dat het goed is om te doen. Vreemdgaan is gewoon een big no no.
Oud 23-01-2005, 17:45
Ragnar
Ragnar is offline
Ik laat mensen bedriegen.
Oud 23-01-2005, 17:59
waves
waves is offline
voor mijn gevoel maakt dat zeker uit...

maar vreemdgaan doe je sowieso niet
Oud 23-01-2005, 18:16
Sade
Sade is offline
Citaat:
Nona Star schreef op 23-01-2005 @ 15:17 :
Voor mij maakt het zeker uit hoever mijn vriend zou gaan, zoenen met een ander is net als met een ander naar bed gaan wel evengoed bedriegen imo, maar het een zal mij meer raken dan het ander.
Precies. En beide zaken hebben als consequentie dat ik hem nooit meer hoef te zien.
Oud 23-01-2005, 18:34
scrooping~paper
scrooping~paper is offline
Als je weet dat je niet van anderen af kunt blijven, neem dan gewoon geen relatie! Dan breek je niemand's hart en je kunt lekker doen waar je zin in hebt. punt. Als je wel een relatie hebt, dan blijf je van anderen af.
Oud 23-01-2005, 19:55
Verwijderd
Citaat:
scrooping~paper schreef op 23-01-2005 @ 19:34 :
Als je weet dat je niet van anderen af kunt blijven, neem dan gewoon geen relatie! Dan breek je niemand's hart en je kunt lekker doen waar je zin in hebt. punt. Als je wel een relatie hebt, dan blijf je van anderen af.
Ja, hiermee ben ik het eens. Alleen: ik ken inderdaad mensen die van zichzelf weten dat ze niet van een ander af kunnen blijven, maar die dan toch keer op keer relaties hebben en chronisch vreemdgaan.

Je hebt een mooi punt, maar in werkelijkheid werkt dit niet vrees ik.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 20:15
Multilot
Multilot is offline
Als je vreemd gaat zit er sowiso al iets in je relatie wat niet goed is. Dan moet het dus uit.. (laat ik hier zelf eens naar gaan luisteren)
Oud 23-01-2005, 21:53
Anaďs
Anaďs is offline
Misschien dat ik kussen wel nog zou kunnen vergeven,
all the way? No way ja !!!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 22:13
Verwijderd
Ja, ik denk net zoals hem. Immers, als je iemand een klap geeft doe je die persoon pijn en kun je dus net zo goed hem gelijk afslachten...

Goed, mijn punt is wel duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 22:33
PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Ik zal nooit een leuk meisje kunnen bedriegen!! De gedachte al
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 22:50
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Idd, zelfde als liegen, nutteloos, krijg je alleen maar meer problemen mee.
Oud 23-01-2005, 23:02
Verwijderd
Hoi, ik bedrieg niet want dat vind ik lame
een exvriend waar ik nog goed mee om ga vroeg laatst of ik bleef slapen maar hij heeft nu een nieuwe vriendin dus dat doe ik niet
ik ben trouw
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 23:48
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Sex is erger dan zoenen, maar voor allebei maak ik het uit.. Ik zou alleen een beter gevoel hebben als het uit ging dootdat ie met iemand gezoend heeft dan ook gelijk geneukt. Maar goed als tie geneukt heeft maakt het wel weer makkelijker om hem snel te dumpen en te vergeten..
Oud 24-01-2005, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-01-2005 @ 23:13 :
Ja, ik denk net zoals hem. Immers, als je iemand een klap geeft doe je die persoon pijn en kun je dus net zo goed hem gelijk afslachten...

Goed, mijn punt is wel duidelijk.
Uhu. Als je ervan uitgaat dat vreemdgaan je relatie verneukt kun je net zo goed zo ranzig mogelijk vreemdgaan. Uit gaat het toch.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 06:57
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-01-2005 @ 01:48 :
Uhu. Als je ervan uitgaat dat vreemdgaan je relatie verneukt kun je net zo goed zo ranzig mogelijk vreemdgaan. Uit gaat het toch.
Als je zo begint, waarom ga je dan een relatie beginnen?Uit gaat het toch.
Oud 24-01-2005, 10:49
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 23-01-2005 @ 17:10 :
Ja, mee eens. Vreemdgaan vind ik een zwakte. Maak het dan eerst uit. Helaas hebben veel mensen het lef daar niet voor.

Bovendien vinden veel mensen vreemdgaan spannend.
dus dan moet je maar even een internetcafe opzoeken om hem te mailen dat het uit is?
Oud 24-01-2005, 10:50
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
scrooping~paper schreef op 23-01-2005 @ 19:34 :
Als je het uitmaakt, breek je ook iemands hart. En als je goed vreemdgaat en niets vertelt, breek je niemands hart...
Oud 24-01-2005, 11:00
Verwijderd
Vreemdgaan en niets vertellen is een puur egoďstische daad en getuigt van weinig respect voor je vriend(in) vind ik. Dan heb ik het dus niet alleen over het vreemdgaan, want het is logisch dat dat een egoďstische daad is.. maar ook over het "niet vertellen". Soms hoor je mensen weleens zeggen dat ze het niet vertellen om de ander niet te kwetsen enzo.. naja dat vind ik echt onzin. Als je het niet vertelt dan is dat puur eigenbelang.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 24-01-2005 @ 11:50 :
Als je het uitmaakt, breek je ook iemands hart. En als je goed vreemdgaat en niets vertelt, breek je niemands hart...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 11:06
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Tsja, op zich heeft ie wel gelijk. Het is alletwee vreemdgaan, ook zou ik het denk ook bij alletwee uitmaken, alleen je wordt bij alleen zoenen toch minder gekwetst. Het blijft alletwee triest! Gewoon niet vreemdgaan, maak het dan zelf uit als er iets niet goed zit in jullie relatie.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 11:11
Verwijderd
Een zoen is nog over te praten, maar als hij weet dat er toch geen toekomst meer in zit zodra het uit komt, kan hij haar net zo goed ook neuken ja. Het een is erger dan de ander ja, veel erger, maar zoals ik al zei; als er voor 'zijn' meid toch al geen verschil in zit... doe het dan goed

Vreemdgaan is sowieso een nono, maar het gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Bedriegen is bedriegen en dat doe je sowieso niet!
Helemaal mee eens. Al zou ik het één toch net wel wat erger vinden dan het ander hoor!
Maar idd zoals iemand al zei: als je een relatie hebt blijf je van een ander af zeg maar..
Flirten oké, zoals droomkoningin zei: En een beetje flirten mag altijd, zolang het bij woorden blijft. Kijken, kijken, niet aanraken ...

@ Gothic: Nee, dan moet je jezelf maar even in de hand houden. Als je zo graag met die ander weet ik veel wat wilt doen, moet je ook de 'guts' hebben om het met de ander uit te maken op een waardige manier. (al heeft iedereen natuurlijk bij dat laatste een ander idee ) Als je die ander zo graag wilt, kun je best even wachten.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 12:53
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 24-01-2005 @ 12:00 :
Vreemdgaan en niets vertellen is een puur egoďstische daad en getuigt van weinig respect voor je vriend(in) vind ik. Dan heb ik het dus niet alleen over het vreemdgaan, want het is logisch dat dat een egoďstische daad is.. maar ook over het "niet vertellen". Soms hoor je mensen weleens zeggen dat ze het niet vertellen om de ander niet te kwetsen enzo.. naja dat vind ik echt onzin. Als je het niet vertelt dan is dat puur eigenbelang.
De meeste mensen die het wel vertellen, voelen zich zo ontzettend schuldig dat ze het gewoon kwíjt móéten. Dát vind ik pas egoistisch. Laat die persoon dan maar lekker met het schuldgevoel zitten en de spijt enz, ipv iemand anders te kwetsen, zodat jij er vanaf bent.

Laatst gewijzigd op 24-01-2005 om 12:56.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 12:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-01-2005 @ 12:19 :@ Gothic: Nee, dan moet je jezelf maar even in de hand houden. Als je zo graag met die ander weet ik veel wat wilt doen, moet je ook de 'guts' hebben om het met de ander uit te maken op een waardige manier. (al heeft iedereen natuurlijk bij dat laatste een ander idee ) Als je die ander zo graag wilt, kun je best even wachten.
Ik doelde op vakanties, je ziet het niet aankomen en je telefoon doet het niet overal in het buitenland... het is niet altijd mogelijk het van te voren uit te maken.

Ik vind eigenlijk dat als je vreemdgegaan hebt, je het meestal beter gewoon kunt uitmaken, zonder te vertellen dat je bent vreemdgegaan, daar doe je iemand alleen maar extra pijn mee. Of iedereen moet het weten, dan kun je er beter eerlijk over zijn, want als je ex het van een ander hoort, is dat natuurlijk nog veel lulliger...
Oud 24-01-2005, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 24-01-2005 @ 13:55 :
Ik doelde op vakanties, je ziet het niet aankomen en je telefoon doet het niet overal in het buitenland... het is niet altijd mogelijk het van te voren uit te maken.

Ik vind eigenlijk dat als je vreemdgegaan hebt, je het meestal beter gewoon kunt uitmaken, zonder te vertellen dat je bent vreemdgegaan, daar doe je iemand alleen maar extra pijn mee. Of iedereen moet het weten, dan kun je er beter eerlijk over zijn, want als je ex het van een ander hoort, is dat natuurlijk nog veel lulliger...
Ik ben iemand die vaak wel achter veel dingen komt. Dan heb ik liever dat ik het van hem meteen hoor, dan via via. Of veel later van hem pas. Ik vind dat je gewoon eerlijk moet zijn.. Maarja, ik kan ook wel begrijpen dat sommigen het niet willen horen..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 13:31
zeep007
zeep007 is offline
als mijn vriend me zuou bedriegen door alleen per ongeluk iemand anders te zoenen zou ik het nog overwegen en te accepteren en verder met hem te gaan. Als hij serieus iemand anders geneukt heeft, dan is de relatie toch echt wel over.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 13:37
Verwijderd
Citaat:
En over zo iets liegen of het achterhouden vind ik ook niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 13:38
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 24-01-2005 @ 14:31 :
als mijn vriend me zuou bedriegen door alleen per ongeluk iemand anders te zoenen zou ik het nog overwegen en te accepteren en verder met hem te gaan. Als hij serieus iemand anders geneukt heeft, dan is de relatie toch echt wel over.
en je kan nog makkelijker zeggen: zij kuste mij!
als je zegt: zij neukte mij! ik was totaal overrompeld! dan is dat ook niet echt geloofwaardig
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 24-01-2005 @ 13:53 :
De meeste mensen die het wel vertellen, voelen zich zo ontzettend schuldig dat ze het gewoon kwíjt móéten. Dát vind ik pas egoistisch. Laat die persoon dan maar lekker met het schuldgevoel zitten en de spijt enz, ipv iemand anders te kwetsen, zodat jij er vanaf bent.
Nah, als je een relatie verbreekt dan is de ander sowieso gekwetst. Je kunt dan idd gewoon vertellen dat je verliefd bent geworden op een ander en het is niet noodzakelijk om te vertellen wat je dan precies met diegene gedaan hebt. Maar ik doelde meer op mensen die de relatie niet verbreken en ook niet vertellen dat ze vreemd zijn gegaan.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 13:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 24-01-2005 @ 14:54 :
Nah, als je een relatie verbreekt dan is de ander sowieso gekwetst. Je kunt dan idd gewoon vertellen dat je verliefd bent geworden op een ander en het is niet noodzakelijk om te vertellen wat je dan precies met diegene gedaan hebt. Maar ik doelde meer op mensen die de relatie niet verbreken en ook niet vertellen dat ze vreemd zijn gegaan.
ja, ok.
Oud 24-01-2005, 14:15
stout!
stout! is offline
Nu ik zelf een relatie heb, kan ik me niet voorstellen hoe makkelijk het vroeger altijd was of leek om ervoor te zorgen dat een jongen vreemdging... bah.
Oud 24-01-2005, 14:16
Verwijderd
Hmm, ik doe dat sowieso niet.

maar ehm, ik ben het met je eens, als je verder gaat dan wordt 't 'erger'. Iemand zoenen kan nog min of meer per ongeluk gebeuren, met iemand naar bed gaan niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten