Advertentie | |
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb m al een paar keer gelezen, maar weet niet zo goed wat erover te zeggen. Citaat:
![]() Ik vind de kleuren hie rop zich leuk bedacht, maar het stoort me wel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() *lekker vaag of niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Te expliciet? Waarom? Ah, ja, ik zal eens kijken wat ik kan veranderen ![]() Dankje voor uitgebreide commentaar, en vaagheid viel wel mee.. ![]() @Halogeen: paar en roze vloekteN niet, uh, is dat grappig? Kun je me de humor uitleggen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind het best een goed gedicht, origineel ook wel.
![]() Paar opmerkingen: 'plotsklaps' in de derde strofe vind ik niet mooi, weet niet precies waarom, het staat gewoon niet mooi en ik bleef erop hangen toen ik het las. Laatste strofe en laatste regel, het is al gezegd, teveel herhaling. In je tweede versie heb je dit verbeterd, prima, maar ik zou toch in de allerlaatste regel het woord 'daar' weghalen, het is namelijk wel duidelijk dat de 'ik' 'daar' is. O, ik zie nu dat in de 3e strofe ook twee keer 'daar' voorkomt. Dat heb je vast met een bedoeling gedaan, maar ik vind het toch nog steeds erg veel herhaling. Maar verder goed gedaan hoor!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits mondeling akbe | 11 | 07-04-2012 17:19 | |
Muziek |
[MPDREI] Immer wieder Happy Hardcore Lieder Verwijderd | 17 | 24-08-2007 21:12 | |
Psychologie |
Muziektopic #5 rare kwast | 495 | 05-10-2006 16:20 | |
Psychologie |
Muziek #3 Dolores | 488 | 24-09-2005 20:46 | |
Psychologie |
Muziek. Quiana | 499 | 07-10-2004 11:34 | |
Verhalen & Gedichten |
'Immer' funktional | 4 | 22-10-2003 12:12 |