Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() serieus, ik heb wel eens ruzie gehad met mijn pa, dan ben ik al pissig en dan denk ik even terug aan betreffend stukje geschiedenis. BAM. marnix even een frisse neus halen. of beter nog; marnix even gaan harldopen oid, anders komt ie er niet vanaf. probleem is dat ik het -nu- heb en dat ik dat rond dit uur niet kan uiten zonder: 1- een boze pa boven te hebben 2- een slaperige, boze ma uit de slaapkamer tevoorschijn zien komen. 3- een verbaasd, even slaperig zusje uit haar slaapkamer zien kamen. 4- ....ik heb trek, ff wat vreten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar het gevoel ken ik zeker. Het heeft me vroeger nogal wat problemen op geleverd omdat ik mezelf niet altijd in de hand kon houden. tip: ga zinloze dingen doen waar je moe van wordt en waardoor er nix kapot kan. ga met gestrekte armen 2 kilo gewicht vasthouen. ga idd hardlopen. ga schreeuwen (denk aan de buren ![]() het licht ook aan de persoon zelf, ik MOET dan alleen zijn. als je dan iets verkeerds tegen me zegt kan het zijn dat ik doordraai en das niet leuk... Maar probeer jezelf ik de hand te houden.
||
Citaat:
Misschien omdat je er geen reden toe hebt. Dat wil niet zeggen dat andere mensen geen reden hebben om iemand te haten. Ik bedoel, als jij misbruikt bent door iemand, kun je er op rekenen dat je diegene gaat haten. Lijkt me alleen maar logisch. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"kut, dat gaat me weer geld kosten"? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Schelden tegen de computer helpt trouwens ook! (Computers zijn ook vrouwelijk: 'Arrrrrrrrrrgh, vuile kuthoer' bij een vastloper ![]() |
![]() |
||
Ik heb nooit echt iemand gehaat ofzo. Ik heb iets tegen haat omdat je als je iemand niet mag je ook zo min mogelijk met die persoon kan omgaan dan heb je er ook geen last van en hoef je je er ook niet zo druk om te maken.
Ik word af en toe wel eens zo boos dat ik gewoon ergens tegenaan moet slaan. Zo heb ik al een keer een flink gat in de deur op mn werk geslagen en een hele harde beuk tegen mn kamerdeur gegeven waardoor mn hand behoorlijk pijn deed en mn pa kwam vragen waar ik allemaal mee bezig was. Maar het luchte wel op ![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijns inziens is haat vaak het gebeurde of hetgeen wat jouw aangedaan is niet kunnen accepteren, eigenlijk de waarheid niet aankunnen. of niet kunnen bevatten dat mensen zo kunnen zijn. mijn excuses als dit wat te filosofisch omschreven is. Laatst gewijzigd op 18-01-2005 om 14:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ja dan haat je em wat schiet je daar mee op heb je allen maar 2x werk
||
Citaat:
Neem nu wraak, wraak is slecht, maar in het geval van deringmeester kan wraak zinvol zijn omdat hij er zich beter gaat door voelen...en dat kan best. edit: dat hij er zich beter gaat doorvoelen he, natuurlijk is wraaknemen niet bepaald een aan te raden actie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik persoonlijk vind het erg zwak om anderen te gaan haten, dat is eigenlijk de makkelijkste manier om een vervelende situatie van je af te schudden. ik weet liever het hoe en waarom. trouwens, anderen de schuld geven van iets is wel even iets ander dan de ander haten. haten is in veel gevallen overdreven en maakt je leven er volstrekt niet makkelijker of gelukkiger op. het wekt alleen nog maar meer frustratie en onbegrip op. ik vind haat zelf gewoon zinloos, hoewel ik wel kan begrijpen dat anderen het wel zinvol vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Haat heeft volgens mij werkelijk geen nut, in tegenstelling tot wat nare zegt. Wanneer er geen haat zou zijn, is acceptatie de enige manier om iets af te handelen, en dat zonder dat je er problemen over maakt, want er is immers geen haat. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Frustrerende lied'ren Lalala1111 | 2 | 01-02-2005 16:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vind je van deze kleur rood? Touché | 19 | 07-10-2004 16:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
Vrije tijd |
waarom doet iedereen zo neerbuigend over s.v.RODA J.C.??? Verwijderd | 51 | 16-11-2002 13:30 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |