Advertentie | |
|
![]() |
||
ik zou dan niet voor de iPod (mini) gaan als je echt hoge eisen stelt aan mooi geluid. Ik vind dit nogal tegenvallen.
zal mezelf ff quoten: Citaat:
iRiver 799 t.net pricewatch iRiver 799 - 1 GB Ben benieuwd naar meer reacties van mensen ![]()
Laatst gewijzigd op 03-03-2005 om 18:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() de pmp serie kan je volgens mij helemaal niet op de tv aansluiten en het is wel een mp3 speler. heeft net als de H320 de mogelijkheid om films af te spelen echter met groter scherm en ander formaat. net als de H320 haalt de PMP serie 16 uur mp3 playback op een acculading.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar als TS meer wilt dan alleen mp3tjes luisten dan zou zoiets handig zij, als hij dat niet wilt, slechte keuze.
||
heeft niet goede geluidskwaliteit
![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beeld en games zijn bijkomstigheden maar geen punt van beslissing. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil overigens geen orrdoppen, die zittren niet fijn (diverse geprobeerd), gaan vlug stuk en de geluidskwaliteit is niet zo als echte koptelefoons. Ik heb de MDR-G42LP |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De PMP serie kun je wel degelijk op je tv aansluiten, lees de specs maar eens goed door. De PMP serie is wel een mp3 speler, maar niet specifiek. Dat bedoelde ik te zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
De PMP is meer bedoeld als media center met foto's, video en mp3. Beetje de tegenhanger van de Archos apparaten (nb die zonder video-opname functie of camera-functie) De PMC draait zelfs op een versie van MS Windows Media Center. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 05-03-2005 om 16:40. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ehm.. de PMP draait niet op Windows MCE, maar op Linux, dat is toch wel een wereld van verschil denk ik zo. Of je moet het over een mod hebben, maar dat lijkt me sterk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben zelf ook op zoek gegaan naar een mp3 speler die goede kwaliteit levert en 512 MB bezit. Ik ben uitgekomen op de Creative MuVo Micro N200 512 MB, omdat ik aan 512 MB gewoon genoeg heb.
HIER zijn de specificaties. Hij is lekker klein, goed geluid, handige functies, niet te duur en ook nog eens verder van degelijke kwaliteit. HIER staat nog wat extra informatie over de 1024 versie en HIER de beoordeling van de klanten over de 512 versie. En HIER ga ik hem kopen.
Laatst gewijzigd op 05-03-2005 om 22:59. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: