Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2002, 12:22
Gsus
Gsus is offline
Wat nu?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2002, 12:45
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
vertel er eens wat meer over, je kan toch niet verwachten dat mensen op zo weinig informatie een serieus antwoord kunnen geven
Oud 12-06-2002, 13:28
Verwijderd
Ik ben het met meneer hierboven eens, maar om het effe te proberen:

Als jij je ergens aan ergert bij je vriend moet je daar met hem over praten. Dan kan hij er misschien wat aan doen. Als jij je ergert en hij is zich van geen kwaad bewust, dan verandert er natuurlijk nooit wat..

PRATEN.. Lijkt me wel zo handig in een relatie..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 13:43
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Gsus schreef:
Wat nu?!
in een relatie zou de liefde onvoorwaardelijk moeten zijn. je neemt dan dus de goede en de slechtere eigenschappen erbij.
kun je dit niet bij je huidige relatie, maak het dan uit.
Oud 12-06-2002, 14:21
little lady
little lady is offline
hm... geen mens is perfect. je kan wel meteen zorgen dat je wegkomt als je vriend niet perfect blijkt te zijn.. maar daar schiet je niks mee op, want je krijgt alleen maar oppervlakkige relaties, je leert niet ECHT iemand kennen, zeg maar..

ik weet niet precies, waar je je aan ergert, maar PROBEER het op te lossen, als je echt van hem houd, komen julie er wel uit!
Oud 12-06-2002, 14:40
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Als jij je ergens aan ergert bij je vriend moet je daar met hem over praten. Dan kan hij er misschien wat aan doen. Als jij je ergert en hij is zich van geen kwaad bewust, dan verandert er natuurlijk nooit wat..

PRATEN.. Lijkt me wel zo handig in een relatie..
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Ik her ken het trouwens wel. Ik erger me ook heel erg aan mijn vriend... Ik vertel het hem dan ook en we proberen er over te praten enzo. Mjah probleem bij hem is: hij belooft me al een jaar er aan te werken en er rekening mee te houden, maar nog steeds is er gewoon helemaal niets veranderd. Dat begint me ondertussen heel erg tegen te staan!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 15:07
L'Amour
L'Amour is offline
Citaat:
piccola schreef:
Ik her ken het trouwens wel. Ik erger me ook heel erg aan mijn vriend... Ik vertel het hem dan ook en we proberen er over te praten enzo. Mjah probleem bij hem is: hij belooft me al een jaar er aan te werken en er rekening mee te houden, maar nog steeds is er gewoon helemaal niets veranderd. Dat begint me ondertussen heel erg tegen te staan!
dit had ik dus ook in mijn relatie. Bij ons ging het erom dat hij mij eigenlijk niet helemaal vertrouwde en hij altijd erg achterdochtig was. Na een half jaar van praten en beloven, was er idd niets veranderd. Dit werd ik dus zo beu, dat ik besloten heb het na een jaar toch uit te maken....
Ik was namelijk niet gelukkig met de gang van zaken.

Maar in jouw geval Gsus: praat erover en geef hem de kans om het te veranderen. En als er niets verandert, ga dan eens goed nadenken of je wel echt zoveel om hem geeft. Want als dat zo is, heb je toch veel minder problemen met zijn zwakke plekken.
Niemand is perfect hoor!!
Oud 12-06-2002, 15:08
Cloud Strife
Cloud Strife is offline
Citaat:
Piccola schreef:

Je kunt niet verwachten dat hij zich voor jou gaat veranderen, de kleine dingetjes misschien maar het grootste gedeelte krijg je er toch niet uit hoor. als je daar niet mee kunt leven stelt je relatie niet veel voor en kun je het beter uitmaken. denk ook eens aan zijn leuke kanten en laat die slechte voor wat ze zijn, zul je je dadelijk een stuk lekkerder voelen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 16:13
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Cloud Strife schreef:
Je kunt niet verwachten dat hij zich voor jou gaat veranderen, de kleine dingetjes misschien maar het grootste gedeelte krijg je er toch niet uit hoor. als je daar niet mee kunt leven stelt je relatie niet veel voor en kun je het beter uitmaken. denk ook eens aan zijn leuke kanten en laat die slechte voor wat ze zijn, zul je je dadelijk een stuk lekkerder voelen
Ik verlang ook helemaal niet dat hij zich voor mij compleet gaat veranderen ofzo hoor! Maar in een relatie moet je je soms wel aanpassen of met sommige dingen rekening houden ofzo. Hij vindt dat ik dat moet, maar ik vind dan dus dat hij dat net zo goed moet! Alleen hij doet het niet, ik wel! Ik vraag hem met 1 ding toch rekening te houden en hij doet dat niet. Dat vind ik kwalijk hoor!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 18:04
Cloud Strife
Cloud Strife is offline
Citaat:
Piccola schreef:

Ik verlang ook helemaal niet dat hij zich voor mij compleet gaat veranderen ofzo hoor! Maar in een relatie moet je je soms wel aanpassen of met sommige dingen rekening houden ofzo. Hij vindt dat ik dat moet, maar ik vind dan dus dat hij dat net zo goed moet! Alleen hij doet het niet, ik wel! Ik vraag hem met 1 ding toch rekening te houden en hij doet dat niet. Dat vind ik kwalijk hoor!
als jij het doet en hij niet heb je wel gelijk natuurlijk maar misschien doet hij het onbewust niet. Als hij het zich niet aantrekt en gewoon zijn gang gaat moet je je toch es afvragen of hij wel genoeg om je geeft
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 18:45
mar87
mar87 is offline
'k erger me ook wel 'ns maar goed, niemand heeft alleen maar perfecte eigenschappen dus ook hij niet, en ik accepteer dat gewoon. hij zal zich ook wel 'ns aan mij ergeren. (we praten d'r eigenlijk nooit zo over)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:42
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Je bent verliefd op iemand als je alleen zijn goede kanten ziet, je houdt van iemand als je ook zijn slechte/minder goede kanten accepteert...

Daar houd ik het maar bij...
Oud 14-06-2002, 09:13
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Je bent verliefd op iemand als je alleen zijn goede kanten ziet, je houdt van iemand als je ook zijn slechte/minder goede kanten accepteert...

Daar houd ik het maar bij...
hm dan benk cker alleen maar verliefd
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 14:10
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Cloud Strife schreef:
moet je je toch es afvragen of hij wel genoeg om je geeft
Wow, wat heb ik dit de laatste week vaak gehoord!
Mjah...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten