Advertentie | |
|
![]() |
|
hm... geen mens is perfect. je kan wel meteen zorgen dat je wegkomt als je vriend niet perfect blijkt te zijn.. maar daar schiet je niks mee op, want je krijgt alleen maar oppervlakkige relaties, je leert niet ECHT iemand kennen, zeg maar..
ik weet niet precies, waar je je aan ergert, maar PROBEER het op te lossen, als je echt van hem houd, komen julie er wel uit!
||
![]() |
Citaat:
Ik her ken het trouwens wel. Ik erger me ook heel erg aan mijn vriend... Ik vertel het hem dan ook en we proberen er over te praten enzo. Mjah probleem bij hem is: hij belooft me al een jaar er aan te werken en er rekening mee te houden, maar nog steeds is er gewoon helemaal niets veranderd. Dat begint me ondertussen heel erg tegen te staan! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik was namelijk niet gelukkig met de gang van zaken. Maar in jouw geval Gsus: praat erover en geef hem de kans om het te veranderen. En als er niets verandert, ga dan eens goed nadenken of je wel echt zoveel om hem geeft. Want als dat zo is, heb je toch veel minder problemen met zijn zwakke plekken. Niemand is perfect hoor!!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Je bent verliefd op iemand als je alleen zijn goede kanten ziet, je houdt van iemand als je ook zijn slechte/minder goede kanten accepteert...
Daar houd ik het maar bij...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Zonder jou I C U | 4 | 03-09-2005 12:58 | |
Liefde & Relatie |
irritante jongen in mijn klas Noddy | 62 | 23-04-2005 11:24 | |