Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2005, 22:05
meisje833
meisje833 is offline
wat zou je doen als je een superleuke lieve jongen hebt leren kennen die nie knap is maar kwa innerlijk super. je ouders hem niks vinden en je vriendinnen in mijn geval lelijk, en vrienden van mij vinden hem niet aardig....
zou je dan gaan twijfelen of toch iets mee beginnen...
ik vind hem leuk maar ik ga twijfelen als zoveel mensen er tegen zijn al neem ik met hem, ik heb meestal knappe vriendjes zou het daarom komen?> dat ik een keer een mindermooie jongen heb...

ik vraag dan aan hun wat is er dan verkeerd, dan zeggen ze: hij ziet er niet leuk uit, lelijk whatever. of ze vinden hem nie aardig, of te stil en te rustig...

pff wat moet ik nu
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2005, 22:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat een stelletje losers. Echte vrienden vinden het leuk voor je, als je een vriendje krijgt, no matter hoe hij eruit ziet. Oké, ik geef toe dat ik ook wel eens vriendjes van vriendinnen van me totaal niet heb gemogen, maar ik hield dat tenminste voor me. En dat zouden jouw vrienden ook moeten doen. Ik zou me er niet door tegen laten houden als ik jou was. En familie... ach, is de mening van familie überhaupt belangrijk?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 22:13
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
schijt aan hun mening, het is toch jouw beslissing
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 22:43
Freestyler*
Freestyler* is offline
gewoon doorgaan met die jongen als je hem leuk vindt
die vrienden draaien wel bij
Oud 08-02-2005, 00:07
MonoM
MonoM is offline
het zou me werkelijk geen ene fuck doen. heb je daar wat aan?
Oud 08-02-2005, 06:49
ExVaal
ExVaal is offline
Misschien is het tijd om je vrienden te lozen, als ze het niet eens leuk voor je vinden dat je een vriendje hebt.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 07:02
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Als je iets met die jongen besluit te nemen, zeg maar, dan moet je de rest gewoon laten zien dattie ook best heel lief kan zijn en als ze het dan niet willen zien en/of accepteren, dan is t wel een btje jmmr.. Want het zijn tenslotte je ouders en je vrienden, daar verwacht je wel wat steun van, lijkt mij..
Oud 08-02-2005, 07:42
WolterB
WolterB is offline
Wat vind je zelf belangrijker?
Een vriendje die echt aardig is en waar jij je helemaal fijn bij voelt en die door je omgeving nu niet geaccepteerd wordt of een vriendje waarbij dat niet zo is en die wel geaccepteerd wordt door je omgeving?

Ik zou snel de keuze gemaakt hebben
Oud 08-02-2005, 08:47
waves
waves is offline
het blijft natuurlijk leuker als je familie en vrienden hem ook leuk vinden.

Maar het gaat er tenslotte toch om wat jíj van hem vindt.
Oud 08-02-2005, 10:05
Verwijderd
Ik denk dat dit een hele persoonlijke mening is. Ik zou er namelijk niet mee doorgaan, omdat ik weet dat mijn omgeving me zo goed kent, dat zij van een afstandje soms objectiever kunnen zien of een jongen goed bij me past, ja of nee. Ze hebben het tot nu toe in ieder geval altijd wel goed gehad wat betreft de vriendjes.

Ik zou mijn omgeving er alleen wel duidelijk laten merken dat ik het er absoluut niet mee eens ben als ze heel lomp zouden praten over de jongen waar ik gek op ben. Of je iemand nou wel of niet moet: als je om me geeft benader je mijn vriend(en) met het nodige respect!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 11:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zou je weinig aantrekken van het commentaar van je vrienden. Het is jouw vriendje en jij wil met hem verder. Ik denk ook dat je je vrienden de kans moet geven om hem beter te leren kennen zodat ze wel door zijn buitenkant heen prikken als ze echt zo kortzichtig zijn en op iemand buitenkant afknappen.
Oud 08-02-2005, 12:18
Warsocket
Warsocket is offline
je ouders en je vrienden hebben toch niks met die gast,
jij wel, dus de hoofdzaak lijkt me dat jij em leuk vind, dat andere mensne hem nou niet moeten, dat is hun probleem

als je lang genoeg volhoud draaien ze waarschijnlijk wel bij
Oud 08-02-2005, 13:54
big_my
big_my is offline
het is jou vriendje en als jij je fijn bij hem voelt is het goed. je ouders en je vrienden gaan hem vast aardiger vinden als ze hem wat beter kennen dus neem je vriendje juist vat vaker mee naar huis ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 14:28
kikkervisje
kikkervisje is offline
Ik heb nu ook een vriendje die niemand egt mag. en vooral mijn ouders niet! Natuurlijk vind ik dit vervelend en werkt dit niet stimulerend. maar ik ben zow gek op hem dat ik hier bovensta.
Als je m egt heel leuk vind dan sta je boven de mening van andere.. en zelfs dat van je ouders! Anders werkt het niet dnek ik. succes! xxxxx
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 14:43
-(L)-
Trek je niks aan van wat je vrienden over 'm zeggen, die draaien uiteindelijk toch wel bij als ze zien dat jij 't leuk met hem hebt. Je kan er ook eventueel over praten met je vrienden en uitleggen dat je hem echt leuk vindt, maar hier kan je ook best nog ff mee wachten, en alsnog doen als ze hem over een tijdje nog steeds niet accepteren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten