Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2003, 13:23
devilcat
devilcat is offline
ik heb een dik half jaar geleden eindelijk mijn relatie van 1,5 jaar uitgemaakt met nu dus mijn ex vriend.
Het was een erg verkeerde jongen die me manupuleerde en late kwam ik erachter dat ie constant vreemdging.

ik had dat nooit door, ik leefde in een droomwereld in een grote leugen terwijl ik echt dacht dat ie van me hield zoals ie al zei.

Nu kom thet volgende

toen ik nog in mijn oude huis woonde werkte er een bouwvakker naast mijn huis, die nu 23 is, ik vond hem erg leuk hij mij ook dacht ik omdat ie zooo vaak naar me keek.
De laatste dagen in het oude hhuis zat ie geregelt met mijn ouders te babbelen, en ik zat er bij, toen kwam er een meisje voorbij lopen en hij zei haar erg uitgebreid gedag. waar ik bij was.

Nou, ik ben nu verhuist, en na lang piekeren heb ik geprobeeerd hem toch te vinden via het internet , dat was gelukt.

ik had met hem afgesproken.
het was allemaal erg leuk, we hadde het ook gedaan.

later hebben we nog een keer afgesproken [ gisteren ]
het viel me op dat ik constant geinteresseerd was in hem en zijn leven etc maa rhij vroeg heel weinig aan mij.
Hij is wel erg lief hoor.
het is gewoon raar, dat ie ook zo opschept over zijn biergedrag en dat ie weer die onder tafel had gedronken, en vriendinnetjes die scharrrels waren en dat ie er sos wel 2 tegelijkhad op een camping etc.
Hij komtuit marken [ vlakbij volendam ]
toen gingen we naar die vrienden van hem heel aardig een jongen en een meisje [24 en 25] ik ben 17 trouwens.
Ik was erg onzeker, ik drink normaal geen bier , maar omdat die bouwvakker [ ik noem hem wel M ] een zus heeft en zij zei "ja ze meot wel bier drinken hoor anders hoort ze net bij je ] dat soort praat, dus ik ging maar bier drinken, terwijl ik niet goed tegen alcohol kan.
Hij [M] stuurde me ook vaak smsjes, al na het eerste afspraakje zei die dat ie van me hield en hij noemde me al schat etc.
hij stuurde ook smsjes van "ik ben aan het hartenjagen en vooral die van jou " ik dacht wow wat een lief smsje, toen ikdus bij die vrienden kwam bleek dat M gewoon dat smsje van zijn vriend had gehoord etc.
uit een boekje

ik vind het heel erg moeilijk
Ikben al zo onzeker over dat ie vreemdgaat want het lijkt best al serieus.
hij zegt dat ie niks gaat doen op gran canaria.
maar ikgeloof het echt niet, mede door mijn ex.
Ook omdat ie toch el een flirter is.
en ik denk dat ie me toch een saaie sukkel vind als ik een colaatje neem. zeker weten..

Ik heb hem al vertelt dat we er misshcien maar mee moeten stoppen , vanwege mijn ex etc en dat ik het nog niet aan kan,
MAar dan reageert ie weer met "we zien hetna de vakantie wel "...

alsof ik dan wel zekerder ben
Hij gaat uit en zuipt zich helemaal klem, en dan gat ie zeker geenmeisjes versieren...
En hij is ook bouwvakker nou dan kan je het ook wel weten..

klotezooi echt..
wat moet ik doen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2003, 13:25
poesiefox
poesiefox is offline
Er lering uit trekken voor de toekomst, en je niet meer met dit soort foute mannen inlaten. Hij gebruikt je.
Oud 21-07-2003, 13:41
MM2
MM2 is offline
andere man zoeken?

Vind jij dat soms stijl dat iemand zich kapot zuipt en alleen maar leuke praatjes heeft over iemand onder de tafel zuipen?

Ach ja, niet mijn wereld.

Ga gewoon uit, je komt vast wel iemand leuks tegen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 13:45
Rubke18
Rubke18 is offline
Iig niet met deze sukkel omgaan

je kan toch wel wat beters krijgen
Oud 21-07-2003, 13:47
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Sommige mensen zijn gewoon totaal anders dan je zou verwachten.
Je bent op een hele andere bouwvakker verliefd geworden dan hij eigenlijk is...
Oud 21-07-2003, 14:17
Some
Some is offline
Citaat:
MM2 schreef op 21-07-2003 @ 14:41:
andere man zoeken?

Vind jij dat soms stijl dat iemand zich kapot zuipt en alleen maar leuke praatjes heeft over iemand onder de tafel zuipen?

Ach ja, niet mijn wereld.

Ga gewoon uit, je komt vast wel iemand leuks tegen.
Ben ik het mee eens, ik zal hem proberen te vergeten voordat je meer van hem gaat houden en/of schuldgevoelens krijgt. Er zijn zat andere leuke jongens joh.... (sorry, ik ben al bezet )
Het is misschien moeilijk als je hem wel leuk vind maar dat is denk het beste als ik zo je verhaal leest.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 16:30
Verwijderd
Ik zou hem vergeten. Volgens mij word het toch niks. Ik bedoel hij vindt je niet stoer als je geen cola drinkt , mocht die je echt leuk vinden dan maakt het hem allemaal niet uit.
En daarnaast, ik wil je niet bang maken, maar hij gaat naar gran canaria, hij flirt veel, drinkt veel... nou ja ik denk dat je dan wel ongeveer kan raden wat er dan kan gebeuren, en van het een komt het ander. Want komt hij terug, en komt het eruit dat hij andere meisjes ontmoet heeft daar, dan kan je je weer erg verdrietig voelen, ik denk dus dat je hem beter uit je hoofd kan zetten, ook na de vakantie!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 17:59
Marsel
Marsel is offline
Goedgelovig kind
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 18:29
devilcat
devilcat is offline
hij zegt dus dat ie niks gaat doenqua vreemdgaan

yea right dat zei mijn ex ook, en die heeft het altijd verzwegen.

ik kan niet verwachten dat hij geen meisje aanraakt, alsie in de discotheek staat etc.
ze gaan echt niet zoetjes om 2200 naar bed ...
ik heb hem ook vertelt van mijn ex en dat het dan dus niet echt lukt.

Omdat ik er nog niet klaar voor ben voor een nieuwe realtie.

Hij zei dat hij het kon begrijpen en dat ik gewoon tijd nodig heb, maar ik denk dat het sowieso beter is om geen verkering met hem te whebben, aangezien hij hier ook in nederland alle kregen wel gehad heeft, en hij echt daarna ook misschien niet trouw zou zijn..

ik vroeg hem ook nog of ie wel is vriendinnetjes heeft gehad
hij : jaaaa best wel,
ik : ook one night stands?
: Wjaaa dat ook. [ zegt ie op een erg relaxte manier]

zei die ook nog tegen me , dat ie vroeger en soms nog wel is een meisje ergens heeft in een kroeg en dan weer een ander en dan weer een ander allemaal in dezelfde kroeg, en toen op een gegeven moment stonden ale 4 de meisjes voor zijn neus en toen kreeg ie wat klappen.

et lijkt wel alsofie er trots op is

Ook dat ik al die verhalen hoorde dat ie zijn scooter inde prak had gereden , dat ie iemand onder tafel dronk, dat ie een keer lamlazerus inde auto stapte en een ongeluk kreeg, dat ie eenkeer 4 rijbanen nodig had..

Ik zit hier niet op te wachten.
MAar afgezien van al deze praatjes was ie gewoon ontzetttend aardig en attent enlief, dus het is echt zo irritante dilemma.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 18:45
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Ik denk dat het beter is het contact maar helemaal te verbreken, want zo te zien is hij zo'n gemene vrouwenversierder. Het zou me niks verbazen als hij nog 10 van zulke vriendinnetjes als jou heeft nu.
Oud 21-07-2003, 19:18
Firefly182
Firefly182 is offline
dat lijkt me inderdaad een heel strak plan. Om eerlijk te zijn vind ik niet erg dat hij voor je zorgt. Je mag drinken wat je wilt en als zijn zus je zit te pushen hoort hij eigenlijk te zeggen dat het echt niet hoeft.

Dumpen dus, dat is echt het beste.
Oud 21-07-2003, 19:28
*** is offline
Citaat:
devilcat schreef op 21-07-2003 @ 19:29:
het is echt zo irritante dilemma.
ik zou d'r anders geen seconde over na hoeven denken...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 20:13
devilcat
devilcat is offline
hm....ik ga morgen nog fF naar de film, en dan kap ik ermee denk ik

gewoon ff normaal gedag zeggen
bedank voor de reacties...

[p.s ik haad het hem vertelt,over datik weinig uitga en bijna geen alchol drink, en dat ik dus eigenlijk best anddrs ben dan hem, hij reageerde erop dat hij het niet uitmaakt , maar dat ie me leuk en lief vind zoals ik ben]
argggg nu is het weer omgegooit...

MANNEN TOCH OOK ALTIJD...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 20:35
Rubke18
Rubke18 is offline
JA leuk ga naar de film geef hem hoop en dump hem dan
Oud 21-07-2003, 21:05
feline
feline is offline
't klinkt als een behoorlijke lomperik.
Oud 22-07-2003, 00:22
devilcat
devilcat is offline
hm..

Nu komt ie weer ERRUG lief en aardig over...

Ik zie wel wat er van komt,
bedankt voor de reactiess!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 00:34
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Echt waar, of hij nu lief overkomt of niet, dat doet ie gewoon omdat hij je dan nog langer kan gebruiken. Probeer je gevoelens voor hem aan de kant te zetten, want hij is het echt niet waard. Wat ik op maak is dat hij je gewoon gebruikt als een speeltje. Volgens mij passen jullie echt totaal niet bij elkaar.
Hij houdt je alleen maar aan t lijntje. Doe je zelf een plezier en vergeet hem en ga niet meer met elkaar om als vriend en vriendin.

Alicia:

Weet je, als je nou twijfelt aan zijn bedoelingen, maar hem toch niet kwijt wilt, ga dan gewoon leuke dingen met 'm doen zoals naar de film ofzo, maar ga dan GEEN sex met 'm hebben. Zeg dat dat er voorlopig niet in zit en hou je daar dan ook aan.
Eens kijken hoe het dan tussen jullie zal gaan. Als ie lief is blijft ie wel bij je. Van sex krijg je alleen maar heel veel spijt als het op zo'n manier gaat. Wat jij nodig hebt is liefde, echte liefde, geen sex. Dat geldt trouwens ook voor mij.. ik weet dat het moeilijk is.. vooral wanneer hij een beetje afstandelijk is en je wilt toch dichterbij komen. Dan heb je het liefste sex met hem omdat je dan ff dichtbij hem bent. Maar dat is dan voor even. Als hij echt uit zichzelf laat merken dat hij van je houdt, dan voelt dat veel fijner.

sterkte..

En ja, zo'n vakantie is een goeie test. Maar hou er rekening mee dat hij dingen voor je kan verzwijgen..
Oud 22-07-2003, 11:48
devilcat
devilcat is offline
bedankt voor je reactie.

Ja ik ga vandaag naar de film, en ik hoop dat ik gewoon mezelf blijf , wat ik eg moeilijk vind na die slechte ervaring met zogenaamede vrienden[innen] en mijn ex.

Ik weet bijna wel zeker dat ie wel gaat zoenen of meer of Gran Canaria,

Hij zei dat ie een foto van me wilde zodat als ie in de verleiding komt snel mijn foto kan pakken.
Hij gaat me ook bellen en een kaartje sturen.
Hij heeft me ook gelijk meegenomen naar zijn vrienden,

Al deze dingen zijn allemaal anders dan hoe mijn ex deed, die schaamde zich voor me en verborg me.

Alles wat die jongen nu doet met mij is eingelijk de normaalste zaak, dat je je vriendin aan je vrienden voorstelt, dat j e een aartje stuurt

Alleen ik ben bang dat ik door dit [ hoe hij dus anders doet dan me ex] te snel ga denken dat ie voor me gaat ...
hij zei dat ie erlijk zou zeggen als er wat zou ebeuren op gran canaria,...maar dat zei mijn ex ook terwijl die alleeeeeeen maar vreemdging..kwam ik na 1,5 jr achter

kus.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 11:55
The0
The0 is offline
Mannen liegen, dat gebeurd. En als je je vriend (M) NU al zo weinig vertrouwd, en zo van hem verschild (leeftijd, alcohol) lijkt het mij de beste optie om hem maar te vergeten en op zoek te gaan naar een ander.

You deserve better..
Oud 22-07-2003, 12:43
Verwijderd
Een lekker begin als je t nu al niet meer ziet zitten. Zal nog wat worden als je serieus met elkaar door wilt gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 13:15
devilcat
devilcat is offline
het is gewoon echt raar...

Hij is echt leuk lief en aardig en attent enzo, komtoptijd alles.

Alleen sommige dingen verschillen heel erg,
Ik heb niet echtveel vrienden hij wel
ik ga weinig uit hij gaat vaak uit
Hij drinkt veel bier, ik weinig.

dat soort dingetjes.
En op de een of andere manier ben ik altijd zzoooo zenuwachtig ..

ik weet nie hoe ik het moet aanpakken.

Ik heb het tegen hem vertelt via sms, dat ik nog niet weet hoe het moet gaan, dat ik nog erg onzeker ben vanwege mijn ex, en dat het misschien beter is om er mee te stoppen, maar dat ik dat nu al heel erg vind omdat ik hem wel mag.

hij reageerde dat we het wel zullen zien na de vakantie, en dat ik gewoon rustig aan moet doen.

gisteren smsdehij nog met "sorry dat ik het moet zeggen maar ik blijf maar een jou denken kus M..]
en ook : Wat ik voor jou voel is onbeschrijvelijk"

kl*te , door die ex ga ik vanalles denken wat hij zegt , is het wel waar?is het geen leugen? is het geen versiertrucje?

ik merk echt aan hem dat ie me heel erg leuk vind,
ookal benik 5 jaar jonger.

dat ie me meeneemt naar zijn vrienden kan misschien ook tijdelijk zijn, maar dat denk ik niet bij hem.
het is gewoon echt RAAR..
Ook dat ie dan nota bene mij vertelt datie wel eens flirt en wel eens een keer 2 meisjes tegelijk had op de camping etc.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 14:35
pyres74
pyres74 is offline
hup dumpen

je voelt je misschien even kut maar het is beter dat je te laten gebruiken door iemand die 5 jaar ouder is en dus een totaal ander beeld heeft van alles
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 16:20
devilcat
devilcat is offline
het is zo raar,

hoezo denken jullie dat ie me gebruikt??
[ik val jullie niet aan hoormet deze vraag , alleen ik zie het niet meer door verliefdheid..]
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 16:25
pyres74
pyres74 is offline
je zegt zelf dat hij meerdere meisjes had ... en dat hij daar trots op is en zo zeg je nog wel meer dingen

sorry maar dan gebruikt hij je
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 17:00
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 22-07-2003 @ 17:25:
je zegt zelf dat hij meerdere meisjes had ... en dat hij daar trots op is en zo zeg je nog wel meer dingen
Ja precies, en daar heeft hij dan ook totaal geen spijt van, anders zou hij het niet tegen je vertellen! Ik denk dan van; hij is nog steeds zo, zeker op vakantie als alles mooier is.

Ik denk echt dat je hem beter uit je hoofd kunt zetten, hoe mooi het er soms ook uit ziet tussen jullie. Hoe moeilijk dat ook is!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2003, 17:27
the_conquer
the_conquer is offline
Nou wat verwacht je als je met een opschepper flirt. Als de helft waar is + zijn biergedrag is het enige wat hij kan daten zijn orca`s

Maargoed keuze ligt helemaal aan jou. Wil je met hem of niet? thats the question.
Oud 22-07-2003, 19:03
lost horizon
lost horizon is offline
als jij je niet eens fijn kan voelen als je een cola drinkt
kan hij de pot op
genoeg leuke mannen komt nog wel...
Oud 23-07-2003, 00:28
devilcat
devilcat is offline
hij neemt me zoals ik ben, daar ben ik wel cahter

we hebben een onwijs leuke avondgehad.

Hij moest huilen[ hij wou het telkensverbergne] omdat ie 3 weken wegging.
hij zou me erg missen enzo.
hij klonk serieus, en eerlijk..

Ik heb verkeerd over hem gedacht
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 09:50
PardonMe
PardonMe is offline
uit je verhaal kan ik niet echt opmaken waardoor je nou precies op hem gevallen bent.. Je noemt allemaal dingen op waardoor ik juist niet verliefd zou worden op een jongen..
Als ik zo tussen de regels door lees krijg ik het idee dat je toch liever niet met hem verder gaat..

Blijf jezelf;
Als jij bier niet lekker vindt, drink het dan ook niet.. Je bent niks verplicht.. Als hij je daardoor een ''mietje'' vindt, of je niet meer wil dan is hij gewoon de grootste sukkel. Hij moet je willen of wie jij zelf bent, en niet omdat je bier in plaats van cola drinkt..

Blijkbaar vertrouw jij hem zelf al niet helemaal; je bent bang dat hij veel zal flirten en zal vreemdgaan op vakantie.. Vertrouwen is toch een van de belangrijkste dingen in een relatie...

Je noemt heel wat dingen op waarin jullie van elkaar verschillen. Dat maakt nu misschien niet zo veel uit, maar dat kan toch best vervelend worden.. dat hij bijvoorbeeld wel elke week wil gaan stappen, maar dat jij daar geen zin in hebt.. Dat hij elke week zat is en jij daar staat met een dronken kerel.. Dat zou je toch best eens kunnen gaan irriteren..
Hij schept duidelijk nogal graag op over zijn drinkgedrag en al zijn ''scharrels''.
Krijg je niet het idee dat jij ook slechts een van die ''scharrels'' zult worden?

Je hebt er niet echt vertrouwen in dat hij je echt leuk vindt en dat hij niet vreemd zal gaan.. Dit kan te maken hebben met de ervaringen met je ex, maar misschien ziet hij je inderdaad als een ''scharreltje''.

Wacht gewoon een tijdje en kijk het een tijdje aan.. Doe niks wat je zelf niet wilt..
Gooi jezelf niet in iets waar je niet achter staat, waar je geen vertrouwen in hebt..
Oud 23-07-2003, 11:47
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
tering... jij hebt echt een zwaar groot bord voor je kop..

nja als jij het wilt proberen met die gozer moet je dat vooral doen. maar zeker weten dat je er met een gebroken hart weer uitkomt..
Oud 23-07-2003, 14:35
devilcat
devilcat is offline
het was echt gewoon raar,
we gingen anar de film en we hadden het reuze naar ons zin,
ik vroeg of ie een biertje wou hij zei \' nee doe maar een colaatje" misschien wel om mij duidelijk te maken dat ie heus niet altijd bier drinkt,
en ik drink wwel een biertje maar niet veel, volgens mij vind ie dat ook niet erg ofzo.

maar we zaten in de film en ik zag aan zijn ogen dat ie het moeilijk had ofzo, we zoende wel etc.

later toen de film af gelopen was zag ik dat ie telkens zijn tranen ofzo wou verbergen.
dus ik vroeg wat er was, en hij zei dat er niks van, en knuffelde me.
later toen we in zijn auto zaten hield ie het niet meer, en hij kreeg tranen in ze ogen.
hij zei dat ie me zo'n ontzettend lief meisje vind.
Hij zei ook dat ie moeite heeft met afscheid nemen, en hij wou dat ik eigenlijk mee ging naar gran canaria dat ie me zo erg zou missen.
hij gaat me vanavond bellen en stuurt me een kaartje.

hij vertelde me ook nog dat ik hem een onbeschrijvelijk gevoel geef.
hij vind me een schat van een meid en hij is gek op me zei die in een sms.
hij heeft me een foto gegeven en ik hem van mij, ik haal hem over 3 weken op van schihol en dan neemt ie me mee naar zijn woonplaats.
hij zei ook dat ie me neemt zoals ik ben.

later vroeg ik nog " huil je wel 's vaker om een meisje?"
toen reageerde hij met " ja ik heb dat wel vaker meegemaakt, maar nog nooit zo snel als voor jou" hij is duidelijk ergonder de indruk van me , waar ik erg van gevleit ben.

ik krijg echt de indruk dat ie me leuk vind.

alleen soms ben ik wel vbang dat ie toch te veel gaat flirten...
terwijl hij me wel in het openbaar gewoon zoent en maling heeft aan adnere mensen/meisjes
zoiets deed mijn ex nooit, want die ging vreemd.

als jullie dit nou zo lezen, wat denken jullie er nu dan van??

Kus
Mij
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 14:45
MUTS123
MUTS123 is offline
Nja....je hebt er zelf al geen goed gevoel over
Als ie zo loopt op te scheppen over vreemdgaan en 2 meisjes te gelijk enz......waarom zou ie dat bij jou niet flikken?
Ik zou op je gevoel af gaan en je niet zo laten verleiden door een paar lieve smsjes of een paar tranen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 14:53
devilcat
devilcat is offline
hij zat neit echt op te scheppen over vreemdgaan die dag, maar ik vroeg erna, hoeveel meisjes die wel is heeft gehad.
En toen zei die dat ie wel aardig wat scharrels had en niet echt serieuze verkering had, ook one night stands had ie gedaan.

later ging ie er op door over meisjes in de kroeg waar die mee ging en toen weer een ander etc totdat ze alle 4 voor zijn neus stonden.

zo'n verhaal zei die ook over die 2 meisjes van de kamping.

hij had het er niet echt over vreemdgaan, maar toch..

hij is echt een schat van een jngen, maar dat dacht ik eerst ook bij mijn ex, die ook wel eens traantjes liet.

wel vervelend dat ik bij alles argwaan krijg, terwijl M ook misschien uit de grond van zijn hart eerlijk meent dat ik speciaal voor hem ben, [ dat zei die in een sms]

...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 15:01
poesiefox
poesiefox is offline
Vertel hem dat jij wel serieus bent, en dat, als hij je alleen voor de scharrel heeft, hij maar beter iemand anders kan zoeken.

En dat hij, als hij het serieus met je meent, zich minder playerachtig moet opstellen. Voor bij de jongens onder elkaar is dat misschien wel stoer, maar het brengt jou alleen maar aan het twijfelen en stelt hem zeker niet in een gunstig daglicht.

Jij viel niet op hem omdat hij zo'n cool cat was, maar omdat hij lief is.

En als hij met je playt, dat jij niet met een gebroken hartje zult gaan zitten janken, maar dat hij dan welmet een gebroken poot in het ziekenhuis ligt.

Dus je wilt NU zekerheid. NU, niet na de vakantie.
Oud 23-07-2003, 16:08
devilcat
devilcat is offline
hij zegt dat ie niks gaat doen...

ik zie het wel na de vakantie...

Ok , sommige mensen denken , jezus wat een domme doos ben je dat je met hem gaat..

maar het lijkt wel alsof ik die liefde gewoon NODIG heb...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 16:47
Ijke
Ijke is offline
Beste Devilcat

K moet hier ff op reageren. Het is duidelijk wat je wil..
Je wil een vriend die

# eerlijk is
# je aand8 geeft
# lief voor je is
# bij je past
# het niet de hele tijd over andere meisjes heeft
# iemand die een beetje volwassen is

Nu denk jij deze eigenschappen te vinden in deze jongen. Maar volgens mij vergis je je. Ik lees teveel negatieve dingen, en het is juist goed dat je die negatieve dingen inziet.
Je denkt alleen dat het allemaal wel meevalt, en je laat het maar zitten omdat je graag een vriend hebt.
Daarom neem je die negatieve eigenschappen, en de twijfels of hij niet vreemd gaat er maar bij. Ik vind persoonlijk dat je dat niet moet doen, je mag best wat kritischer zijn! er zijn ook jongens die die slechte eigenschappen niet hebben!

Ik denk dat je moet stoppen want je kunt hem niet vertrouwen en het vertrouwen is het allerbelangrijkste. Vind ik dan. En je moet ook bij jezelf bedenken of je later elke dag bij hem zou willen zijn, zonder dat je bang bent dat hij naar een andere vrouw gaat. Denk je dat hij dat wel zou doen, en zie je het niet zitten elke dag bij hem te zijn stop er dan mee. Liefde maakt blind zeggen ze, en dat merk ik bij jou.

Je vind nog wel iemand die beter bij je past. Je bent 17 hoor!
Oud 23-07-2003, 17:01
devilcat
devilcat is offline
je hebt gelijk
ik kan me aan de ene kant erg vinden in je verhaal maar aan de andere kant iwl ik het niet weten..

Ik weet van mezelf dat ik erg makkelijk in te pakken ben , en dat komt denk ik omdat ik liefde zo geweldig vind en ik zie dus niet of het echte liefde is of neppe.

I k ben al heel erg slecht behandelt door mijn ex 1,5 jr verkgin, en ging alleen maa vreemd, heeft het noit gezegd maar ik kwam er later achter.

misschien omdat mijn ex zo slecht was ga ik die jongen nu geweldig vinden om deze dingen :

* hij schenkt aandacht aan me , via smsjes die gelijk verstuurd worden[ dus niet 2 uur wachtn op een reply]
*hij belt me waar zijn vrienden bij zijn
*hij vertelt bijna iedereen dat ik zijn vriendin ben
*hij is lief en attent
*hij stuurt me een kaartje vanuit gran canaria
* hijgaat me strx bellen
* hij geeft om me , hoop ik, omdat ie het zo vervelend vond dat ie me zou gaan missen en dat ie nog nooit zo snel heeft moeten huilen als voor mij [ hij huilde wel omandere meisjes maa nog nooit zo snel als voormij heb 3 x afgesproken]
*hij zegt dat ie gek op me is
* hij wil dat ik hem ophaal op schiphol en dan neemt ie me mee naar zijn woonplaats om wat te gaan drinken denk ik
*hij wil een foto van me mee op gran canaria, zodat als ie in de verleiding komt dat ie dan snel aan me kan denken zei die
* ik kreeg ook een foto van hem

dit is hetongeveer als ik niet iets ben vergeten
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:08
XenonSCRB
XenonSCRB is offline
Lieve Devilcat. Ik hoop dat je de juiste beslissing maakt.
Ik zal je altijd steunen en dat weet je, maar luister wel naar deze mensen. Ze hebben vast wel ervaring.

Het is wel vervelend. Omdat ik ook van je houd.
Nu ben ik een vriend voor je, maar ooit misschien weer meer.
Hierom is mijn mening natuurlijk partijdig. Deze jongen waar je verliefd op bent zegt veel, maar je weet neit veel over hem.

Leer van je fouten uit het verleden is het enige dat ik kan zeggen.
Je zegt dat je die liefde NODIG hebt.
Iedereen heeft liefde nodig. Alleen het moet wel goede liefde zijn.
Geen liefde die uiteindelijk meer pijn bezorgd dan je al had.

Maak alsjeblieft de goede keuze, ik zou het niet aan kunnen zien als jij nog een keer verdriet hebt om een kut relatie.

Much love,
n e
-X-
o n
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:36
oneMen
oneMen is offline
Je moet eens wat meer afstand bewaren.. waarom gelijk de eerste keer neuken met elkaar en gelijk 'houden van' en shit..
Dat móet haast wel fout aflopen. En dat ie dan opschept over zn biergedrag dat is tot zover, maar jou er toe aanzet om ook bier te drinken gaat echt te ver. Dat je dat ook gewoon slikt, ik bedoel als er een meisje naast mij kwam staan van 'ik zuip me de tering en neem jij er ook eens 1', zou ik haar hartelijk uitlachen.

Het lijkt me dat je wat meer in de rondte moet kijken naar andere jongens.
Oud 23-07-2003, 17:43
devilcat
devilcat is offline
het is niet echt zo dat ik bier MOET drinken.
maar, het idee krijg ik gewoon dat ik anders echt helemaal anders ben dan hem.

ik drink soms wel is bier, op schoolfeesten enzo maar nooit echt veel, ik vidn het ook net vies ofzo maar ook weer niet superlekker.

..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 19:09
devilcat
devilcat is offline
hijbelde me daarnetop.
Hij zei dat ie me wel miste, vooral omdat er van die mooi vrouwen lopen mistte hij me nog meer..

ouch dat deed pijn..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 19:27
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
devilcat schreef op 23-07-2003 @ 20:09:
hijbelde me daarnetop.
Hij zei dat ie me wel miste, vooral omdat er van die mooi vrouwen lopen mistte hij me nog meer..

ouch dat deed pijn..
Nee hij bedoeld het goed
Je moet niet voor jezelf ontkennen dat er overal mooie vrouwen rondlopen, want dat is niet meer dan waarheid. Positief toch
Oud 23-07-2003, 19:29
devilcat
devilcat is offline
ja ok,
ben wel blij dat ie eerlijk is.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:23
devilcat
devilcat is offline
ik verwacht gewoon altijd zoveelvan een verkering, dat het leuk mooi en serieus is...
ik focus me er zo op..
en dan is de teleurstellin altijd z groot als het niet uitomt..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 12:45
devilcat
devilcat is offline
nog meer reacties??...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:46
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
is deze toppic serieus ?
Oud 24-07-2003, 20:55
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Never date a bouwvakker.

exept bob de bouwer natuurlijk NOU EN OF!!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 00:40
AtHell
AtHell is offline
Ja ik vind het wel zielig voor je dat je vriend vreemdging, dat is gewoon niet zo tof van 'm.

Maar laat die camping-dude maar links liggen joh, tenzij je écht goed bent in bierdrinken.
Oud 25-07-2003, 12:32
devilcat
devilcat is offline
zucht...
waarom is liefde zomoeilijk.
waarom kan ik niet gewoon denken "lol maken.. "

Ik weet gewoon dat ie zich kapot flirt daaro in gran canaria.
Hij gaat me vandaag wel weer bellen, dat vind ik wel lief van hem.

hij is echt een schatje,
Alleen ik weet dus niet of ik wel bij hem pas..

en ik weet dus niet of ik ook een scharrel ben..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 21:58
devilcat
devilcat is offline
hij zit nu in gran canaria al een week.
ik vroeg offie al intiem was geweest met een meisje.
Hij zei "nee, maar de verleding was groot, je bent het enige meisje die ik wil, als ik terg kom laat ik je nooi tmeer los, .."

en dan kwam er nog een gedeelte sms dat ging over dat als ie thuis kwam dat ie me dan wel zou willen nemen etc..

Hmmzz.

dat laatste vindik heus nie erg, maar ik hoop niet dat ie me daarom heeft . zoals me ex mij gebrukte voor seks.

Ik vin dhet echt moeilijk, omdat mijn ex me vroeger ook zei van "je bent mijn enigste meisje blablabla" maar ondertussen ging ie vreemd.

Alleen bij deze jongen weet ik bijn wel zeker dat ie eerlijk is . alleen ik weet dat ie daar flirt enzo rggg kan het niet uitstaan, terwijl ie wel mij verteld dat ie van me houd etc en dat ie heel veel om me geeft dat soort dingen en dat ie me mist.
Hij belt me ook om de dag dat is erg lief van hem..

wa t denken jullie..?
maak ik me onnodig zorgen?
Denken jullie dat het een eerlijke gozer is ??

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten