| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Pff
|
|
||
|
Citaat:
alleen idd, die hardcore en hiphop gast deden mij ook niet direct aan bijbehorende 'scene' denken
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
©gerlo onno, vroeger van the cro mags, een hardcore band. zo moet het kloppen. Ach ik vond het wel geinig, ook weer zo'n typische catwalk, met Hooligan kleding Volgens mij lopen er echt weinig hardcore gasten met die shirts, behalve dan van die van de gabbercore kant.Maar ja, was vast om het even duidelijk te maken aan alle huismama's. |
|
| Advertentie |
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
ik vind t wel grappig.
vind carlo en irene heel leuk samen.. (dat cash&carlo vind ik trouwens waardeloos.. kan daar echt niet naar kijken). ik vind het idd wel jammer dat er nooit eens een vegetarisch gerecht ofzo is.. ik bedoel: wat heb ik er dan aan? maar aan de andere kant: volgens mij is het meer voor de show.. en al die mensen maar elke keer zeggen: mmmmm.. heeerlijk.. verrukkelijk..... |
|
|
|
|
Kvind t leuk, ik lig echt dubbel om Carlo en Irene
![]() Ze hebben telkens ruzie en dan 3 seconden later is het weer goed. Cool ![]() Meestal hebben ze wel leuke gasten (zoals toen telkens die Idols-mensjes enzo). Tis echt zo'n programma voor de zondagmiddag om even niets aan je hoofd te hebben.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Hart van NL onzin - Waar erger JIJ je aan IN tvprogramma's? AJMouse | 28 | 18-10-2003 18:12 | |
| Films, TV & Radio |
irritantste tvprogramma HipHopSter | 36 | 15-02-2002 18:00 | |