Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Pff ![]()
||
Citaat:
![]() alleen idd, die hardcore en hiphop gast deden mij ook niet direct aan bijbehorende 'scene' denken
||
Verwijderd
|
Citaat:
©gerlo onno, vroeger van the cro mags, een hardcore band. zo moet het kloppen. Ach ik vond het wel geinig, ook weer zo'n typische catwalk, met Hooligan kleding ![]() Maar ja, was vast om het even duidelijk te maken aan alle huismama's. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind t wel grappig.
vind carlo en irene heel leuk samen.. (dat cash&carlo vind ik trouwens waardeloos.. kan daar echt niet naar kijken). ik vind het idd wel jammer dat er nooit eens een vegetarisch gerecht ofzo is.. ik bedoel: wat heb ik er dan aan? maar aan de andere kant: volgens mij is het meer voor de show.. en al die mensen maar elke keer zeggen: mmmmm.. heeerlijk.. verrukkelijk..... |
![]() |
|
Kvind t leuk, ik lig echt dubbel om Carlo en Irene
![]() Ze hebben telkens ruzie en dan 3 seconden later is het weer goed. Cool ![]() Meestal hebben ze wel leuke gasten (zoals toen telkens die Idols-mensjes enzo). Tis echt zo'n programma voor de zondagmiddag om even niets aan je hoofd te hebben.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Hart van NL onzin - Waar erger JIJ je aan IN tvprogramma's? AJMouse | 28 | 18-10-2003 17:12 | |
Films, TV & Radio |
irritantste tvprogramma HipHopSter | 36 | 15-02-2002 17:00 |