![]() |
||
Citaat:
![]() Hiermee kom je al een heel eind. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je een snelle stofwisseling hebt helpt toch niks brood friet ik eet ALLES en heel veel..maarja tis me bouw daarom ga ik train ik me sporten me armen en benen dan lijken ze nog enigzins wat dikker en het schijnt dat je na je 25e een andere stofwisseling krijgt ik kan nie wachten tot ik 25 ben wordt ik eindelijk dikker ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooral veel brood eten, met vet beleg, veel avondeten, etc. Normale dingen, maar dan veel. En daar kun je dan best volle melk, frisdrank, enzovoort bij drinken ![]() En als je een snelle stofwisseling hebt helpt dat best. Het feit dat je meer eet dan leeftijdsgenoten wil niet zeggen dat je véél eet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik eet zeker meer dan de leeftijdsgenoten die ik ken, maar ik eet niet overdreven veel. Ik eet meer, en ik bouw het op. Ik heb steeds meer voedsel nodig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
k eet ongeveer 4 keer per dag een goede maaltijd en dan ook nog tussendoor kleinere dingen. k ben eigelijk heel de dag aan t eten, maar k weeg maar 46 kilo en ben ongeveer 1.68m |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Aankomen quintyy | 12 | 07-01-2015 21:24 | |
Muziek |
[hiphop] Macro, Che & DJ Native (aankomende cd) xDisciplex A.D. | 15 | 27-12-2006 17:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Snel aankomen in gewicht en spiermassa Pufsnuivert | 12 | 31-10-2006 19:18 | |
Seksualiteit |
Meiden: voelen aankomen orgasme? carla-tje | 30 | 04-08-2005 14:00 | |
Lifestyle |
Wie is je favo designer voor aankomend winterseizoen??? visionaire | 56 | 13-08-2003 13:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
vraagjes over het aankomen miep | 6 | 22-12-2001 09:28 |