Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Al die bruggertjes zie ik altijd vrijwillig al een briefje halen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en ja die bruggers tsja, 1 van ze vroeg wel eens aan me waarom ik het niet haal, haha ik geef geeneens smoesjes, kzeg gewoon niks en als ze toch echt gaan zeuren over briefjes dan loop ik zuchtend het lokaal uit en haal ik een briefje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik had altijd een bepaald tijdstip en als ik op dat tijdstip vertrok haalde ik het ruim met fietsen. Een ander tijdstip dat ik in m'n hoofd had was er een waarbij ik heel hard moest fietsen. Ik hield dat altijd in de gaten en ik bepaalde hoe laat ik wegging aan de hand van hoeveel wind er stond. Overigens: 12x te laat: hoe doe je dat? 5x 's ochtends neem ik aan, maar de overige 7x, is dat dan gewoon tussen 2 lessen in?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Van een 17-jarige mag je toch wel iets meer verwachten... Te laat komen is een enkele keer niet zo raar, maar consequent bijna elke dag... Daar hoor je toch wel van te leren. Bij ons (oude school) zouden je ouders dan btw al binnen een week gebeld zijn. Bovendien zou je je ook de komende weken elke dag om 7.30 moeten melden en zou je elke dag een uur corvee hebben.
||
Bij colleges is het anders behoorlijk irritant als er om de 5 minuten iemand te laat binnen komt.
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En trouwens voor de gene díe van die laatkomers zijn: Get a Life. Sta gewoon ruim op tijd op en zorg dat je ruim op tijd van huis vertrekt. Zo moeilijk is dat niet. Ik ben hooguit in 6 jaar 5 keer te laat gekomen. én ik woonde ook nog eens 15 kilometer van school af. Het is gewoon ongelofelijke laksheid. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als je dan ook nagaat dat we leraren hebben gehad die door het vmbo weggepest waren en wij het dan wel gewoon prima met zo'n gast konden vinden... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als jij elke dag te laat op school aankomt dan leer je daar toch van dat je 5 minuten eerder van huis weg moet gaan? Je hebt echt geen straf nodig van een docent om van je fouten te leren.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Te laat Infidel | 0 | 01-08-2010 13:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Medicijnen te laat in ontwikkelingslanden Verwijderd | 26 | 24-06-2009 11:09 | |
Studeren |
Wanneer is het echt te laat om nog geneeskunde te doen? danny23 | 34 | 09-03-2007 08:30 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe is jullie te laat regeling? Verwijderd | 62 | 07-02-2004 14:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Te laat! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:09 | |
Psychologie |
ik leef in me eigen wereldje en durf niemand binnen te laten Asmodeus | 21 | 11-03-2002 23:56 |