Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2005, 13:39
Zup
Zup is offline
Hey mensen,

Ik ben een tijdje verliefd geweest op Q. en na al mijn moed bij elkaar te hebben geraapt had ik haar eindelijk mee uit gevraagt maar toen is het niks geworden. Q. en ik zijn hele goede vrienden en vertellen elkaar erg veel en we hebben een echte vertrouwensband. Ik was nog steeds hopeloos verliefd op Q. maar na 2 maanden dacht ik dat ik er over heen was. Maar toen ze me vertelde dat ze met iemand anders heel lang had staan zoenen, voelde ik me echt leeg/k*t. Ik kan het niet goed opschrijven, net of ik er nog niet helemaal over heen ben. Maar aan de andere kant weet ik dat ik me hier niks van aan moet trekken en zelf op zoek moet gaan. Ik vind ook al iemand anders leuk (X.) maar durf er niet goed voor uit te komen. Door Q. ben ik in contact gekomen met X. , X. is de beste vriendin van Q. en Q. dacht dat wij een leuk koppel zouden vormen. Volgens Q. vond X. me wel een beetje leuk. Maar X. is zelf ook erg onzeker...

Iemand tips voor me? Hoe pak ik dit aan? Ben ik wel helemaal over Q. heen? Wat moet ik doen? Ben ik er nu wel overheen en ben ik alleen teleurgesteld? Of zit ik aan het einde van het verwerkingsproces?

Alvast bedankt als jullie de moeite nemen om het te lezen en met adviezen / tips of mogelijke verklaringen komen.

Laatst gewijzigd op 08-02-2005 om 13:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2005, 14:04
Phlox
Phlox is offline
Ik denk dat je nog in het verwerkingsproces zit ja.

Een nieuwe vriendin kan je over dat laatste beetje heen helpen, maar neem alleen met haar als je haar echt leuk vindt en niet omdat je Q wil vergeten.

Succes
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 14:10
Brasco
Brasco is offline
Tis wel duidelijk dat je nog niet over Q heen bent. Wat ook zeker niet raar is als jullie nog steeds goede vrienden zijn. Dan duurt zoiets een stuk langer. Het is dan erg vervelend om te horen/zien dat zij met iemand anders iets begint. Ik weet niet hoe het precies zit met jullie vriendschap en hoe hecht jullie zijn, maar als je er echt mee zit dan kan je er toch een keer over beginnen ? Ze heeft toch alleen gezoend en voor de rest hebben ze geen relatie ? Waarom is het niks geworden als ik vragen mag ? Als ze echt alleen vrienden wilt blijven en dat weet je ook 100% zeker dan zal ik ff een tijdje afstand nemen.. Ook van X. En dan na een paar weken bepalen of je X echt leuk vind, en dan kijken of dat iets word..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 14:16
Zup
Zup is offline
Citaat:
Brasco schreef op 08-02-2005 @ 15:10 :
Tis wel duidelijk dat je nog niet over Q heen bent. Wat ook zeker niet raar is als jullie nog steeds goede vrienden zijn. Dan duurt zoiets een stuk langer. Het is dan erg vervelend om te horen/zien dat zij met iemand anders iets begint. Ik weet niet hoe het precies zit met jullie vriendschap en hoe hecht jullie zijn, maar als je er echt mee zit dan kan je er toch een keer over beginnen ? Ze heeft toch alleen gezoend en voor de rest hebben ze geen relatie ? Waarom is het niks geworden als ik vragen mag ? Als ze echt alleen vrienden wilt blijven en dat weet je ook 100% zeker dan zal ik ff een tijdje afstand nemen.. Ook van X. En dan na een paar weken bepalen of je X echt leuk vind, en dan kijken of dat iets word..
Ze heeft het er de hele tijd over en geeft details enzo, het is echt geen verkeerd meisje en onze band is in mijn ogen echt hecht, ik heb haar al verteld dat ik er over heen was maar toen ik dit hoorde (van haar zelf) toen brak en toch weer eventjes iets door.. Ik weet niet of ze een relatie krijgen het is nog vers. Waarom het niks is geworden weet ik niet, het gevoel was er niet.. Volgens haar dan, we delen echt super veel etc. dus ik dacht dat zit wel snor.. Misschien zoek ik Q. In X. ik had voor mezelf al besloten dat ik het een paar weken afkijk en X. wat beter leer kennen, want ik ken haar nog niet zo lang

Laatst gewijzigd op 08-02-2005 om 14:18.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 16:20
Brasco
Brasco is offline
Citaat:
Zup schreef op 08-02-2005 @ 15:16 :
Ze heeft het er de hele tijd over en geeft details enzo, het is echt geen verkeerd meisje en onze band is in mijn ogen echt hecht, ik heb haar al verteld dat ik er over heen was maar toen ik dit hoorde (van haar zelf) toen brak en toch weer eventjes iets door.. Ik weet niet of ze een relatie krijgen het is nog vers. Waarom het niks is geworden weet ik niet, het gevoel was er niet.. Volgens haar dan, we delen echt super veel etc. dus ik dacht dat zit wel snor.. Misschien zoek ik Q. In X. ik had voor mezelf al besloten dat ik het een paar weken afkijk en X. wat beter leer kennen, want ik ken haar nog niet zo lang
Heel lastige situatie.. Kan dr ook niet zo 1,2,3 een oplossing voor bedenken. Ik had zowieso wat meer afstand van Q genomen omdat het je pijn doet om te horen dat ze iemand anders erg leuk vind. En als zij echt verliefd is dan begint ze toch steeds over hem, waardoor jij je alleen maar rotter voelt. Je hoeft haar niet meteen te laten vallen, maar hou het contact oppervlakkiger zodat je niet steeds met de neus op de feiten word gedrukt. En denk in de tussentijd nog ff heel goed na over wat je voor X voelt. Leer dr idd wat beter kennen, en dan kom je er snel genoeg achter of je echt verliefd bent of gewoon iets met haar wil om toch maar bij Q te zijn (t zijn immers beste vriendinnen) en om een bepaalde reactie van Q uit te lokken.. Blijf in ieder geval eerlijk naar zowel X als naar jezelf..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 18:14
stralende ster!
stralende ster! is offline
Ik zou niet iets met X beginnen, al is het alleen maar omdat je ten eerste nog niet over Q heen bent (zoals dus blijkt) en als je er wel overheen bent en je iets met X begint blijft het altijd vervelend als je Q met iemand anders ziet zoenen of wat ook.. Ook als je zelf een relatie hebt.. Dat is mijn advies.. Ik zou nog ff wachten met een relatie en helemaal met een vriendin van......

Succes!
Oud 08-02-2005, 19:02
Zup
Zup is offline
Citaat:
Brasco schreef op 08-02-2005 @ 17:20 :
Je hoeft haar niet meteen te laten vallen, maar hou het contact oppervlakkiger zodat je niet steeds met de neus op de feiten word gedrukt. En denk in de tussentijd nog ff heel goed na over wat je voor X voelt. Leer dr idd wat beter kennen, en dan kom je er snel genoeg achter of je echt verliefd bent of gewoon iets met haar wil om toch maar bij Q te zijn (t zijn immers beste vriendinnen) en om een bepaalde reactie van Q uit te lokken.. Blijf in ieder geval eerlijk naar zowel X als naar jezelf..
Ik was zowieso niet van plan om Q. te laten vallen want we houden gewoon van elkaar als vrienden, zo ver waren al.. Dat komt van beide kanten, zij maakte als 1e zo'n opmerking dat ze van me hield als vriend. Ik denk niet dat ik X. leuk vind om bij Q. te zijn want een groot deel heb ik al verwerkt. En eerlijk zal ik wel zijn, alleen heb ik soms het probleem dat ik wel eerlijk wil zijn maar niet durf en dan blijft het lopen en loop jezelf achter de feiten aan. Maar vaak komt het er dan toch wel uit..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:04
Zup
Zup is offline
Citaat:
stralende ster! schreef op 08-02-2005 @ 19:14 :
Ik zou niet iets met X beginnen, al is het alleen maar omdat je ten eerste nog niet over Q heen bent (zoals dus blijkt) en als je er wel overheen bent en je iets met X begint blijft het altijd vervelend als je Q met iemand anders ziet zoenen of wat ook.. Ook als je zelf een relatie hebt.. Dat is mijn advies.. Ik zou nog ff wachten met een relatie en helemaal met een vriendin van......

Succes!
Als ik eenmaal helemaal over Q. heen ben denk ik niet dat ik het nog erg zou vinden als ze met iemand anders een relatie zou hebben.. Ik zat op een soort snelweg van ik moet een vriendin en het ging gewoon te snel, hier heb ik al met een goede vriend over gepraat en heb al besloten om het dus wat rustiger aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Zup schreef op 08-02-2005 @ 15:16 :
zoiets met ex gehad......het is beter even te zeggen dat je kennelijk nog niet er helemaal overheen bent en liever niet dat soort dingen wilt horen...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:29
Verwijderd
Dit is echt eng.. Mijn naam begint met een Q.. en mij is ongeveer hetzelfde overkomen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:31
Zup
Zup is offline
Citaat:
Lilith schreef op 08-02-2005 @ 20:29 :
Dit is echt eng.. Mijn naam begint met een Q.. en mij is ongeveer hetzelfde overkomen.
Q. is bij mij een willekeurig genomen letter dus ik denk niet dat ik jouw bedoel

Wel toevallig

Laatst gewijzigd op 08-02-2005 om 19:35.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 22:22
Zup
Zup is offline
Bedankt voor de tips en adviezen mensen

Ik laat X. nu een tijdje rusten tot dat ik met zekerheid kan zeggen dat als ik Q. zie zoenen met iemand het me niks meer doet.. Zo kom ik er waarschijnlijk ook achter of ik X. nou echt zo leuk vind..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten