Citaat:
Brasco schreef op 08-02-2005 @ 15:10 :
Tis wel duidelijk dat je nog niet over Q heen bent. Wat ook zeker niet raar is als jullie nog steeds goede vrienden zijn. Dan duurt zoiets een stuk langer. Het is dan erg vervelend om te horen/zien dat zij met iemand anders iets begint. Ik weet niet hoe het precies zit met jullie vriendschap en hoe hecht jullie zijn, maar als je er echt mee zit dan kan je er toch een keer over beginnen ? Ze heeft toch alleen gezoend en voor de rest hebben ze geen relatie ? Waarom is het niks geworden als ik vragen mag ? Als ze echt alleen vrienden wilt blijven en dat weet je ook 100% zeker dan zal ik ff een tijdje afstand nemen.. Ook van X. En dan na een paar weken bepalen of je X echt leuk vind, en dan kijken of dat iets word..
|
Ze heeft het er de hele tijd over en geeft details enzo, het is echt geen verkeerd meisje en onze band is in mijn ogen echt hecht, ik heb haar al verteld dat ik er over heen was maar toen ik dit hoorde (van haar zelf) toen brak en toch weer eventjes iets door.. Ik weet niet of ze een relatie krijgen het is nog vers. Waarom het niks is geworden weet ik niet, het gevoel was er niet.. Volgens haar dan, we delen echt super veel etc. dus ik dacht dat zit wel snor.. Misschien zoek ik Q. In X.

ik had voor mezelf al besloten dat ik het een paar weken afkijk en X. wat beter leer kennen, want ik ken haar nog niet zo lang