Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
[edit] Ik doelde op "onaangepast gedrag" ![]()
Laatst gewijzigd op 06-02-2005 om 22:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zoek het op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
bron Ik denk dat d66 hier wel een punt heeft. Want wat heeft het voor zin om mensen die niet eens ergens van worden verdacht een meldplicht op te leggen? Ookal zouden de personen terroristen zijn, bereik je nog niets met deze maatregel. En je hebt de ( mijns inziens hoge) kans dat er doodnormale mensen mee worden gepakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En omdat die parlementariers zich onveilig voelen is het nog lang niet zo dat het onveilig is. En het lijkt meer op publieke aandachttrekkerij. edit: je zegt trouwens zelf democratie, moeten wij daarvan door paraniode gedrag een politiestaat van maken? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, het is niet logisch dat er iets moet gebeuren. Het feit dat mensen gaan roepen dat er vanalles moet gebeuren is juist slecht, waarom allemaal vrijheden van iedereen inperken omdat er een paar mensen zijn die absoluut niet deugen? Eigenlijk laat je ze op zo'n moment al de baas over je spelen. |
![]() |
||
Citaat:
De hofstadgroep alleen is niet langer relevant, het gaat om wat en hoeveel er nog vrij rondloopt aan mensen met gelijke ideeen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moet je voor zulke mensen in een politiestaat gaan zitten waar je rechten massaal worden geschonden en aangetast? Liever niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Terrorisme moet keihard worden aangepast. Maar maatregelen die de persoonlijke vrijheden te ver beperken, moeten niet worden ingevoerd. Ik ben blij dat D66 tegen een aantal plannen van het kabinet wilt tegenhouden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gelijk met geld gaan smijten! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt ooit gezegd dat je democratie als een noodzakelijk kwaad ziet, maar uit deze post concludeer ik dat je democratie als een overbodig kwaad ziet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat: