![]() |
|
Hey,
Ik heb het volgende probleem; Sinds 2 weken geleden heb ik ontiechelijk traag internet. Het gekke daarvan is, is dat mn broer daar vrijwel geen last van heeft. Terwijl hij wel gewoon op dezelfde modem staat aangesloten. Vaak laden er hele gedeeltes van sites (vaak afbeeldingen) niet of de site wordt gewoon helemaal niet geladen. Dan verschijnt er de fout melding: "The operation timed out when attemting to contact www.website-adres.nl" Wat ook vreemd is dat ik als ik een spel online speel nergens problemen mee heb, geen lag of wat dan ook. Downloaden doe ik ook op volle snelheid alleen het bekijken van internet pagina's gaat harstikke slecht. Dus waarschijnlijk ligt het aan mijn computer, ik heb het 1 en ander uitgeprobeerd: - netwerkkabel gecheckt op breuken, is niet het geval - of ie er goed in zit, zit ie ook wel - andere browser geprobeerd, gaat het ietsjes beter mee maar het is nog steeds slecht - of mn broer aan het up of downloaden is, nee ligt het ook niet aan Waar kan het aanliggen ??? Ik weet het echt niet meer, iemand tips/oplossingen ? - Alvast bedankt
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien heb je mn eerste post niet goed gelezen, mn internet is ernstig traag mn PC zelf niet.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Andere webbrowser heb ik al geprobeerd maar boekte geen resultaat.
Citaat:
||
Citaat:
Doe het volgende:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
ERETOPIC VI: Jotie 't Hooft. Verwijderd | 36 | 16-07-2009 23:49 | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 |