Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 1e was van me scooter, rollerbank 70 euro, ha'k zelf ook nie verwacht 2e. was omdat ik ff 10 meter over een winkelstraat reed[10km/uur], omdat daar iemand woonde...40 euro 3.en dan nu 25 voor me voorlicht om kwart voor 6 sochtends dus t is nie zo dat ik puur alles doe wat de wet verbode heft ofzo
||
![]() |
Citaat:
En ik dacht dat scooters tegenwoordig werden ingenomen. Waarom die van jou dan niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Tja, vraag de buurman eens je fietslicht te maken (dat je dan €4000 boete krijgt vanwege zwartwerk aanbieden is bijzaak ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat vind ik opzich ook wat overdreven lijkt wel een supermarkt dat rechtssysteem.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is dat te vergelijken met wereldproblematiek? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En als de wouten je willen naaien, vragen ze vanaf 1 Januari ook nog eens naar jouw ID bewijs. (Kost 50 € extra als je het niet kunt tonen). ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat betreft 'naaien door het Rijk' is mijn indruk eerder dat hier een hoop gefrustreerde pubers rondlopen die het niet kunnen verkroppen dat ze ineens niet meer stoer zonder licht en dergelijke kunnen fietsen. Hou je toch gewoon eens aan de regels en zeur niet zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat het niet verplicht om licht te voeren bij slecht zicht? Want wat als je nu van die losse lichten hebt (die half nederland ondertussen schijnt te bezitten), die heb je niet altijd bij je en die zitten zeker niet altijd op je fiets. En de politie kan heel makkelijke 's avonds fietsen controleren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maar nare man en ik hebben al eens eerder een dergelijk meningsverschil gehad over alcoholcontroles op fietsers ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, dat is idd weer een geheel andere discussie ![]()
||
Citaat:
|||
![]() |
die draagbare lichtjes van de Hema werken ook als je op n mountainbike oid zit
![]() bel is ook verplicht ja (waarom is dat trouwens lastig als je door de bossen fietst?) Citaat:
Citaat:
"ik was niet van plan een ongeluk te krijgen" is ook geen excuus als je je autogordel niet draagt. ben het overigens wel met je eens dat ze niet moeten mierenneuken en dat het halen van quota soms wel een rol kan spelen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Onterechte boete in Belgie noesie123 | 16 | 17-03-2012 14:43 | |
Verkeer & Vervoer |
Boetes in België Verwijderd | 45 | 05-04-2006 14:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Eerste maand identificatieplicht: 3300 boetes DG | 67 | 13-02-2005 19:33 | |
Werk, Geld & Recht |
Onterechte boete? Nona | 25 | 16-12-2004 22:37 | |
Vrije tijd |
Ferrari - ziek! - (boete van 1 Miljoen Amerikaanse dollars) MrD | 5 | 26-06-2002 16:04 |