Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2005, 08:27
John Sickbock
John Sickbock is offline
Ik heb hier een redelijk gewoon programma (niets grafisch, nauwelijks tekst uitvoer of vreemde procedures gebruikt, vooral integer werk). Als ik het met Microsoft Visual C++ compileer (release, en optimize for speed), is het 24x zo traag als wanneer ik het met DJGPP compileer. Is dit normaal? Is er een manier om het met MS VC++ ook snel te maken?

Tijmen
Oud 30-01-2005, 08:52
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
waarschijnlijk kloppen jouw compiler instellingen gewoon niet. daarnaast is VC gewoon beter in wat ingewikkelder windows-werk en djgpp eigenlijk een dos-compiler.
Oud 30-01-2005, 09:58
Enlightenment
Enlightenment is offline
Compilers vergelijken is niet zo makkelijk. De code die de compilers produceren is namelijk niet gelijk. Compileersnelheid is misschien niet zo relevant; wel hoe snel de uiteindelijke code wordt. De kwaliteit van de compiler is dus een andere factor dan de snelheid van de compiler.
Oud 30-01-2005, 11:02
GVR
GVR is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 30-01-2005 @ 09:52 :
waarschijnlijk kloppen jouw compiler instellingen gewoon niet. daarnaast is VC gewoon beter in wat ingewikkelder windows-werk en djgpp eigenlijk een dos-compiler.
djgpp is een naar dos geporte protected mode compiler die voor iedere uitvoer/invoer even tussen real-mode en protected mode moet switchen.

Maja, misschien dat ze dat nu eens veranderd hebben.

Maar VC zou zeker sneller moeten zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten