Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.freewebs.com/uploader4sven/
nee, GEEN reclame voor een site, maar hier heb ik iets online gezet dat verschillende tekens geeft (effe een screen) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat de Duitsers het hier niet met je eens zullen zijn. In de huidige (nieuwe) spelling geldt nog steeds de regel die ik hierboven geciteerd heb. De genitief verdwijnt ook langzaamaan uit de taal, maar dat is geen reden om hem niet meer te gebruiken. Beetje rare redenering...
||
Citaat:
![]() de character map? En die heb jij online gezet? Zeg maar, dat ding wat standaard bij windows zit en iedereen dus op de computer heeft staan? Toch handig dat je dat nu kunt downloaden! (start > Uitvoeren/Run > invoeren: "charmap") trouwens, als ik hem wil downloaden krijg ik een internal error op jouw server.....
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wist ik veek dat dat standaard bij windows zat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je leerkracht Duits heeft misschien gelijk in die zin dat ß aan het verdwijnen is, dat weet ik niet, maar het is geen reden om het teken niet meer te gebruiken, integendeel! Wanneer je het vaker gebruikt, zal iedereen de regels kennen en zal de ß misschien niet verdwijnen. Ik vind het in ieder geval een betreurenswaardige zaak, dat verdwijnen. Het is een typisch kenmerk van de Duitse taal en ik zou het zonde vinden mocht het verdwijnen! Zorg er dus maar voor dat je het gebruikt! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Tatort of Polizeiruf 110 Haubenmeise | 21 | 25-01-2017 14:46 | |
De Kantine |
Onjuist gebruik der Nederlandse taal #17 Verwijderd | 500 | 04-11-2011 11:41 | |
Software & Hardware |
bestand verwijderen in explorer of dos ParisPlage | 5 | 15-12-2003 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Waldgeist Verwijderd | 21 | 13-06-2003 15:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe duitse zinnen? johnbiezen | 29 | 09-04-2003 13:52 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Das Parfum MelodyofÐeath | 2 | 09-01-2002 21:49 |