Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
alleen de achtergrond is idd een beetje saai verder
||
Citaat:
![]() Model is wel aardig, kan hier en daar nog verbeterd worden (maar wanneer is iets nou af he? ![]() ![]() edit: ah titanium. *heeft nu titanium horloge om* 2 soorten: De reflectie van het licht (specular?) is minder hoog, er is een groter gebied dat reflecteerd en het opperblak is weinig reflecterend (alsof er met een heel glad schuurpapiertje overheen is gegaan). of hoog reflecterend en hoge specular (lichtreflectie op een klein opperblak en scherp) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Daarbij is blender (gratis proggie) weer absoluut niet in 1 adem te noemen met max en maya (en lightwave...etc) MAargoed, aloude en saaie discussie. Hansolo: als je het mooier vindt, moet je het zo laten, ik vind het minder mooi. Minder passend is waarschijnlijk beter gezegd. Je kunt nog gewoon een andere texture maken en dan kijken wat je mooier vindt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Gosh!!! wat n ramp..... Leer lezen ( en misschien moet jij je er gewoon helemaal buiten houden). Heb ik gezegd dat ik Bryce5 gebruik om characters mee te maken???neeeeeeee ( ik word hier echt zo moe van). Nope, Maya is iig veel uitgebreider proggie dan 3dsmax. man.. wat erg is dit toch..... ten tweede: dit gaat niet over het topic.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |