Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik moet zelf niets van drugs hebben, en zou ook zeker geen vriend willen die harddrugs gebruikt. Bovendien vindt ik verkeerde vrienden hebben een slap excuus, ik wil niet iemand die zo sterk door zijn vrienden wordt beinvloedt dat hij harddrugs gaat gebruiken.. |
![]() |
||
Citaat:
Meisje, ga gewoon met je vriend praten en laat duidelijk merken dat je het niet cool vindt wat ie doet. Als ie niet wil luisteren zeg je 'de drugs of ik'. En dat is rot, maar dat moet dan maar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laat die gozer mooi zijn gang gaan, en ga liever op jezelf schelden als je weeral eens een patatje met wegwerkt! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En om te gaan twijfelen aan je relatie om dezelfde reden vind ik al helemaal bull-shit. Net alsof iemand niet om je geeft. Het heeft toch geen zin om hem het te gaan verbieden. Het is zijn leven en als hij zin heeft om iets te doen dan doet hij het toch wel. Daar ga je hem echt niet in tegenhouden. Ga een goed gesprek met hem aan en laat duidelijk weten hoe je hier over denkt. Een beetje afgaand op wat je hebt gepost denk ik dat ie het er niet mee eens zal zijn. Dan zul je een keuze moeten maken. Accepteer je dat hij af en toe drugs gebruikt of doe je dat niet. Als je het wel accepteert dan is er niet zo veel aan de hand. Accepteer je het niet dan is er een probleem. In mijn ogen is dat jouw probleem en niet dat van hem. Immers ben jij niet degene die het er niet mee eens is. En dan alletwee een beetje aanpassen. Hij houdt het binnen de perken en is er eerlijk over en jij word niet boos als ie het heeft gedaan. Dit lijkt mij de meest eerlijke compromis en als je er echt niet mee kan leven dat hij af en toe drugs gebruikt en hij is niet van plan er mee te stoppen dan zou ik er ernstig over na denken om een punt achter je relatie te zetten en een heilig boontje te gaan zoeken wat nog nooit van drugs heeft gehoord en ook niet van plan is ooit te gaan gebruiken. Sorry dat ik een beetje hard over kom maar ik heb hetzelfde gehad en dit moet je zo snel mogelijk op een goede manier oplossen anders komt er alleen nog maar meer gezeik van en gaat je hele relatie er uiteindelijk alsnog van naar de knoppen. Alleen dan gaat het op een manier die je niet wil (veel ruzie en elende en dat wil zowel jij als hij niet geloof mij maar.).
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar uiteindelijk moet je het natuurlijk van hemzelf horen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder heeft het totaal geen zin om hem het te gaan verbieden dat werkt alleen maar averechts en daar komt alleen maar ruzie van. Ga idd eerst maar met hem praten en vraag wat ie er zelf van vind. Wees trouwens niet bang om een beetje fel uit de hoek te komen want dan zal ie zich een beetje aangevallen voelen en eerder de echte waarheid eruit gooien. Als je te lief voor hem bent dan heb je kans dat ie denkt dat het je niet zo heel veel boeit en zal ie het sneller weer doen. Nu niet meteen heel overdreven boos worden en gelijk gaan schelden en een hoop tramalant gaan schoppen want daar bereik je ook niets mee. Maar een beetje felheid kan best. Weet hij eigenlijk al dat jij weet dat hij drugs heeft gebruikt achter jouw rug om? Als dat niet zo is val hem er dan niet meteen op aan maar geef hem wel de kans om het alsnog zelf te vertellen. Begin er subtiel over en wacht z'n reactie af. Als ie het dan nog niet verteld dan is ie volgens mij ook niet echt van plan om dat nog te gaan doen en kan je m er idd wel op pakken maar wel op een goede manier. Dus niet: Jij sukkel, eikel wat heb je nou gedaan en dit en dat en blabla want dat werkt niet daar komt alleen maar ruzie van.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic-171 Nonny | 500 | 11-02-2014 21:34 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een meisje uit mijn klas. Nikolai | 7 | 24-04-2013 10:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
moe/energieloos etc. tictactoe | 7 | 10-01-2005 11:59 | |
Liefde & Relatie |
Is sexcammen vreemdgaan? wat zou je doen? The PyroPath | 119 | 28-08-2004 18:54 | |
Seksualiteit |
Word of ben je homo? Prune | 110 | 15-02-2004 23:54 | |
Lifestyle |
[oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel Bor | 359 | 27-09-2002 17:27 |