Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en daar heb ik al een keer hoi tegen hem gezegd en oogcontact gehad. afgelopen zaterdag kwam ik hem tegen met het uitgaan. en toen ben ik maar op hem afgestapt. even met hem gepraat en heb toen zijn nummer gevraagd en gekregen. toen ik weg ging heb ik hem gesmst: ik ga nu weg zie je dinsdag wel op school (ik smste dat ikweg ging omdat ik had gezegd dat ik nog wel even met hem zou praten die avond maar ik ging eerder dan verwacht weg en kon hem niet vinden om het zo te zeggen) ik kreeg terug dat hij het leuk vond dat ik hem gesmst had en dat tie thuis was en of ik al sliep en als ik met hem wilde praten mocht ik altijd bellen ofzo. daarna had ik niet meer gesmst omdat ik evenwilde afwachten hoe hij zou reageren op school vandaag omdat dat toch wel een andere sfeer is dan tijdens het uitgaan. hij kwam langs en hij bleef me maar aankijken en lief lachen en toen zei hij hoi, alleen ikwerd dus zo rood dat ik maar snel de andere kant op ben gaan kijken. maar goed ik wil zo graag een keertje met hem uit, maar iedereen om me heen zegt dat het te vroeg is om te vragen omdat ik hem eerst beter moet leren kennen vindenze. maar hij moet nu nog 4 weken stage lopen en komt dan op dinsdag op school en dan kan ik hem ivm pauze en lesuren ongeveer 15 min. zien. dan leer je elkaar ook niet echt kennen en eerlijk gezegd wil ik niet 4 weken wachten ![]() zo genoeg info?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en een dag later "weer eens zien" geloof me hij zal gaan nadenken ![]()
||
Citaat:
hahahahhaa waarschijnlijk reageert hij al bij de eerste, als ie dat niet doet dan is ie idd lachen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @ dat tweede: Wat andere vinden, moet je je niets van aantrekken. Als je hem gewoon leuk vindt en je wil hem vaker zien, moet je daar werk van maken. Gewoon probeen zou ik zeggen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het nog steeds triest, by the way. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu weten we wel dat sommige mensen het triest vinden en gaan we gewoon weer verder met het topic. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Durf geen volgende stap te zetten met meisje dat ik leuk vind y-man | 33 | 08-02-2011 11:42 | |
Liefde & Relatie |
vindt ze me leuk?? barry422 | 2 | 16-11-2010 14:42 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik met hem in contact komen X-T-X | 17 | 08-11-2007 08:56 | |
Liefde & Relatie |
wanneer 'neem' je verkering met iemand? tuttebel | 6 | 14-10-2003 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Ik durf niet verliefd te worden Commondude | 18 | 06-03-2003 10:18 |