Zoetermeer is totaal klote.
Loko is gaar omdat d'r veel van die harry's rondlopen en d'r meestal klote (imho) muziek wordt gedraaid. Lekkere trance/hardhouse maar dan wordt het weer afgewisseld met R&B ofzo..
Boerderij is ook niet zoveel an, Meet Me is tegenwoordig maar een gaar gebeuren en bovendien schenken ze d'r ranzig bier
Amphion don't get me started... ik ben d'r al vaak geweest en ik kan nog steeds géén enkel positief puntje vinden. de negatieve dingen op een rij:
- prijs (het is ongelofelijk duur daar en bovendien wordt je steevast genaaid bij het afrekenen)
- sfeer (ik heb niks tegen flikkers en hoeren maar om er nou tussen te zitten de hele avond

)
- muziek (amphion preseert het om dé slechtste muziek uit te kiezen, en dan spreek ik uiteraard over R&B en skihutmuziek)
- accoustiek (en geluidsinstallatie is de belabberste die ik ooit heb gezien, d'r zijn ouwelullencafe's met beter geluid)
- deejays (behalve slechte platenkeuze kunnen ze totaal niet draaien)
- drukte (6 hitsige nichten en 2 geile meisjes van 14 op 1 vierkante meter is nou niet echt bevorderlijk als je van de bar naar de plee moet en weer terug)
- de mensen daar (je kunt niet anders doen dan diep en immens medelijden krijgen met de arme zielen die 'al breezerdrinkend' op de nieuwe plaat van DJ Triesto (geen spelfout) uit hun plaat staan te sjansen)
need I say more?
Zoetermeer is een klote uitgaansstad...