Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2005, 18:46
Multilot
Multilot is offline
Ik voel me een beetje leeg... Ik heb vier weken fanatiek carnaval gevierd waarvan de laatste week het heftigste uiteraard. Nu is die prachtige tijd weer voorbij en dan moet je weer naar colleges en werk... Ineens weer het gewone leven..
Hebben meer mensen dit? Hoe vul je dit gat op of valt het bij jou allemaal wel mee en ga je zaterdag gewoon weer uit om het dunnetjes over te doen?
Oud 10-02-2005, 10:51
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik zit niet bij een CV of iets dergelijks, ik vier gewoon 4 of 5 dagen carnaval waarbij ik het altijd goed naar mijn zin heb en meer niet.

Ik ga nu gewoon weer verder met m'n normale leventje, school en werk. En zaterdag blijf ik thuis, heb genoeg geld opgemaakt dus weer even sparen.
Oud 10-02-2005, 17:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Van de ene kant wel, ik heb vandaag college gehad en morgen heb ik ook nog een college. Maar daarna is het weer weekend dus een wat school betreft rustigere week.
En dan is het weer gewoon komende zaterdag stappen hoor, niet een weekje overslaan. Dus van de andere kant heb ik dat gat ook weer niet. Echter, ik ga wel alleen zaterdag, vrijdag erbij is misschien te veel van het goede, maar vrijdagavond ga ik ook al naar MVV-Top Oss, ook gezellig.
Oud 10-02-2005, 17:19
markeerstift
markeerstift is offline
jahh .. ik mis t.. ik wil dat t nu alweer carnaval is
Oud 10-02-2005, 17:22
DG
DG is offline
als je nu gewoon eens geen carnaval viert
hbe je ook dat "gat" niet
Oud 10-02-2005, 17:45
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
DG schreef op 10-02-2005 @ 18:22 :
als je nu gewoon eens geen carnaval viert
hbe je ook dat "gat" niet
nee, dan zit je een heel jaar in een gat....

Er zijn ook echt veel mensen die ik alleen tijdens carnaval spreek.. Morgen ga ik op wintersport, dus wie weet wordt het opgevuld met sneeuw
Oud 11-02-2005, 20:51
-(L)-
Jammer dat 't voorbij is inderdaad. Ben er altijd wel een beetje depressief van, maarja, gelukkig nog ff vakantie
Oud 11-02-2005, 23:39
boer
boer is offline
Ik heb morgen weer een carnavalsfeest
Oud 13-02-2005, 14:26
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
boer schreef op 12-02-2005 @ 00:39 :
Ik heb morgen weer een carnavalsfeest
Hehe, after party.

Regels voor berichten