Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2005, 09:17
Verwijderd
Heeft er hier iemand goede ervaringen met thuiswerk. Een tijdje terug was ik al op zoek naar thuiswerk, maar vond wat anders. Maar m'n ouders willen dat ik meer ga werken (op zaterdag) en stop met voetbal . Maar thuiswerken lijkt me dan wel weer wat, zelf alles beetje indelen enzo en gewoon blijven voetballen.
Maar vaak moet je 10 minuten wachten aan de telefoon (0900 nummer enzo). En vervolgens hoor je niks meer van ze.
Dus is er hier iemand die wel werk via hen heeft en niet naar zo'n duur nummer hoeft te bellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2005, 10:08
Konijn
Konijn is offline
Heel erg veel topics al over geweest, pas nog.
Gebruik de zoekfunctie zou ik zeggen..
Oud 03-02-2005, 11:37
Verwijderd
Je bent 19, waarom zou je meer gaan werken alleen omdat je ouders dat willen?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 11:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wat voor werk en hoeveel uur per week werk je nu dan? Je kan ook 's avonds ná voetbal in een café oid gaan werken. Dat doet mn vriend ook.

Tsja, als je al gewoon werkt dan moeten je ouders niet zeuren. Maar als jij geen fuck uitvoert zou je best (meer) mogen werken.

En thuiswerk is alles behalve betrouwbaar en leuk. Je zou bij Nipo kunnen informeren, dat is het enige goede wat ik qua thuiswerk weet.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 18:33
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
je moet je niet zoveel van je ouders aantrekken. ze hebben niks over je te zeggen. helemaal niet als je al 19 bent.
en als je al een baantje hebt moet je dat lekker zelf weten..jij bepaald toch zelf hoeveel je werkt.

en stoppen met voetbal?wat heb je voor ouders...ouders horen je juist te stimuleren als het om sport gaat...
nouja..dat is mijn mening iig..maybe heb je er wat aan
thuiswerk is niet aan te bevelen.,..heb er ook naar geinformeerd..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 18:35
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
die 0900-nummers moet je dus echt niet bellen. Dat is alleen maar geldtrekkerij en zoals je zelf al zegt, je hoort er niks meer van.
T enige wat je dan krijgt is een brochure waar adressen in staan van bedrijven die eventueel thuiswerk voor je hebben.

Ik weet dit omdat het bedrijf van mijn vader er ook tussen staat, maar hij heeft helemaal geen thuiswerk voor mensen. Dus daar moet je helemaal niet intrappen.

Hoe je verder aan thuiswerk komt, dat zal ik eens aan mijn tante vragen, want die doet ook vaker thuiswerk.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:36
Verwijderd
Als je een 0900 nummer gaat bellen om aan werk te komen ben je zelfs te stom voor het meest simpele werk.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 20:03
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Alex schreef op 08-02-2005 @ 20:36 :
Als je een 0900 nummer gaat bellen om aan werk te komen ben je zelfs te stom voor het meest simpele werk.
Oud 09-02-2005, 13:09
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik heb het een poosje gedaan, ooit, jaren geleden. dat was meer het overblijfsel van de sociale werkplaats, stickers plakken, enveloppen vouwen etc. idd werken die nr's niet echt fantastique, helemaal niet omdat ze je toch nooit aannemen, je hoogstens 1 zending krijgt en nooit meer wat van ze hoort. ga in de telefoongids zoeken voor mijn part.
thuiswerken lijkt je wel wat? je bent 19 man. dan ga je toch niet voor een hongerloontje heel de dag achter een pallats brieven zitten? als je nou in de bijstand zat met een gezin van 3 kinderen, oke. ga in het cafe op de hoek werken, of in de plaatselijke supermarkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten