Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2006, 16:41
ook hallo
ook hallo is offline
Ik ben op zoek naar een 2de bijbaantje dat niet meer dan een uur of 3,4 per week aan tijd in beslag neemt. Ik dacht aan een krantenwijk, maar er is momenteel niks vrij in de buurt. Nou hoorde ik laatst dat je ook thuiswerk kan doen. Heel saai,simpel werk, maar het verdient blijkbaar wel redelijk.

Heeft iemand hier ervaring mee??

Ik heb wat kleine advertenties in een regiokrant gezien, waar je dan moet bellen naar een nummer dat 80 ct per minuut kost. Is dit wel betrouwbaar? En is thuiswerk zwartwerk ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2006, 18:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn moeder heeft het een keer geprobeerd maar ze werd ongelofelijk onder betaald. Ik geloof dat het uiteindelijk op 1 euro per uur neer kwam. Je moet ongelofelijk snel kunnen werken. Wij deden het werk zelfs met zn 4en op een gegeven moment, zijn daarmee een volle week iedere avond mee bezig geweest en kregen maar 20 euro ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 19:25
Go
Go is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-03-2006 @ 19:23 :
Mijn moeder heeft het een keer geprobeerd maar ze werd ongelofelijk onder betaald. Ik geloof dat het uiteindelijk op 1 euro per uur neer kwam. Je moet ongelofelijk snel kunnen werken. Wij deden het werk zelfs met zn 4en op een gegeven moment, zijn daarmee een volle week iedere avond mee bezig geweest en kregen maar 20 euro ofzo.
Wat moesten jullie doen voor thuiswerk?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 07:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
gerwin schreef op 12-03-2006 @ 20:25 :
Wat moesten jullie doen voor thuiswerk?
Bekertjes in plastic doen (voor ziekenhuizen ed geloof ik). Heel simpel, maar je moet het echt heeeeel erg snel kunnen. Ik vond dat wij het al vrij snel deden Niet dus
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 13:00
Go
Go is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-03-2006 @ 08:28 :
Bekertjes in plastic doen (voor ziekenhuizen ed geloof ik). Heel simpel, maar je moet het echt heeeeel erg snel kunnen. Ik vond dat wij het al vrij snel deden Niet dus
Het zal wel net iets goedkoper geweest zijn dan de hele lading naar China te sturen, het daar te laten doen en het terug te sturen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 14:44
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
ik heb er ook wel eens heen gebeld naar zo'n nummer, en toen stelden ze je echt tig vragen, echt heel doelloos,en uiteindelijk vertellen ze je dat ze binnenkort contact zouden opnemen.

hebben ze nooit gedaan.

toen de telefoonrekening binnenkwam schrokken we alleen wel van het bedrag, waarvoor is gebeld..
Oud 14-03-2006, 17:23
ook hallo
ook hallo is offline
Oke, niet aan te raden dus,

bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 18:02
ekki
ekki is offline
Zie ook http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1367777
Oud 14-03-2006, 18:06
ook hallo
ook hallo is offline
Overheen gelezen, sorry
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 19:20
ekki
ekki is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 14-03-2006 @ 19:06 :
Overheen gelezen, sorry
Maakt niet uit, het was meer dat ik geen zin had m'n reactie opnieuw te typen . Dus zie dat topic voor mijn reactie.
Reageren

Regels voor berichten