Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2005, 19:20
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Wij hebben een heel lief konijntje, hooidonk. Hij loopt altijd vrij door ons huis heen alleen 's nachts zit ie in zn hok. Hij eet ook altijd gezellig met onze koekjes mee als wij koffie zitten te drinken (wat van mijn zus niet mag omdat hij dan verslaafd wordt aan suiker en suikerziekte krijgt zegt ze) Hij springt dan op de bank en haalt de gevaarlijkst mogelijke toeren uit om bij je koekje te komen, als hij het geluid van blik, van een koektrommel hoort komt hij er meteen op af. Als er niets meer te halen valt hopt ie vrolijk weg. of hij gaat je pantoffels of nieuwe schoenen gezellig beknagen. Lief hè! Aan de snoeren zit ie tegenwoordig niet meer omdat hij waarschijnlijk een schok heeft gehad, maar daarvoor had hij twee keeer de telefoonlijn doorgebeten, maar niemand wordt boos of hem. Hij is ook verslaafd aan kroelen, het beestje, als je dat doet gaat ie helemaal plat liggen. en als die gaat luieren gooit ie zijn benen achteruit en gaat maffen. Als ie zich uitrekt of zn snoetje gaat wassen is hij heleemaal om plat te drukken.

Iemand ook een lofzang op een dier? Post hem hier.
Oud 13-01-2005, 21:18
aapje
aapje is offline
Monster is de liefste rat van de wereld! HIj wordt wakker alstie me thuis hoort komen en maakt net zolang herrie totdattie uit zn kooi mag, dan komtie me even begroeten om vervolgens ff lekker rond te lopen in huis. Hij is gek op snoepjes en op aandacht!Monster heeft nog nooit iemand gebeten of lelijk tegen iemand gedaan. Monster is altijd in voor een knuffel of gewoon lekker samen spelen en hij voelt het aan als je verdrietig bent!
Monster is m'n trots!!
Oud 14-01-2005, 13:55
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
wat een hip topic zie ik hier

mollaise is de hond.
zij is eigenzinnig, sterke wil, weet wat ze wil.
zij zal zich nooit onnodig op haar kop laten zitten.
zij is liefdevol, aanhankelijk en trouw.
zij bewaakt het leven; alle sloffen zijn veilig bij haar, geen zal er haar afgenomen worden.
zij is trotse bezitter van een aansprekende kop en trouwe, bruine ogen.
zij wandelt graag, lang en hard.
zij is altijd bereid tegen de draad in te gaan en mensen tot het uiterste te jagen.
zij schept daar genoegen in; dat is haar leven.
zij steekt haar tong tegen u uit, als ge u omdraait, maar dat terzijde.
zij is het levende bewijs van humor, achter ernst verscholen.
zij is de uniekste hond, haar weerga is vervallen en zal nooit opstaan!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 11:00
Bubbel Design
Bubbel Design is offline
Citaat:
Hernuel Fan schreef op 13-01-2005 @ 20:20 :
Wij hebben een heel lief konijntje, hooidonk. (...)
Wat leuk om te lezen dat jij zo'n gelukkig konijn hebt!!

Want de meeste konijnen krijgen veel te weinig aandacht omdat ze alleen buiten in een hok zitten , en ik ben daar erg tegen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:27
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Snoopy is een kei lief kooierhondje die ook superirritant en vervelend kan zijn, vooral als hij ineens kei enthousiast gaat blaffen als je net door een stille straat loopt...

Maar hij ziet er wel heel mooi en schattig uit en hij heeft vaak van die kei grappige acties en hij luistert een beetje naar mij
Oud 21-01-2005, 21:17
Pyriet
Pyriet is offline
Dio, mijn lief wit klein vlooien-verenballetje ^_^
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 16:18
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Bubbel Design schreef op 16-01-2005 @ 12:00 :
Wat leuk om te lezen dat jij zo'n gelukkig konijn hebt!!

Want de meeste konijnen krijgen veel te weinig aandacht omdat ze alleen buiten in een hok zitten , en ik ben daar erg tegen.
ja ik ook.
Oud 27-01-2005, 09:02
Eend
Eend is offline
Nicky is mijn leukste cavia. Zodra ze je de trap op hoort komen, dan kruipt ze uit haar huisje en gaat ze met haar pootjes op de rand van de bak staan.
Soms wordt ze ook wel eens boos als ik wegloop zonder haar een aai te geven. Dan gaat ze heel geïrriteerd lopen piepen.

Ze is al 6 jaar en is op mijn bed geboren. Misschien hebben we daarom zo'n leuke band met elkaar
Oud 03-02-2005, 18:50
leucomelas
leucomelas is offline
mijn gerbils.. e zijn echt te pookig, zo onschuldig, zo trouw, zo afhankelijk... nu heeft de vrouw van Scarface baby's en ze zorgen er samen voor Scarface gaat erop liggen wanneer vrouw het nest verlaat en sleept de baby's terug in het nest als ze eruit liggen. ze ruiken heerlijk, naar hooi en zijn kei zacht. als ik de kooi open doe gaat Scarface op de rand zitten. wanneer ik mijn hand er dan voor houd klimt ie erop... met zijn ene goede oog kijkt ie me dan zo aan...
's nachts houden ze me weleens wakker, maar eigenlijk vind ik ze toch wel erg schetig
Oud 16-02-2005, 18:44
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Wat zijn gerbils?
Oud 17-02-2005, 11:17
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Hernuel Fan schreef op 16-02-2005 @ 19:44 :
Wat zijn gerbils?
woestijnratjes. Een soort ratten, maar dan kleiner en hun staart is harig, je kunt ze ook iets minder tam krijgen. Maar ze zijn erg leuk in de omgang
Reageren

Regels voor berichten