Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Misschien is 't 'n idee om 'n over iets te schrijven wat je wel 'leuk' vind of aanspreekt, want tot nu toe heb ik alleen 'negatieve' uitingen van jou in je 'stukken' gezien. (niks negatiefs bedoelt, dus dat je 't niet verkeerd opvat). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb toch al meer dan 100 columns gelezen van andere columnisten, maar allemaal waren ze negatief, cynisch, sarcastisch...en ga zo maar door. Dat zijn een paar kenmerken van een column en dat maakt hem ook leuk. Stel ik hou van Tennis...daar kan ik dan zat positiefs over bedenken, maar denk je dat het dan nog leuk is om te lezen? Ik zit niet op tennis en het lijkt me zelfs niet leuk, maar om een voorbeeldje te geven zal ik eens proberen om in "positieve" vorm te schrijven... Tennis Het is weer zover, het is maandag. Ik kan haast niet wachten totdat ik weer in m'n nieuwe sportbroek en topje zit en de ballen weer het net over mep. De heerlijke zon, een gezellige tegenstander en daarna een heerlijk glas cola. Dit was positief....naar mijn mening nogal saai. ![]() Maar nu geef ik er een negatieve draai aan: Tennis De verschrikking begint weer...maandag, de dag dat de hel weer losbarst en ik me weer in dat belachelijke tennis pakje moet hijsen. Om te voorkomen dat me borsten uit me shirtje vliegen, heb ik maar een sport bh aan gedaan. Ik kan niet wachten totdat die kloteballen weer op me afvliegen en ik uiteindelijk onder de blauwe bulten weer neerplof in een hangmat met een glas cola die naar kattenpis smaakt. En dan nog eens m'n tegenspeler die me nog eens de grond inboort zoals: "Was dat tennissen wat je daarnet deed? Het leek meer op golf" nahja dit klinkt toch al stukken beter ![]() Daarom schrijf ik dus nooit vanuit "positief" perspectief ![]() Hopelijk ben je tevreden met m'n antwoord ![]() |
![]() |
||
Citaat:
I know, maar dit schrijfsel was toch een column? Echt waar? Ja echt waar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tja... ik ben ook niet zo'n expert, dus ik laat 'm maar zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Smaken verschillen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt ook nog amper kritiek gegeven, behalve dat je hem niks vondt. Ik zet ook wel eens columns op andere sites en er zijn ook nog mensen die m'n columns wel goed vinden...dus het is gewoon een feit dat smaken verschillen. Ik dwing je niet om hem goed te vinden. Ik waardeer je mening en je eerlijkheid. Maar ja, kom maar op met je kritiek, met de dingen die volgens jou "verkeerd" zijn ........ |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wat het begrip 'columns' betreft: ik versta daar onder dat de schrijver een (meestal maatschappelijk) aspect neemt en dat vanuit een bepaalde wijze volledig op de hak zet. En iets valt het best op de hak te zetten door het vanuit een cynische en sarcastische hoek te benaderen. Iets wat jij heel goed doet. Alleen doe jij het misschien nog een stapje erger dan dat, waardoor het wat negatief kan overkomen bij sommigen. Maar ikzelf vind jouw werk meer dan leuk ![]()
||
Citaat:
![]() Tja......ik kijk amper tv en wanneer zo'n reclameblok verschijnt, zap ik onmiddelijk door, dus voor een column over leningen te bedenken, zou ik eerst die reclames eens moeten zien... maar een gehele column alleen maar daarover is nogal "onmogelijk", wordt veelste kort ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Try it yourself.... Ik weiger naar reclame te kijken, heb wel wat beters te doen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kijk heel zelden reclame, dus die leningsreclames heb ik vast op zijn minst wel 1 keer gezien, maar die ben ik allang weer vergeten. Ik heb gewoon geen zin om een column te schrijven over leningsreclames, omdat ik daar naar mijn mening geen hele column over kan schrijven. Dat sommige het "gezeur" vinden, is hun mening en heb ik echt niks op tegen. Maar in mijn ogen en ook wel vele anderen die ik het laat lezen, is het geen gezeur, maar alleen een boodschap dat zegt hoe belachelijk reclame is. Ik kan heus wel tegen kritiek. Maar als iemand alleen maar zegt: ik kan ze nooit met plezier uitlezen, het is alleen maar gezeur, daar kan ik weinig mee, met zo weinig beargumentatie. En van de ongeveer 100 mensen die ik m'n columns laat lezen van verschillende leeftijden met onder andere columnisten met ervaring, ben jij en renard de enigste die het "gezeur" vinden. Dus 2 op de grofweg 100....tja....nogmaals ik respecteer het en alles wel, ik kan me alleen moeilijk in jullie gedachtegang verplaatsen ![]() Ik zou nog een uitgebreid verslag krijgen van Renard, dus ik wacht vol verwachting.... ![]() Greetz, Shito |
![]() |
||
Citaat:
De meeste van jou columns vind ik goed, sommige daarvan zijn ECHT goed (die van die 3 gabbers is kei top) ! Je ziet dingen in de maatschappij en om je heen. Andere van je vind ik tegen vallen en soms 'n beetje generaliserend. |
![]() |
||
Citaat:
En gelukkig dat zelfs volwassenen met al heel wat ervaring van het schrijven van columns er heel anders over denken en er de humor wel van inzien. Echt...sorry dat ik het zeg, maar je bent 17, kijk is om je heen....tv....radio, hoe iedereen praat, waar mensen welniet grappen over maken, waarmee wel niet gespot wordt...volgens mij zou je je dan doodschrikken over al die respectloze mensen volgens jou ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo doe ik helemaal niet. Het is niet constant afkraken zoals je zelf hebt kunnen lezen blijkbaar in m'n weblog. Ik wil heus wel proberen om over leuke dingen te schrijven, maar ik denk niet dat het me gaat lukken ![]() Maar ik ben blij dat je de meeste van me wel leuk vindt ![]() ![]() En tja... niet al m'n column zijn even leuk, maar perfectie bestaat niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ps: die zinnen met een cijfer ertussen zijn dus ook van mij, sorry voor de verwarring |
![]() |
||
Citaat:
*Ik heb zelf nog geen humoristische column geschreven. *Ik ben inderdaad zeventien jaar. *Ik ben niet christelijk. *Ik nam aan dat je het voor je eigen leeftijd had geschreven, omdat menig ouder persoon een droef gezicht zou krijgen van de slechte kwaliteit van je column. Je hoeft trouwens echt niet elke kritiek meteen te weerleggen, dat is nergens goed voor. Je bereikt er namelijk niets mee behalve dat je reclame maakt voor jezelf wat anderen waarschijnlijk toch wel zullen doorzien. Mijn humorgevoel heeft trouwens ook niet veel te maken met deze column. Mijn commentaar staat los van de gebruikte (puber)humor, het gaat uitsluitend om de algemene kwaliteit van de column die ik ook inhoudelijk besproken heb. Het gaat er dan ook niet om wat ik van andere mensen vind, maar als je dat ook graag wil weten; ik vind dat er inderdaad nogal respectloos met de taal wordt omgegaan, dit merk ik vooral in het zuiden van het land. Verder ben ik van mening dat er wel een heleboel goede cabaretiers zijn, ik noem bijvoorbeeld Gino Sancti, maar ook om Theo Maasen kan ik erg lachen. (Hoewel dat lang niet het enige doel is van goed cabaret!) Tot slot, je reageert selectief. Zo heb je onder andere niet op mijn conclusie gereageerd. Zou je dit wellicht alsnog kunnen doen? Met vriendelijke groet, Renard |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik ermee wil bereiken: de lezer laten lachen, wat ook bij iedereen lukt, zelf volwassenen...except....you ![]() Het doel is ook niet om je te informeren over de reclame wereld Het moraal is gewoon dat reclame belachelijk irritant en lachwekkend...."zoiets" Nu zal ik nog even reageren op je andere post....tot zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Weer eens met nummers voor de duidelijkheid Greetz, Shito ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik schrijf wel eens wat op columnx.nl en met een aantal bekende columnisten mail ik ook en stuur ik wel eens columns over en weer. Ik heb nooit gezegd dat ik mij geen puber vindt, dus haal dat uitroepteken maar weg. Ik hoef heus niet alleen maar lofzangen, want anders zou ik jullie kritiek wel negeren in plaats van op te reageren. Samengevat vind ik het geen kritiek maar gezeur van jullie. Maar dan op een andere manier als mijn "gezeur" in m'n columns ![]() |
![]() |
||
Citaat:
goedenavond ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Was geen ruzie ![]() Was nutteloze discussie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan tegen kritiek, maar ik haat langdradige discussies, zo kan ik 't beter zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sorry voor de spellingsfouten, maar ja, spelling is voor mij altijd al een ramp geweest ![]() Dat over respect, ben ik met je eens. In zijn ogen is zowat alles "respectloos", dus als ik naar zijn "respect" moest gaan schrijven, zou ik haast niks meer kunnen schrijven of zou ik minstens een week nodig hebben om nog met iets "aardigs" te komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zucht.... Okee, sommige vinden hem slecht, sommige goed. Dat kan. Smaak verschild. Sommige dingen snap ik wel, sommige dingen ook niet. Maar hoe je het ook wend of keert, het komt allemaal op "smaak" neer. Het was niet mijn bedoeling om op te scheppen, ik wilde alleen even duidelijk stellen dat niet iedereen dezelfde smaak/ mening heeft. Ik leg me hier verder bij neer. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
eerste keer, met condoom miss kittie | 11 | 15-08-2007 11:25 | |
Seksualiteit |
condoom probleem inspirations | 17 | 11-10-2006 11:04 | |
Seksualiteit |
Condoom probleem? Experium | 45 | 13-08-2005 23:13 | |