Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 18:40
Killercars
Killercars is offline
Net even een condoom uit zo'n snoepautomaat gekocht (zazoo) en getest. Zelf nog nooit sex gehad...

Anyway wat ik nu merk is dat het condoom 1 niet helemaal wordt opgerold, de maat van condoom staat erop en die is 180mm lang terwijl mijn penis maar een grote 15 cm lang is.

Ook spant het niet helemaal, het spant wel maar aan de voorkant is het een beetje flets, het spant niet ZO erg...

Ik weet nu ook wel dat er maten zijn van condooms maar is het erg als je een condoom niet helemaal kan oprollen...

En vooraan moet het echt goed spannen of is het vooral belangrijk dat het achteraan niet loskomt (ja duuh maar toch het lijkt me maar een zootje om met een niet echt spannend voorstuk naar binnen te gaan)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 18:54
Verwijderd
ik weet niet wat je bedoeld met oprollen, maar als mijn vriend een condoom omdoet dan kan ik m niet helemaal tot t einde afrollen..
tot hoe ver moet t?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:07
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Volgens mij is er geen eis tot hoe ver je een condoom afrolt. Als ik een condoom gebruik rol ik m ook niet helemaal af. Dat maakt ook helemaal niet uit volgens mij.
Het belangrijkste is dat je een klein beetje ruimte vooraan hebt, op je eikel, zodat je je zaad kwijt kan. Dus hij moet juist niet spannen. Ik geef toe: de eerste keer dat je zo'n ding om hebt: ziet er nogal raar uit. Vooral het gedeelte rond de eikel...
In alle voorlichtingsboekjes staat ook dat je je voorhuid naar achteren moet halen voordat je m omdoet. Vind ik niet altijd fijn persoonlijk. Hangt een beetje van m'n erectie af,denk ik...
Maar de eerste keer zou ik toch ff volgens het (voorlichtings-) boekje doen...
Verder moet ie gewoon 'strak'zitten. Dwz: in die mate strak dat je m niet verliest.

O, ff btw: goed dat je dat eerst ff probeert voordat je sex hebt.
Je zit nu niet te kloten aan het begin (weg opwinding en misschien wel weg erectie) en je weet tenminste een beetje wat wel en niet kan en hoe je er nu mee omgaat. klasse!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:42
Bruut
Bruut is offline
toen ik 15 was, toen moesten we in de klas met biologie al oefenen met condooms omdoen om dildos, hebben meerdere dit gehad?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:48
Stuartje
Stuartje is offline
Ik heb net op de site van zazoo gelezen dat een standaard condoom een diameter van 52 mm heeft.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:56
Des
Des is offline
Maar je moet er wel op letten dat in dat niet zo strakke 'flubbertje' () vooraan geen lucht zit, want dan knapt het condoom als je gezellig bezig bent.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 22:06
Mark
Mark is offline
Ik heb het ook voor de daad geoefend en das wel handig ja.

Btw, bij de eikel zit een zaadreservoir he. Die zit niet strak nee. De rest om je penis wel. Bij mij rolt ie ook niet helemaal af trouwens, er zit een klein stukje nog opgerold, maakt niet uit.
Oud 13-05-2003, 22:07
Stuartje
Stuartje is offline
Lijkt me ook normaal dat je hem niet helemaal kan afrollen.
Standaard condoom is 18 cm wat toch ook niet van het kleinste is eh
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten