Advertentie | |
|
![]() |
|
Groningen:
The Glory>>>>>>>>>>>>>>>>leuke sfeer,wel een beetje commercieel Oasis>>>>>>>>>>>>>>>>>>>gezellig,knus,chill,beste wiet in Groningen Dr. Anders>>>>>>>>>>>>>>>>relaxed ingericht, muziek af en toe Metamorfose>>>>>>>>>>>>>>Allervriendelijkste personeel, sterkste hash van Groningen De Vliegende Hollander>>>>>>> kaal ingericht, heel klantvriendelijk, wiet enzow koop ik daar liever niet.
||
![]() |
Citaat:
kan je beter ff naar de pink gaan in de willemstraat heb je ook kwaliteitje en een veel betere sfeer vind ik
||
Citaat:
![]() ![]() ik=17 *minderjarigentip* (sorry van reclame) ![]() ![]()
|
![]() |
er zijn toch wel meer shops in de buurt neem ik aan ?
anders iets verder en dan haal je een geeltje (kut oude gewoonte) 12 euro ofzoiets dan doe je daar gewoon wat langer mee?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Roken of smoken voor eerste keer? love-in-the-air | 7 | 24-09-2015 14:15 | |
Drugs & Alcohol |
blowen Zowieso | 73 | 26-07-2009 13:32 | |
Drugs & Alcohol |
vraagjes over WIET Roffachick | 28 | 04-10-2005 01:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe vaak? G Funker | 24 | 10-06-2002 21:21 | |
Drugs & Alcohol |
waar haal jij je wiet en wat soort gebruik je?? RanCoRjunky | 12 | 12-01-2002 22:33 |