![]() |
||
Citaat:
Zoals al in een ander topic staat, potverdorie, het gaat om je ogen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() MS gaan ze ook wel onderzoeken; maar dat zei de dokter er gewoon bij. Het kunnen wel symptonen zijn van honderd dingen, op dit moment (het is nog zo vroeg?) willen ze niet nu al al die honderd dingen onderzoeken. Een MRI scan is trouwens best prijzig, ik weet nog wel hoe hard ik erom moest zeuren... Daarom willen ze het nog 'even afwachten.' Mss was het stress, daar dachten ze ook nog aan.... Ach, ik weet het ook niet! Contact met de neuroloog is er in ieder geval geweest, en ze kan terecht bij mensen als de klachten toenemen, of te lang aan blijven houden. Als deze pijnstillers niet werken moet ze na 4 weken terug komen en gaan ze verder onderzoek verrichten dacht ik. Grtjs!
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder die MRI scan, als ze echt iets ergs denken, dat wordt er toch wel een MRI scan gemaakt. Dan maken die kosten niks uit denk ik. (weet jij trouwens wat een MRI scan ongeveer kost??). Ik bedoel toen ik dat had was ik maandag middag bij de neuroloog en kon ik de volgende dag om half 10 al door de MRI scan, dus als er echt haast achter zit, of als ze er het ergste van denken, dan zetten ze er wel vaart achter. Uhm nou ja toch het beste ermee (nog een keer ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Belang van vrijheid en anti-dictatuur Hoogscoren | 47 | 04-06-2014 15:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gelovig? LauraJansen | 500 | 01-01-2011 12:25 | |
De Kantine |
Wat vind jij een eng idee? TopDrop | 59 | 11-11-2009 00:46 | |