Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2005, 15:55
kellebel_84
kellebel_84 is offline
Heb je hulp nodig bij het schrijven van een goed, foutloos verslag in de juiste stijl? Ik ben zeer goed in de Nederlandse spelling en heb een vlotte pen, en bied daarom bij deze mijn hulp aan, omdat ik als studente aan de Fontys Hogeschool als geen ander weet hoe belangrijk het is om een goed verslag in te leveren.

Mail me op kelly.devries@home.nl voor meer informatie.
Advertentie
Oud 10-02-2005, 16:05
Verwijderd
Vind je dat ook leuk om te doen dan ? en maak eens fotoboek
Oud 10-02-2005, 16:15
Jeopardize
Jeopardize is offline
Citaat:
kellebel_84 schreef op 10-02-2005 @ 16:55 :
Heb je hulp nodig bij het schrijven van een goed, foutloos verslag in de juiste stijl? Ik ben zeer goed in de Nederlandse spelling en heb een vlotte pen, en bied daarom bij deze mijn hulp aan, omdat ik als studente aan de Fontys Hogeschool als geen ander weet hoe belangrijk het is om een goed verslag in te leveren.

Mail me op kelly.devries@home.nl voor meer informatie.
Waar verwijs je nu precies naar met 'daarom', dat je goed bent in de Nederlandse spelling of vanwege je ervaring aan de Fontys Hogeschool?

Niet mijn definitie van de juiste stijl.
Oud 10-02-2005, 17:29
wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Jeopardize schreef op 10-02-2005 @ 17:15 :
Waar verwijs je nu precies naar met 'daarom', dat je goed bent in de Nederlandse spelling of vanwege je ervaring aan de Fontys Hogeschool?

Niet mijn definitie van de juiste stijl.
Wat ga je het nou zo ver zoeken man .. Zij/hij Bied gewoon hulp bij het maken van een verslag en een beetje nadenken, dan kom je erachter dat ze heel goed is in Nederlands..Damn
Oud 11-02-2005, 07:23
rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 10-02-2005 @ 18:29 :
Wat ga je het nou zo ver zoeken man .. Zij/hij Bied gewoon hulp bij het maken van een verslag en een beetje nadenken, dan kom je erachter dat ze heel goed is in Nederlands..Damn
ze maakt in zo'n stukje al een fout ...
Oud 11-02-2005, 08:05
Verwijderd
Citaat:
rubenrtv schreef op 11-02-2005 @ 08:23 :
ze maakt in zo'n stukje al een fout ...
Jij maakt in één zin al een (grotere) fout. (Ik weet al wat je waarschijnlijk denkt of gaat zeggen: "Maar ik bied me ook niet aan." enz., dan nog.)

Van sommige verslagen van middelbare scholieren vind ik het niveau schrikbarend laag, als iemand die alleen zo'n fout maakt deze mensen zou helpen, dan zou dat al veel schelen in hun verslagen.
Oud 11-02-2005, 09:03
kellebel_84
kellebel_84 is offline
Het leuke van jullie reacties is, dat de 'fout' in de advertentie, niet eens een fout is... ik bied mijn hulp aan OMDAT ik goed ben in de Nederlandse spelling, en OMDAT ik als studente weet hoe belangrijk het is om een goed gespeld verslag in te leveren... Misschien is het nu een beetje duidelijker?

En ik ben het volledig met Leonoor eens, sommige verslagen zijn niet te lezen door de vele spel- en grammaticale fouten, en op het HBO zie ik het vaak genoeg gebeuren dat zo'n verslag als onvoldoende beoordeeld wordt. Vandaar deze oproep.
Oud 11-02-2005, 10:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
kellebel_84 schreef op 11-02-2005 @ 10:03 :
Het leuke van jullie reacties is, dat de 'fout' in de advertentie, niet eens een fout is... ik bied mijn hulp aan OMDAT ik goed ben in de Nederlandse spelling, en OMDAT ik als studente weet hoe belangrijk het is om een goed gespeld verslag in te leveren... Misschien is het nu een beetje duidelijker?

En ik ben het volledig met Leonoor eens, sommige verslagen zijn niet te lezen door de vele spel- en grammaticale fouten, en op het HBO zie ik het vaak genoeg gebeuren dat zo'n verslag als onvoldoende beoordeeld wordt. Vandaar deze oproep.
Je kan ze dan beter bijles geven in Nederlands. Anders leren ze het nooit.
Oud 11-02-2005, 10:56
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Wel cool van je dat je dit aanbied. Maar ik heb een moeder die helemaal leip van taal is (ze is al eens 4e geworden met het Groot Dictee op tv) dus die helpt me wel.

En idd, de verslagen van mijn zusje zijn vaak echt té erg voor woorden. Maarja.. daar heeft zij dus ook haar moeder voor.

[/] loze post
Oud 11-02-2005, 11:00
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
kellebel_84 schreef op 11-02-2005 @ 10:03 :

onduidelijkheid is ook een fout
net als je normaal gesproken een zin niet met en begint en geen komma voor en plaatst in zo'n context
Kijk je algemene niveau is wellicht hoger dan dat van de gemiddelde scholier, maar als je zo'n oproep plaatst, weet je dat de mensen extra kritisch zullen zijn. Doe jezelf dan een lol en plaats een onberispelijke oproep.
Oud 11-02-2005, 11:08
JJ13
JJ13 is offline
wat maakt iedereen zich druk? het is toch supergoed dat ze zich daarvoor aanbiedt!
Oud 11-02-2005, 11:17
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 11-02-2005 @ 12:08 :
wat maakt iedereen zich druk? het is toch supergoed dat ze zich daarvoor aanbiedt!
Dat ligt er een beetje aan hoeveel ze er voor vraagt, he.
Oud 11-02-2005, 11:20
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
pff wat een miereneukers hier, is toch fijn dat ze dr hulp aanbiedt?!
Oud 11-02-2005, 11:27
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 11-02-2005 @ 12:17 :
Dat ligt er een beetje aan hoeveel ze er voor vraagt, he.
zoveel zal dat toch niet zijn, toch?
Oud 11-02-2005, 11:31
Freestyler*
Freestyler* is offline
he ja ik ben wel benieuwd eigenlijk
hoe had je dat helpen met verslagen gedacht?
iemand levert kladversie aan ofzo? speel jij voor uitgebreide spellingscontrole? of schrijf jij het document helemaal zelf?

en hoe had je dat vergoed willen zien?

waarom doen die mensen her alsof het zo nobel is dat ts haar diensten aanbiedt? Die doet het ook niet uit liefdadigheidsoverwegingen hoor.

Regels voor berichten