Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2005, 12:45
MadEye
MadEye is offline
We weten natuurlijk allemaal dat de PSP 0wnt

Ik start dit topic omdat ik scheitziek word van het gelul in het Psp-topic.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2005, 12:58
Verwijderd
ok.
kijk niet zo boos met je oog.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 13:11
MadEye
MadEye is offline
Het is geen Boos oog, maar een Gek oog!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 13:48
ExVaal
ExVaal is offline
Qua kracht, graphics, geluid, mogelijkheden & revolutie op handheldgebied ownt de PSP de DS elke dag van de week, en 2x op zondag.

De DS is voor een compleet ander 'type' gamer. Ik hou meer van realisme, lekker racen met GT4 of RR, of lekker knallen met MGS.
Dat de gemiddelde DS'er nou tevreden is met een mannetje met een klein petje (Zelda The Minish Cap) of een loodgieter met z'n doofstomme pootvriend is hun probleem, maar de DS gaat echt never nooit de PSP ownen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 14:33
Vice
Vice is offline
Qua graphics is de PSP wel beter maar als het om games gaat is het niet echt te vergelijken. Persoonlijk speel ik liever leuke 2D games over een loodgieter, dan een realistisch 3D game. Tot nu toe voor mij alleen nog maar de DS. Ik wil eerst weten of er leuke 2D platform- of beat 'm upgames uitkomen voor de PSP.

Het liefst wil ik allebei de handhelds hebben, maar daar heb ik het geld niet voor.
Oud 23-01-2005, 14:37
Verwijderd
Citaat:
MadEye schreef op 23-01-2005 @ 14:11 :
Het is geen Boos oog, maar een Gek oog!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 23-01-2005 @ 14:48 :
Qua kracht, graphics, geluid, mogelijkheden & revolutie op handheldgebied ownt de PSP de DS elke dag van de week, en 2x op zondag.

De DS is voor een compleet ander 'type' gamer. Ik hou meer van realisme, lekker racen met GT4 of RR, of lekker knallen met MGS.
Dat de gemiddelde DS'er nou tevreden is met een mannetje met een klein petje (Zelda The Minish Cap) of een loodgieter met z'n doofstomme pootvriend is hun probleem, maar de DS gaat echt never nooit de PSP ownen.
En dan word ik een fanboy genoemd
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 14:39
Arox
Arox is offline
Ik wacht met smart op de PSP
Oud 23-01-2005, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Arox schreef op 23-01-2005 @ 15:39 :
Ik wacht met smart op de PSP
Hij is er al
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 14:51
Arox
Arox is offline
Citaat:
Robo schreef op 23-01-2005 @ 15:45 :
Hij is er al
hier al?
Ik dacht dat hij later kwam
Oud 23-01-2005, 14:57
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ze zuigen allebei eendenkont.
Oud 23-01-2005, 14:58
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:

Tard machine door de bocht
Oud 23-01-2005, 15:00
Verwijderd
Citaat:

ah ja, ik zie het al. jij bent echt zo'n type dat alleen maar iets wilt om ermee te patsen. Om bij je homies aan te komen met het nieuwste apparaat wat je na 3 maanden weer wegdoet omdat het niet meer hip is. Enige wat je intereseert is zoveel mogelijk geweld en graphics om te patsen, terwijl je van het woord gameplay nog nooit hebt gehoord. Dus tja, ik snap wel dat je de NDS niets vind wat stel je voor dat je daarmee gezien wordt, dat is niet gaaf natuurlijk en dan ga je af.

En wat nou qua revolutie ownt de PSP de NDS. Wat voor nieuws op gamesgebied kan de psp, behalve betere graphics, wat geen revolutie is. Precies, helemaal NIKS.

Echt walgelijk dat types als jij zichzelf uberhaupt een gamer durven noemen want dat ben je gewoonweg niet. Leer eerst maar eens een game op zijn waarde te schatten en niet alleen te kijken naar het "realisme" en de hoeveelheid geweld erin. Je geeft nu duidelijk blijk dat je geen ene moer van games snapt als je spellen als Zelda zo afdoet.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Arox schreef op 23-01-2005 @ 15:51 :
hier al?
Ik dacht dat hij later kwam
Nja hier niet. Japan wel. Maar import he .
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:12
Koning
Koning is offline
Is er al wat meer bekend over de uiteindelijk game en console prijzen van de DS en PSP in nederland?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:24
Verwijderd
vermoedt 150 euro voor de NDS en rond de 200 euro voor de PSP. Games zullen voor beide wel rond de 40-50 euro liggen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:27
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-01-2005 @ 16:00 :
ah ja, ik zie het al. jij bent echt zo'n type dat alleen maar iets wilt om ermee te patsen. Om bij je homies aan te komen met het nieuwste apparaat wat je na 3 maanden weer wegdoet omdat het niet meer hip is. Enige wat je intereseert is zoveel mogelijk geweld en graphics om te patsen, terwijl je van het woord gameplay nog nooit hebt gehoord. Dus tja, ik snap wel dat je de NDS niets vind wat stel je voor dat je daarmee gezien wordt, dat is niet gaaf natuurlijk en dan ga je af.

En wat nou qua revolutie ownt de PSP de NDS. Wat voor nieuws op gamesgebied kan de psp, behalve betere graphics, wat geen revolutie is. Precies, helemaal NIKS.

Echt walgelijk dat types als jij zichzelf uberhaupt een gamer durven noemen want dat ben je gewoonweg niet. Leer eerst maar eens een game op zijn waarde te schatten en niet alleen te kijken naar het "realisme" en de hoeveelheid geweld erin. Je geeft nu duidelijk blijk dat je geen ene moer van games snapt als je spellen als Zelda zo afdoet.

<3<3<3
Oud 23-01-2005, 15:52
Koning
Koning is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 23-01-2005 @ 16:27 :
<3<3<3
Wat is dat nou voor reply? dat neemt alleen maar ruimte in?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:53
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Koning schreef op 23-01-2005 @ 16:52 :
Wat is dat nou voor reply? dat neemt alleen maar ruimte in?
Hoor eens wie 't zegt
Mijn reply wil alleen maar zeggen dat ik het helemaal eens ben met wat 'ie zegt.
Oud 23-01-2005, 16:01
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-01-2005 @ 16:00 :

ik vind de psp wel revolutionair. Ik vind dat het gaat om de techniek die erachter zit. De PSP is veel krachtiger dan de ds en dat ze dat in zo een klein apparaat weten te stoppen vind ik revolutionair.
Wat is er dan zo spectaculair aan de DS. De touchscreen waarschijnlijk, maar die techniek bestaat al jaren, kijk maar naar al die pda's. Dat de DS misschien wat origineler gameplay te bieden heeft, betekent niet dat het revolutionairder is. Niet iedereen zit te wachten op dat soort games. Iedereen heeft zijn eigen smaak. En om nou iemand daarom wagelijk te noemen en meteen met vooroordelen te strooien...tjsa....
Oud 23-01-2005, 16:08
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 23-01-2005 @ 17:01 :
ik vind de psp wel revolutionair. Ik vind dat het gaat om de techniek die erachter zit. De PSP is veel krachtiger dan de ds en dat ze dat in zo een klein apparaat weten te stoppen vind ik revolutionair.
Wat is er dan zo spectaculair aan de DS. De touchscreen waarschijnlijk, maar die techniek bestaat al jaren, kijk maar naar al die pda's. Dat de DS misschien wat origineler gameplay te bieden heeft, betekent niet dat het revolutionairder is. Niet iedereen zit te wachten op dat soort games. Iedereen heeft zijn eigen smaak. En om nou iemand daarom wagelijk te noemen en meteen met vooroordelen te strooien...tjsa....
degene die hier begon met vooroordelen strooien was Vaal:

Citaat:
De DS is voor een compleet ander 'type' gamer.

Citaat:
De DS is gewoon kwa gameplay mogelijkheden de PSP ver vooruit. ga je kijken naar Hardware als in graphics en dergelijke dan vind je bij psp je plek, zoek je (naar mijn mening) wat originelere en (mijn mening wederom) leukere spellen neem dan de NDS.
Oud 23-01-2005, 16:22
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 23-01-2005 @ 17:08 :
degene die hier begon met vooroordelen strooien was Vaal:

De DS is gewoon kwa gameplay mogelijkheden de PSP ver vooruit. ga je kijken naar Hardware als in graphics en dergelijke dan vind je bij psp je plek, zoek je (naar mijn mening) wat originelere en (mijn mening wederom) leukere spellen neem dan de NDS.
hoezo is de ds kwa gameplay mogelijkheden ver vooruit, alleen om die touchscreen? Zeker niet. Ok ik begrijp dat sommige spellen voor de ds die optimaal gebruik maken van de touchscreen nooit voor de psp uit kunnen komen. Maar het bieden van originele gameplay ligt niet alleen aan de besturing. De Psp heeft betere hardware en dat kan ook unieke gameplay elementen losmaken. Vergelijk maar eens een de ps1 met de ps2. Eigenlijk niks veranderd los van de verbeterde hardware en toch zijn er meer mogelijkheden op gameplay gebied voor de ps2.
Oud 23-01-2005, 16:29
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 23-01-2005 @ 17:22 :
hoezo is de ds kwa gameplay mogelijkheden ver vooruit, alleen om die touchscreen? Zeker niet. Ok ik begrijp dat sommige spellen voor de ds die optimaal gebruik maken van de touchscreen nooit voor de psp uit kunnen komen. Maar het bieden van originele gameplay ligt niet alleen aan de besturing. De Psp heeft betere hardware en dat kan ook unieke gameplay elementen losmaken. Vergelijk maar eens een de ps1 met de ps2. Eigenlijk niks veranderd los van de verbeterde hardware en toch zijn er meer mogelijkheden op gameplay gebied voor de ps2.
Je vergeet de microfoon, voor zover ik weet kan die bij de PSP enkel gebruikt worden om te chatten met andere wanneer je 'on-line' speelt. Tuurlijk ligt 't ook aan de hardware, maar ik speel liever op een nieuwe manier een spel dat er iets mooier uit ziet dan dat ik alwéér hetzelfde speel speel maar dan met iets mooiere graphics. Betere hardware wil ook zeggen dat spellen langer en dergelijke kunnen worden maar sony kennende zullen hier waarschijnlijk niet optimaal gebruik van gaan maken. Sony en nintendo zijn alle 2 erg gek op geld, en nintendo heeft ook wat steekjes laten vallen vroeger. Maar ik hoop vurig dat PSP geen succes word want dan duurt het niet lang voordat sony de hele markt onder z'n duim heeft en waar geen concurentie is is de behoefte om kwalitatief goede spellen te maken al gauw ver te zoeken
Oud 23-01-2005, 17:28
Kurogane
Kurogane is offline
Volgens mij hebben sommige geen idee van hoe groot invloed graphics heeft op gameplay/gamexperience. Maar dat had ik vorige keer al gezegd ..
topic is beetje nutteloos want geen een van jullie heeft een PSP en een DS..stakkers
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 17:35
Koning
Koning is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 23-01-2005 @ 18:28 :
Volgens mij hebben sommige geen idee van hoe groot invloed graphics heeft op gameplay/gamexperience. Maar dat had ik vorige keer al gezegd ..
topic is beetje nutteloos want geen een van jullie heeft een PSP en een DS..stakkers
Als volgens de filosofie van playstation graphics zo goed moeten zijn waarom is de ps2 dan nog zo populair?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2005, 17:40
Kurogane
Kurogane is offline
Het grafische verschil tussen
XBOX GAMECUBE en PSTWO

is een stuk kleiner dan
NINTENDO DS en PSP

Ook PSP heeft 1 groot widescreen LCD scherm van SHARP..

En nintendo DS heeft 2 schermen.

Maar het grafische verschil is zeker 10 jaar verschil..

Ik ben nog geen voorstander van PSP of DS, DS heeft
gewoon spellen ondefinieerbare genres. En is gewoon anders.

Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 17:43.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 17:42
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Koning schreef op 23-01-2005 @ 18:35 :
Als volgens de filosofie van playstation graphics zo goed moeten zijn waarom is de ps2 dan nog zo populair?
ps2 is stoer!!!!1!! Wie wil er nou niet nutteloos mensen doden met crappy, doch erg 'realistische' graphics

en @ kurogane:

Ik heb er geen, doch heb ik vaak genoeg op de DS gespeeld bij een collega om er een redelijk beeld van te hebben hou je stakker even voor je wil je?
Oud 23-01-2005, 17:44
Kurogane
Kurogane is offline
Maar je hebt geen PSP? En nog nooit op gespeeld, dus hoe kan je dan oordelen.

Maarja ik projecteer mijn visie op de Europese/Amerikaanse markt, dan heb je inderdaad een hoop crappy games.

1.) Grand Theft Auto: San Andreas (PS2)
2.) Halo 2 (Xbox)
3.) Madden NFL 2005(PS2)
4.) ESPN NFL 2K5 (PS2)
5.) Need For Speed: Underground 2 (PS2)
6.) Pokémon Fire Red (GBA)
7.) NBA Live 2005 (PS2)
8.) Spider-Man 2 (PS2)
9.) Halo (Xbox)
10.) ESPN NFL 2K5 (Xbox)

Maarja als je kijkt naar Japanse markt, my favourite:

1 PS2 - Dragon Quest VIII: Sora to Umi to Daichi to Norowareshi Himegimi (Square Enix) [3,327,167]
2 GBA - Pocket Monsters Fire Red / Leaf Green (Pokemon) [2,392,005]
3 PS2 - Dragon Quest V: Tenkuu no Hanayome (Square Enix) [1,611,974]
4 GBA - Pocket Monsters Emerald (Pokemon) [1,375,233]
5 PS2 - World Soccer Winning Eleven 8 (Konami) [1,042,234]
6 PS2 - Sengoku Musou (Koei) [1,024,253]
7 PS2 - Jissen Pachislot Shinshouhou! Hokuto no Ken (Sammy) 916,765
8 PS2 - Metal Gear Solid 3 Snake Eater (Konami) [694,307]
9 PS2 - Gran Turismo 4 (SCEJ) [663,543]
10 PS2 - Derby Stallion 04 (Enterbrain) [603,815]

Dan is een PS2 echt nog niet zo gek hoor

Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 17:47.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 17:58
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 23-01-2005 @ 18:44 :

Maarja ik projecteer mijn visie op de Europese/Amerikaanse markt, dan heb je inderdaad een hoop crappy games.

-knipperdeknipknip-

Ik heb ook echt totaal níks tegen de ps2 O.O er zijn genoeg kwaliteits spellen op te krijgen, alleen is meer dan de helft van de users zó verdomde 'simple minded' . De helft durft nog niet eens FFX-2 aan te raken omdat het een 'meisjes' sfeer heeft. Stel je voor de de volgende GTA rond J-pop gebaseerd is. Nou daar gaan je verkopen, want het is niet 'stoer'. En tegen die mensen die niet verder durven/kunnen/willen kijken dan hun neus lang is heb ik wél wat.

En ik heb idd nog nooit op een PSP gespeeld, ik ben idd een zielige knakker
Maar alsnog vind ik graphics op de 2é plek komen
Oud 23-01-2005, 18:14
Kurogane
Kurogane is offline
Ja tuurlijk staat gameplay voorop, maar sommige beweren it's only about graphics..maar het brengt echt veel meer mogelijkheden met zich mee. Maar persoonlijk kom ik alleen ff kijken voor de RPGs en ik zie al een paar mooie verschijnen op de PSP. Het is niet eens 3D maar dat boeit me geen ruk, op zo'n grote scherm lijk me wel fijn(er) spelen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 18:18
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 23-01-2005 @ 18:40 :
Het grafische verschil tussen
Ik ben nog geen voorstander van PSP of DS, DS heeft
gewoon spellen ondefinieerbare genres. En is gewoon anders.
Precies, en als we deze discussie nou verder kunnen gaan met dit feit in ons achterhoofd hoef ik niet nog 10 keer te horen dat de psp betere graphics heeft en de ds meer mogelijkheden qua gameplay(niet beter, maar meer, de games bepalen of de gameplay goed is, niet de console)

ik denk dat we pas een goed beeld krijgen van wie er gaat winnen als games als FF en metroid in de winkel liggen, want volgens mij zijn dat de games waar het grote volk op zit te wachten(metroid dan vooral in amerika). Weet iemand of er ook een FF komt op de ds, of dat sony het alleenrecht houd??

wel stom van nintendo dat ze geen nieuwe mario game hebben gemaakt samen met de launch van de ds, want de hele wereld wacht op een nieuwe mario, en ik denk dat dat de ds sales nog meer had kunnen boosten
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 18:24
Vice
Vice is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 23-01-2005 @ 18:28 :
Laat mijn broertje nou net een PSP hebben.
En met een beetje geluk heb ik zelf over een tijdje ook een.
Was ik eerst niet van plan, maar m'n moeder kon hem voor niet zoveel krijgen.

Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 18:29.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 18:28
Vice
Vice is offline
Citaat:

1.) Grand Theft Auto: San Andreas (PS2)
2.) Halo 2 (Xbox)
3.) Madden NFL 2005(PS2)
4.) ESPN NFL 2K5 (PS2)
5.) Need For Speed: Underground 2 (PS2)
6.) Pokémon Fire Red (GBA)
7.) NBA Live 2005 (PS2)
8.) Spider-Man 2 (PS2)
9.) Halo (Xbox)
10.) ESPN NFL 2K5 (Xbox)

Maarja als je kijkt naar Japanse markt, my favourite:

1 PS2 - Dragon Quest VIII: Sora to Umi to Daichi to Norowareshi Himegimi (Square Enix) [3,327,167]
2 GBA - Pocket Monsters Fire Red / Leaf Green (Pokemon) [2,392,005]
3 PS2 - Dragon Quest V: Tenkuu no Hanayome (Square Enix) [1,611,974]
4 GBA - Pocket Monsters Emerald (Pokemon) [1,375,233]
5 PS2 - World Soccer Winning Eleven 8 (Konami) [1,042,234]
6 PS2 - Sengoku Musou (Koei) [1,024,253]
7 PS2 - Jissen Pachislot Shinshouhou! Hokuto no Ken (Sammy) 916,765
8 PS2 - Metal Gear Solid 3 Snake Eater (Konami) [694,307]
9 PS2 - Gran Turismo 4 (SCEJ) [663,543]
10 PS2 - Derby Stallion 04 (Enterbrain) [603,815]

En dat is nou het voordeel van zo'n handheld. Je kan gewoon Japanse games spelen zonder aanpassingen.
Oud 23-01-2005, 18:28
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Vice schreef op 23-01-2005 @ 19:24 :
Laat mijn broertje nou net een PSP hebben.
En met een beetje geluk heb ik zelf over een tijdje ook een.
maar heb je em ook al een keertje ingepikt van je broertje, zo ja, vergelijken met ds!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Doodle! schreef op 23-01-2005 @ 18:58 :
Ik heb ook echt totaal níks tegen de ps2 O.O er zijn genoeg kwaliteits spellen op te krijgen, alleen is meer dan de helft van de users zó verdomde 'simple minded' . De helft durft nog niet eens FFX-2 aan te raken omdat het een 'meisjes' sfeer heeft. Stel je voor de de volgende GTA rond J-pop gebaseerd is. Nou daar gaan je verkopen, want het is niet 'stoer'. En tegen die mensen die niet verder durven/kunnen/willen kijken dan hun neus lang is heb ik wél wat. )
Precies, dat was ook mijn punt met mijn reply. het idee dat spellen als zelda niet leuk kunnen zijn omdat ze "kinderlijk zijn". Van die houding walg ik echt en helaas zit die houding voornamelijk in het PS2 kamp, wat ook weer te merken valt bij de reacties op de PSP en NDS.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 18:35
Vice
Vice is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 23-01-2005 @ 19:28 :
maar heb je em ook al een keertje ingepikt van je broertje, zo ja, vergelijken met ds!!!!!!!
Ik heb alleen ridge racer gespeeld en voor een racespel is de PSP wel een goede handheld. De graphics zijn ook mooier. Verder kan ik er niet veel over zeggen.
Oud 23-01-2005, 18:37
Onorthodox
Onorthodox is offline
Als je realisme zoekt moet je een klas binnenlopen of over straat gaan lopen met een shotgun om iedereen overhoop te schieten. Dat is realisme.

Ja, lekker met een handheld in je handen die vet gaaf coole realistische graphics heeft... Lekker realistisch hoor

Ik kies voor een DS.
Waarom? Omdat daar niet zoveel rotzooi op zit als bij de PSP
Oud 23-01-2005, 18:41
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 23-01-2005 @ 19:18 :
ik denk dat we pas een goed beeld krijgen van wie er gaat winnen als games als FF en metroid in de winkel liggen, want volgens mij zijn dat de games waar het grote volk op zit te wachten(metroid dan vooral in amerika). Weet iemand of er ook een FF komt op de ds, of dat sony het alleenrecht houd??
Final Fantasy Crystal Chronicles komt in elk geval naar de DS, dus wie weet komt er nog meer.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Onorthodox schreef op 23-01-2005 @ 19:37 :
Als je realisme zoekt moet je een klas binnenlopen of over straat gaan lopen met een shotgun om iedereen overhoop te schieten. Dat is realisme.

Ja, lekker met een handheld in je handen die vet gaaf coole realistische graphics heeft... Lekker realistisch hoor

Ik kies voor een DS.
Waarom? Omdat daar niet zoveel rotzooi op zit als bij de PSP
Ik koop ze gewoon allebei en neem voor beide alleen de juweeltjes.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:07
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Vice schreef op 23-01-2005 @ 19:35 :
Ik heb alleen ridge racer gespeeld en voor een racespel is de PSP wel een goede handheld. De graphics zijn ook mooier. Verder kan ik er niet veel over zeggen.
maar is het verschil echt zo groot als Kurogane zegt???

Citaat:
Ik koop ze gewoon allebei en neem voor beide alleen de juweeltjes.
same here, ik denk dat ik ietsje meer geld steek in mijn ds, omdat ik erg van nintendo games hou, maar guilty gear op mijn psp
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:16
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-01-2005 @ 19:41 :
Final Fantasy Crystal Chronicles komt in elk geval naar de DS, dus wie weet komt er nog meer.
FF:CC is niet bepaald reclame....het is een schande dat dat spel de titel van Final Fantasy heeft...de DS versie zal er wel op lijken...
Al zijn hij dan wel verkopen, omdat het Final Fantasy heet...
Oud 23-01-2005, 19:49
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 23-01-2005 @ 20:16 :
FF:CC is niet bepaald reclame....het is een schande dat dat spel de titel van Final Fantasy heeft...de DS versie zal er wel op lijken...
Al zijn hij dan wel verkopen, omdat het Final Fantasy heet...
Las ook iets van een remake van FF III voor de NDS. Maar een echt nieuwe weet ik niks van.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:39
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
NDS is de allerdebeste .
Waarom? Graphics blijven eeuwig te improven en Sony heeft dat gedaan, laat zien dat er veel mogelijk is met een handheld op technisch gebied.
Nintendo zal laten zien dat creativiteit het zal winnen van mooie plaatjes.
Ik heb zelf een DS.
Een een touchscreen is echt demensieverleggend voor de gameplay.

Waarom zou je bijvoorbeeld Gran Turismo 4 op een minischermpje willen spelen als het ook op een vette Homecinema-set + PS2 + mooi groot scherm kan.
Inderdaad, sony heeft zijn PS2 opnieuw uitgebracht maar alleen moet je het nu op een kleiner schermpje spelen met een kuttigere besturing, lame geluid en om de 5 uur opladen.

Nintendo brengt iets nieuws, nieuwe gameplay, nieuwe concepten, nieuwe games, nieuwe mogelijkheden en zet daarmee de hele gamesindustrie naar hun hand.

Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 21:41.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 22:56
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-01-2005 @ 20:49 :
Las ook iets van een remake van FF III voor de NDS. Maar een echt nieuwe weet ik niks van.
een remake zou stoer zijn...een poort niet je gaat geen NES games poorten op een 128bits systeem..
Oud 23-01-2005, 22:57
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef op 23-01-2005 @ 22:39 :
NDS is de allerdebeste .
''blablabla''
Waarom?
''blablabla''
Ik heb zelf een DS.
''blablabla'' .
blablabla
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 23:16
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Mbla bla bla sony fan talk
MGs 3 is idd zeer mooi, wat hun hebben gedaan, kwa graphics en game play heb ik nog geen enkele game gezien. Tering mooi.

Een van mijn redenen is dat ik voor de psp ga, Front MIssion, en Metal Gear Acid is in dezelfde stijl. Super game.

En natuurlijk dat psp een mp 3 speler is.

Zelf koop ik alleen wat het beste is, ook kwa hardware, niet echt gebonden aan een merk of bedrijf.

Ds vindt ik niet echt aantrekkelijk, op een game na, waar je mensen moet versieren of zo, lijkt me wel grappig, moest heel wazig zijn.
Oud 23-01-2005, 23:19
Vice
Vice is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 23-01-2005 @ 20:07 :
maar is het verschil echt zo groot als Kurogane zegt???

same here, ik denk dat ik ietsje meer geld steek in mijn ds, omdat ik erg van nintendo games hou, maar guilty gear op mijn psp
Ik weet niet wat Kurogane heeft gezegt, maar de graphics zien er wel strakker uit. Ik heb nu ook met Puyo Pop Fever gespeeld. Is best een leuk spelletje.

Toch blijf ik de DS gaaf vinden. Hoe mooi ook graphics van de PSP is.
Oud 23-01-2005, 23:19
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 23-01-2005 @ 23:57 :
blablabla
hahahaha

(morgen xx-xy binnen )
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 06:47
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
NDS is de allerdebeste .
Waarom? Graphics blijven eeuwig te improven en Sony heeft dat gedaan, laat zien dat er veel mogelijk is met een handheld op technisch gebied.
Nintendo zal laten zien dat creativiteit het zal winnen van mooie plaatjes.
Ik heb zelf een DS.
Een een touchscreen is echt demensieverleggend voor de gameplay.
Ik speel op de PDA van mijn vader al jaren games met een touch-screen hoor? En lekker innovatief, het was te verwachten dat een developer ermee zou komen.

Citaat:

Waarom zou je bijvoorbeeld Gran Turismo 4 op een minischermpje willen spelen als het ook op een vette Homecinema-set + PS2 + mooi groot scherm kan.
Inderdaad, sony heeft zijn PS2 opnieuw uitgebracht maar alleen moet je het nu op een kleiner schermpje spelen met een kuttigere besturing, lame geluid en om de 5 uur opladen.

Omdat ik soms 2 uur lang in de trein zit, en daar geen vette home-cinema bij de hand heb. En het geluid van de PSP is zeker 10x mooier dan het ge-bliep-blob van de DS.

Citaat:

Nintendo brengt iets nieuws, nieuwe gameplay, nieuwe concepten, nieuwe games, nieuwe mogelijkheden en zet daarmee de hele gamesindustrie naar hun hand.
Inderdaar, Nintendo brengt, net als met de Cube en de GBA, wat nieuws. En hoevaak zijn ze daar al in geslaagd? Hoevaak zijn ze gefaald?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 09:54
freakinaround
freakinaround is offline
moet je de Gizmondo er eigenlijk ook bij zetten..en als je dat doet, kan je net zo goed in mijn topic verder gaan.

Ik weet nog niet welke ik koop, iig niet de Gizmondo, want die vind ik te onbekend. (weet niet of het troep is ofzo).
Ik denk dat ik voor de PSP ga..om de graphics, en om de spellen
Reageren

Regels voor berichten