Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat nou qua revolutie ownt de PSP de NDS. Wat voor nieuws op gamesgebied kan de psp, behalve betere graphics, wat geen revolutie is. Precies, helemaal NIKS. Echt walgelijk dat types als jij zichzelf uberhaupt een gamer durven noemen want dat ben je gewoonweg niet. Leer eerst maar eens een game op zijn waarde te schatten en niet alleen te kijken naar het "realisme" en de hoeveelheid geweld erin. Je geeft nu duidelijk blijk dat je geen ene moer van games snapt als je spellen als Zelda zo afdoet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
<3<3<3 ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn reply wil alleen maar zeggen dat ik het helemaal eens ben met wat 'ie zegt.
||
Citaat:
Wat is er dan zo spectaculair aan de DS. De touchscreen waarschijnlijk, maar die techniek bestaat al jaren, kijk maar naar al die pda's. Dat de DS misschien wat origineler gameplay te bieden heeft, betekent niet dat het revolutionairder is. Niet iedereen zit te wachten op dat soort games. Iedereen heeft zijn eigen smaak. En om nou iemand daarom wagelijk te noemen en meteen met vooroordelen te strooien...tjsa....
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en @ kurogane: Ik heb er geen, doch heb ik vaak genoeg op de DS gespeeld bij een collega om er een redelijk beeld van te hebben ![]() ![]()
||
Citaat:
En ik heb idd nog nooit op een PSP gespeeld, ik ben idd een zielige knakker ![]() ![]() Maar alsnog vind ik graphics op de 2é plek komen ![]()
||
Citaat:
ik denk dat we pas een goed beeld krijgen van wie er gaat winnen als games als FF en metroid in de winkel liggen, want volgens mij zijn dat de games waar het grote volk op zit te wachten(metroid dan vooral in amerika). Weet iemand of er ook een FF komt op de ds, of dat sony het alleenrecht houd?? wel stom van nintendo dat ze geen nieuwe mario game hebben gemaakt samen met de launch van de ds, want de hele wereld wacht op een nieuwe mario, en ik denk dat dat de ds sales nog meer had kunnen boosten |
![]() |
||
Citaat:
![]() En met een beetje geluk heb ik zelf over een tijdje ook een. ![]() Was ik eerst niet van plan, maar m'n moeder kon hem voor niet zoveel krijgen.
Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 18:29. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Al zijn hij dan wel verkopen, omdat het Final Fantasy heet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een van mijn redenen is dat ik voor de psp ga, Front MIssion, en Metal Gear Acid is in dezelfde stijl. Super game. En natuurlijk dat psp een mp 3 speler is. Zelf koop ik alleen wat het beste is, ook kwa hardware, niet echt gebonden aan een merk of bedrijf. Ds vindt ik niet echt aantrekkelijk, op een game na, waar je mensen moet versieren of zo, lijkt me wel grappig, moest heel wazig zijn.
||
Citaat:
Toch blijf ik de DS gaaf vinden. Hoe mooi ook graphics van de PSP is. ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||