Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nahja gewoon als ik overdag blow en gewoon relekst ergens zit met rustige muziek en wat vrienden is alles oke. maar zodra ik naar huis moet fietsen 7 km en dan om 2uur snachts fso dan word k wel heel erg gek in me kop. ![]()
||
Citaat:
wat zijn psychoses precies? ![]()
|
![]() |
Ik word van blowen soms behoorlijk paranoia..
Er gaan dan allemaal van die stomme gedachtes door me hoofd, ik zie dingen waarvan ik denk dat ze niet gebeuren, maar eigenlijk wel gebeuren...Ik ga zeg maar aan me eigen 'gezonde verstand' twijfelen... Ik krijg een bonkend gevoel in me keel.. Nee blowen is echt gen pretje meer voor mij! Heel raar, ik heb er altijd tegen gekunnen, blowde de hele dag en nu word ik al gek van 2 hijsjes.. Ik rook alleen nog maar een joint als ik heb gesnoven of geslikt en ik wil slapen..das niet vaak dus, want t komt nie vaak voor dat ik dan wil slapen haha..
||
Citaat:
Je hebt het gevoel achtervolgd te worden. Je bent erg angstig, huilerig en trillerig. Althans, dat weet ik ervan.
||
Citaat:
![]() maar t komt zeker niet alleen door het blowen
|
nogal offtopic, maar ik moet 't toch ergens kwijt
![]() Kaula Lumpur---- Een Maleisische man heeft zijn penis afgesneden, gefrituurd en opgegeten. De 34 jarige man had afgelopen weekend voordat hij ging slapen een hallucinerend middel ingenomen en hoorde stemmen die hem opdroegen zijn penis op te eten. de man realiseerde zich pas wat hij gedaan had toen hij naar beneden keek en zijn hevig bloedende kruis zag. Hij was onlangs ontslagen uit een afkickcentrum! rotterdams dagblad 14- 7 te ziek voor woorden, ghehe... om paranoia van te worden. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() blowen is ok, zolang je er maar meej om kunt gaan ![]()
|
Verwijderd
|
Soms als ik heb geblowt zie ik wel eens dingen die er niet zijn. Pak ik bijv. pak melk uit de koelkast en dan lijkt het alsof de pakken ernaast meegaan en vallen, dan wil ik ze opvangen maar staan ze nog gewoon in de koelkast
![]() |
![]() |
|
ik hoor soms dingen die er niet zijn, da's ook maf.
je hebt heel soms nuchter wel eens dat je denkt dat je iemand je naam hoort roepen (als je muziek heel hard staat ofzo), beetje dat idee, maar dan veel meer en vager.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zie ik als ik heb geblowt ook wel eens mensen/katten vanuit mun ooghoek, maar als je dan kijkt zijn ze er niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (zo, es ff onrust veroorzaken onder de blowerts hier ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() K zal er niet dood aan gaan.
||
Citaat:
met blowen vaker wel iets erger denk steeds dat ik me ouders thuis hoor komen en schrik me de tering
|
omdat ik nu al 3 weken gestopt was en weer begonnen maar het is niet meer zo tof. en ik ga samen met mijn beste vriend stoppen omdat hij er ook vette problemen door heeft en met mij hoeft het niet zover te komen
en ik geef er teveel geld aan uit en het gaat best lukken want echt verslaafd ben ik niet en er zitten alleen maar voordelen aan het is alleen stom om midden in de zomervakantie te stoppen maarja
Laatst gewijzigd op 19-07-2003 om 15:29. |
![]() |
||
Citaat:
*herkenning*... Wanneer ik zu hause een jointje rook heb ik er normaliter niet zo'n last van.... Als ik daarintegen in de stad (Zwolle) ben, word ik af en toe helemaal paranoïde/ psychotisch... ![]() (Dit heb ik overigens met bijna alle geestverruimende middelen.. (GHB uitgezonderd ![]() Joyce
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
waarom plakt mijn speeksel niet meer? zeehond23 | 60 | 20-09-2006 23:20 | |
Drugs & Alcohol |
Zaterdag 2e x paddoen E Che Guevara | 69 | 02-08-2005 20:41 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
vraagje i.v.m weed Dumbass | 33 | 27-10-2004 20:57 | |
Drugs & Alcohol |
Paranoia na stoppen met blowen RawTofu | 9 | 01-04-2004 19:59 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 3 Wasp | 500 | 08-08-2003 02:15 |