Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2004, 13:36
Dumbass
Dumbass is offline
Ik word de laatste tijd altijd misselijk als ik weed heb gerookt. dit is heel raar want ik in al die tijd dat ik al rook heb ik dit nooit gehad. Weet iemand mss waar dit aan zou kunnen liggen ???
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 14:57
aim
aim is offline
aan de wiet
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 15:38
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
aan jou
Oud 17-10-2004, 16:09
Cootje
Cootje is offline
je username zegt genoeg ...

maar je moet de takjes eruit laten als je het weed verkruimelt daarvan krijg je hoofdpijn.

(btw. k gebruik niet )
Oud 17-10-2004, 16:12
Bleater
Bleater is offline
Citaat:
Cootje schreef op 17-10-2004 @ 17:09 :
je username zegt genoeg ...

maar je moet de takjes eruit laten als je het weed verkruimelt daarvan krijg je hoofdpijn.

(btw. k gebruik niet )
wiet gebruik je niet, wiet rook je

en dat van die takjes is al helemaal bullshit dat je daar hoofdpijn van krijgt.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 16:22
Dumbass
Dumbass is offline
ik denk dat ik er wel wat meer van weet als jij
het is gewoon raar dat ik het laatste paar kere heb
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 16:42
Bleater
Bleater is offline
goed eten voor je gaat token helpt ook nog wel eens.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 17:14
Cootje
Cootje is offline
Citaat:
Bleater schreef op 17-10-2004 @ 17:12 :
wiet gebruik je niet, wiet rook je

en dat van die takjes is al helemaal bullshit dat je daar hoofdpijn van krijgt.
yeah right ... haal ze maar s dr uit, of laat ze dr in ...
Oud 17-10-2004, 18:43
MightyDuck
MightyDuck is offline
Precies, takjes er uit halen, misschien is het een placebo misschien niet, maar THC zit er toch niet in dus het maakt niets uit.

Misselijkheid van blowen kan meer oorzaken hebben, idd een te lage bloedsuikerspiegel, dus moet je ( van te voren ) eten. Of het kan te maken hebben met de neurotransmissie, hétgeen waar blowen o.a. effect op heeft in de hersenen. Dat lijkt me een reëele optie wanneer je al langere tijd structureel blowt. In that case --> kappen dus.
Oud 17-10-2004, 18:51
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
1 tip: Stop met blowen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:42
Idioteque-je
Idioteque-je is offline
Dat misselijk worden komt door de tabak die er in de joint zit. Sommige mensen kunnen daar niet tegen. Wanneer je met een pijpje/waterpijp rookt, zul je dus niet misselijk worden.
Oud 17-10-2004, 20:18
coopergirl
coopergirl is offline
Wiet in combinatie met alcohol kan wel eens een misselijkmakende bijwerking hebben. Rook je altijd het zelfde type wiet of varieer je daarmee? Wellicht valt één soort niet fijn bij jou..

(ps, ^ Idioteque-je, het ligt niet aan de shag.. Een (te grote) hoeveelheid space cake kan namelijk eveneens de misselijkheid- bijwerking hebben).

Goodluck Jojz
Oud 24-10-2004, 03:01
p-chez
p-chez is offline
Ik heb ook jaren lang (stevig) wiet gerookt. En op een gegeven moment ben ik er een keer misselijk van geworden, en sindsdien werd ik er altijd onprettig van. Ik heb geen idee hoe het komt. Bij mij waarschijnlijk door iets dergelijks wat MightyDuck noemt. (Ik nuttigde geen alcohol als ik wiet rookte, dus daar lag 't niet aan).

Dus toen ben ik er maar mee gestopt. En dat bevalt me eigenlijk ook wel.
Oud 24-10-2004, 11:15
Dumbass
Dumbass is offline
Citaat:
p-chez schreef op 24-10-2004 @ 04:01 :
Ik heb ook jaren lang (stevig) wiet gerookt. En op een gegeven moment ben ik er een keer misselijk van geworden, en sindsdien werd ik er altijd onprettig van. Ik heb geen idee hoe het komt. Bij mij waarschijnlijk door iets dergelijks wat MightyDuck noemt. (Ik nuttigde geen alcohol als ik wiet rookte, dus daar lag 't niet aan).

Dus toen ben ik er maar mee gestopt. En dat bevalt me eigenlijk ook wel.
bij mij is het dus identiek hetzelfde mak rook nog nie heel lang nog geen jaar en ik rook ma 1-2 dag in de week e paar jointjes
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 11:18
Flip!
Flip! is offline
kben ook een keer goed ziek geworden na een joint, maar kwist ook mijn god niet wat voor wiet het was, maar het was stevige wiet.

enne...tja ik zou stoppen
Oud 24-10-2004, 12:07
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Bleater schreef op 17-10-2004 @ 17:42 :
goed eten voor je gaat token helpt ook nog wel eens.
Idd heb je wel van tevoren genoeg gegeten?
Anders zit er denk ik nie veel meer op dan stoppen...
Oud 24-10-2004, 17:26
paco
paco is offline
probeer es puur te roken... of hasj...
Oud 24-10-2004, 17:51
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik heb het ook altijd als ik wiet rook, weet niet waar het aan ligt. Daarom rook ik nu alleen hasj en daarmee heb ik er nog nooit last van gehad.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 18:55
jojobro
jojobro is offline
Dan heb je net niet genoeg op, gewoon lekker door sucken.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 19:16
Dumbass
Dumbass is offline
Citaat:
jojobro schreef op 24-10-2004 @ 19:55 :
Dan heb je net niet genoeg op, gewoon lekker door sucken.
nee want dan word het juist erger
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 20:26
Myuki
Myuki is offline
niet gaan mexicanen
Oud 25-10-2004, 16:15
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kep t ook best lang gerookt.. eerst weed toen vooral hasj..
ging goed vond het ook lekker...
tot ik er op een gegeven moment ook misselijk van werd.. zomaar ineens
nog wel een aantal keer hijs genomen om te proberen maar elke keer meteen zon misselijk gevoel dus niet verder gerookt...
nu had ik zondag morgen last van slapeloosheid en aangezien ik al uren wakker lag en mn vriend al een tijdje lag te slapen..
heb ik zn joint die nog niet op was gepakt en een aantal flinke hijsjes genomen en ik sliep als een roosje.. was niet misseljk of niks..
de rest van de dag ook meegeblowed met hem.. niks aand e hand alleen wel erg snel knetterstoned...
weet ookn eit waar t aan ligt dus...

heeft iemand weleens gehad dat je knetterstoned bent en dat je je spieren niet meer onder controle hebt?? ik kreeg eerst zon lekker warm tintelend gevoel in mn voet.. die ging zo helemaal dor de rest van mn lichaam.. toen werd t vervelend.. mn lichaam begon stukje voor stukje te schokken.. ik was bang dat ik misschien moest overgeven maar at was gelukkig niet zo..
ik heb toen zon multidrankje gedronken in de hoop dat t door mn suikerspiegel kwam.. en dextro energie dit hielp alleen niet.. gelukkig ben ik in slaap gevallen
maar vraag me wel af of dit een bepaalde reden heeft??
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 17:27
MightyDuck
MightyDuck is offline
Hehe ik heb dat afgestompte dus zelf ook gehad vandaar dat ik dat weet. En mij bevalt het ook heel goed om níet te blowen

Vorige week nog 1x gedaan en dat was best gezellig maar daar laten we het de komende 6 maanden ook weer bij. Als je lange tijd blowt merk je als je een paar maanden gestopt bent toch dat je geheugen tekort schiet.

*en ja, op missbiatch, dat heb ik ook wel eens gehad met space cake, en nee dat was niet zo een prettige ervaring eigenlijk*
Oud 26-10-2004, 03:43
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 25-10-2004 @ 17:15 :

heeft iemand weleens gehad dat je knetterstoned bent en dat je je spieren niet meer onder controle hebt?? ik kreeg eerst zon lekker warm tintelend gevoel in mn voet.. die ging zo helemaal dor de rest van mn lichaam.. toen werd t vervelend.. mn lichaam begon stukje voor stukje te schokken.. ik was bang dat ik misschien moest overgeven maar at was gelukkig niet zo..
ik heb toen zon multidrankje gedronken in de hoop dat t door mn suikerspiegel kwam.. en dextro energie dit hielp alleen niet.. gelukkig ben ik in slaap gevallen
maar vraag me wel af of dit een bepaalde reden heeft??
Takjes zijn zowiezo een om in je stick te stoppen. Daarmee prik je eerder gaatjes in je joint dan dat je er stoned van word. Dat je misselijk word hangt van een aantal dingen af. Hoeveel heb je van te voren gegeten, gedronken (alcohol dus). Ben je vermoeid voordat je gaat blowen? Dat soort dingen.

Het verslappen van je spieren komt door een stof werkzaam in canabis (dat is namelijk niet alleen THC), ik heb al even zitten googelen maar ik kan het zo snel niet vinden. Ik zoek morgen nog wel even verder. Ik heb het zelf ook gehad. Een keer stond ik op en zakte spontaan door een been . En van spacecake heb ik laatst vijf pogingen moeten doen om op te staan .

Je kan het ook op D&A proberen ik heb wel een keer zoiets voorbij zien komen maar ik heb nu geen zin meer om er nog echt naar te gaan zoeken
Oud 26-10-2004, 07:10
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
aha thanks..
ik was idd erg moe... ik had vrijdag nacht niet geslapen.. later op de dag 2uurtjes ofzo..
maar kep dit een keer eerder gehad 1,5 jaar geleden toen had ik wel heel veel gegeten en zat ik op een kruk in de discotheek.. toen leek t net of ik een black out kreeg.. na een uur vechten om niet om te vallen, naar huis kunnen gaan (fiets stond voro de deur gleukkig) daar nog een uur zitten vechten dat er niks was.. en toen moest ik dus wel kotsen..
daarom dacht ik deze keer dat dat ook zo was maar had amper gegeten...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:14
-bambi-
-bambi- is offline
mijn vriendin zeurt ook altijd dat ik de takjes er uit moet halen maar ik heb er zelf eerlijk gezegd nog nooit last van gehad als ik de takjes meerookte
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 16:09
jojobro
jojobro is offline
Ik heb nooit last van hoofdpijn, maar volgens mij krijg je meer koppijn van blaadjes dan van takjes.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 19:04
Eend
Eend is offline
Gewoon stoppen.

[grootvader]Het is de grootste onzin[/grootvader]
Oud 27-10-2004, 01:07
Wammus
Wammus is offline
Ik heb het ff voor je nagevraagd in de shop net en die verkoper zei dat het wel aan de thc lag. En ik had het dus verkeerd . Maar goed dat boeit ff niet .

Hij zei dat het een van de dingen was die thc met je lichaam doet. En daarom word wiet ook wel als medicijn gebruikt. Aka mediwiet.

Ook is het zo dat als je er tabak bij doet dat je stoned word maar naar mate de thc die je binnenkrijgt puurder word veranderd dat en word je niet stoned maar high. Maar dat wist je waarschijnlijk al .
Oud 27-10-2004, 10:07
Ninnoc
Ninnoc is offline
even iets minder blowen, ik heb er ook regelmatig last van. frisse lucht en wat eten doet helpt. anders ff weekje niet blowen.
Oud 27-10-2004, 16:55
Verwijderd
@ ts: Blow je vaak of veel, of heb je net een tijd niet geblowd? Maar ik ben de laatste keren ook flink van slag geraakt door het blowen, maar dit was in combinatie met medicijnen, alcohol, andere middelen, niet eten,...
Slik je medicijnen, of misschien kun je gewoon minder tegen een bepaalde combinatie. Probeer eens op te letten of het aan iets kan liggen.

Citaat:
MissBi@tch schreef op 25-10-2004 @ 17:15 :
Verhaal
Yep. Wel op een iets andere manier: een halfuur niet meer kunnen bewegen, gewoon helemaal niets, alles tintelde alleen maar en voelde hetzelfde als het materiaal waarop het lag (kon het onderscheid niet meer maken), erna begon mijn lichaam te schokken en was het voorbij . Apart.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 17:26
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Mutant schreef op 27-10-2004 @ 17:55 :

Yep. Wel op een iets andere manier: een halfuur niet meer kunnen bewegen, gewoon helemaal niets, alles tintelde alleen maar en voelde hetzelfde als het materiaal waarop het lag (kon het onderscheid niet meer maken), erna begon mijn lichaam te schokken en was het voorbij . Apart.
aha..
had t er vd week met iemand over en die zei dat ie dat juist keilekker vond dat getintel maar ik vond het maar wazig
maargoed helemala neit meer kunnen bewegen da hek nog nooit gehad.. lijkt me ook maar niks hahahah
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 20:15
Dumbass
Dumbass is offline
Citaat:
Mutant schreef op 27-10-2004 @ 17:55 :
@ ts: Blow je vaak of veel, of heb je net een tijd niet geblowd? Maar ik ben de laatste keren ook flink van slag geraakt door het blowen, maar dit was in combinatie met medicijnen, alcohol, andere middelen, niet eten,...
Slik je medicijnen, of misschien kun je gewoon minder tegen een bepaalde combinatie. Probeer eens op te letten of het aan iets kan liggen.

Ik had dit op pukkelpop, heel mijn arm tintelde en ik had er een tijdje geen gevoel meer in
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 20:57
Verwijderd
Nou bij mijwas het niet zozeer het ontbreken van gevoel, maar het versmelten met de prikkels uit je omgeving. Ik voelde niet waar de deken ophield en mijn hand begon.

Het niet bewegen was het vreemdste, ik wilde mijn hand onder de deken leggen vanwege de kou, maar ze reageerde gewoon niet op mijn bevelen. Uiteindelijk dacht ik van Je stelt je aan, je doet gewoon alsof je stoneder bent dan het is en til gewoon die hand op, toen trilde hij een beetje en dat was het. En toen ging ik het maar met andere lichaamsdelen proberen die hetzelfde gebrek vertoonden. Op zich vond ik het wel grappig. Gelukkig word ik ook niet te snel paranoia van blowen, anders zou het wel een ander verhaal zijn geweest,
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten