![]() |
||
Citaat:
![]() en dat van die takjes is al helemaal bullshit dat je daar hoofdpijn van krijgt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Anders zit er denk ik nie veel meer op dan stoppen...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het verslappen van je spieren komt door een stof werkzaam in canabis (dat is namelijk niet alleen THC), ik heb al even zitten googelen maar ik kan het zo snel niet vinden. Ik zoek morgen nog wel even verder. Ik heb het zelf ook gehad. Een keer stond ik op en zakte spontaan door een been ![]() ![]() ![]() Je kan het ook op D&A proberen ik heb wel een keer zoiets voorbij zien komen maar ik heb nu geen zin meer om er nog echt naar te gaan zoeken ![]()
||
Verwijderd
|
@ ts: Blow je vaak of veel, of heb je net een tijd niet geblowd? Maar ik ben de laatste keren ook flink van slag geraakt door het blowen, maar dit was in combinatie met medicijnen, alcohol, andere middelen, niet eten,...
Slik je medicijnen, of misschien kun je gewoon minder tegen een bepaalde combinatie. Probeer eens op te letten of het aan iets kan liggen. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
had t er vd week met iemand over en die zei dat ie dat juist keilekker vond dat getintel maar ik vond het maar wazig ![]() maargoed helemala neit meer kunnen bewegen da hek nog nooit gehad.. lijkt me ook maar niks hahahah |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|