Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik vind dat het tegenwoordig wel heel erg overdreven wordt, maar stiekem vind ik het ook wel leuk, een kaartje sturen of krijgen.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Ik zou het persoonlijk leuker vinden om echt spontaan iets te krijgen of iets leuks te doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar om Valentijn geef ik ook niets. Het is wel leuk als vrijgezel zijnde, maar als je een relatie hebt is het de zoveelste gelegenheid waarbij cadeautjes gegeven moeten worden.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja het is misschien leuker op een niet valentijn dags iets spontaans te krijgen, maar dat neemt niet weg dat het niet leuk is op valentijn zelf ook iets te doen. Als iemand jarig is, feliciteer je 'm ook. Als 't kerst is, wens je 'm een prettige kerst. Als 't nieuw jaar is, een gelukkig nieuw jaar. Waarom moet 't dan nou weer zo moeilijk zijn op valentijn iemand te zeggen dat je van diegene houd "omdat 't een verplichting is" ![]() Yeah right. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben tegen Valentijnsdag. Omdat het allemaal commercieel gelul is. Zoals mijn vriend vorig jaar al zei; alsof ik op zo'n dag meer van je hou dan op andere dagen.
Natuurlijk is het leuk om iets speciaals te doen of te geven, maar dat kan ook op een andere dag en hoeft voor mij niet speciaal op de 14e februari. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben niet perse tegen Valentijnsdag. Ik vind het rottig dat de winkelieren het een beetje uitbuiten. Maarja ik vind het zo leuk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
tuurlijk is het te commercieel en gewoon bedacht door winkeliers om lekker erop te verdienen. maar toch zou het me tegen vallen als m'n vriend niet op z'n minst zou zeggen "fijne valentijnsdag". als je iemand leuk vind maar je hebt nog niks is het spannend om te kijken of hij iets van zich laat horen.
zelf ga ik lekker naar de dierentuin maandag met m'n vriend. daarna lekker saampjes kaasfonduen en daarna een filmpje huren of naar de bios. we doen niet aan cadeautjes maar we maken er gewoon een gezellig dagje van.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het leuk als "geheime-aanbidder-dag". Tis leuk als je verliefd bent op iemand (stiekem) om dan met valentijn een kaartje te sturen (kan natuurlijk ook op een andere dag, maar ja...). Nu ik een vriend heb, doe ik er niet aan. We hebben 2 dagen later 2 jaar "verkering", dus dat vieren we liever.
We gaan wel naar Londen met Valentijnsdag, en nu denkt iedereen dat we dat doen omdat het dan valentijn is ![]()
||
Citaat:
Volgens mij is het enigste nuttige aan valentijn dat je een reden hebt om je liefde te verwennen
|
Kgeef er zelf niet zoveel om (lees niet boeiend)
maargoed je kan het als goed excuus gebruiken om iemand iets te sturen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Valentijnsdag *oma* | 54 | 14-02-2012 23:59 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe jij met valentijnsdag??? Chasin' | 307 | 15-02-2007 20:09 | |
De Kantine |
Heb jij je Valentijnskaartje al opgestuurd? hasseltboy | 137 | 17-02-2006 14:50 | |
Liefde & Relatie |
Voor of tegen Valentijnsdag ?! Mattiej | 54 | 08-01-2004 11:23 | |
Liefde & Relatie |
Valentijnsdag!!!!! Bubba | 67 | 17-02-2003 18:39 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken op valentijnsdag , lullig ? Sec0nd Ch0ice | 32 | 17-02-2002 12:34 |