![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Tsjah dat ligt toch echt bij iedere jongen verschillend. Hij kan je wel wat hint geven als je bezig bent hoor. Pijpen gaat meestal wel wat beter, omdat jongens daar minder ervaring mee hebben.
|
Dit is idd nogal verschillend per jongen, net zoals dat verschilt per meisje.
Je zou verschillende dingen kunnen proberen om erachter te komen, maar daarmee zou je ook een hoop kunnen "verneuken" (weten we ook weer waar dat vandaan komt) De beste manier is om het m te vragen, wat ie lekker vind (of wat m lekker lijkt) en in het gesprek dat dan ontstaat, kun jij ook te weten geven wat jij fijn vindt. En vanuit dat gesprek kun je ook overgaan tot seks (bijv. Like this?! en dan doe je wat hij zei dat ie lekker vindt.) Nouja dat zal wel lukken... maar volgens mij kun je dus t best er ff met zijn tweeen over babbelen Veel plezier
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
kdenk dat je t inderdaad t beste aan je vriendje kan vragen smaken verschillen enorm namelijk!
maar ja ik denk dat mijn vriend t snelst komt van neuken want dan moet ik echt een aantal keer ff rustig aan doen zodat ie niet komt..pijpen en trekken komt ie ook wel van maar dan doe ik het tussendoor rustig aan zodat ie niet meteen komt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Nee, ik ben geen zeikerd, maar een wiskundige, wat niet per definitie hetzelfde is. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
lady's ik heb jullie hulp nodig musicfan92 | 6 | 27-04-2014 01:23 | |
Muziek |
lady's and gent's ik heb jullie hulp nodig!! musicfan92 | 2 | 26-04-2014 11:00 | |
Liefde & Relatie |
Hoe klef zijn jullie? Verwijderd | 45 | 06-07-2007 19:43 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het even niet meer.. Mariekje* | 15 | 13-09-2005 17:05 | |
Psychologie |
Hoe kijken jullie tegen volgend jaar aan?/ Dromen Niemande | 34 | 27-07-2003 12:00 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 |