Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2005, 11:37
snookdogg85
snookdogg85 is offline
@ murwari: zielig dat je zo'n succesvol topic dicht gooit. Aan het aantal reacties te zien was er duidelijk vraag naar zo'n topic.
Je zag ook dat naarmate de zaterdag naderde er meer reacties kwamen. Jammer dat je faalt in je moderatie-taak en het inzicht mist.

@Kruimel: je vond het een leuk topic, kun je hem weer opendoen?
Advertentie
Oud 16-02-2005, 11:55
Miracle
Miracle is offline
Kruimel kan het niet open doen en dit topic is nogal nutteloos want je krijgt het topic toch niet open.
Oud 16-02-2005, 13:26
Qamra
Qamra is offline
Als je het nou even op Beleidszaken mikt, ipv hier.

En het wás nou eenmaal een onzinnig topic. Én we hebben genoeg topics over "wat eet je nu, vanavond, morgen, gister".
Oud 16-02-2005, 13:51
snookdogg85
snookdogg85 is offline
Citaat:
Qamra schreef op 16-02-2005 @ 14:26 :
Als je het nou even op Beleidszaken mikt, ipv hier.

En het wás nou eenmaal een onzinnig topic. Én we hebben genoeg topics over "wat eet je nu, vanavond, morgen, gister".
Blijkbaar niet genoeg aan de vele replies te zien. Sinds wanneer spreek jij over 'we', je bent een gewone gebruiker en niet meer in rang dan ik, dus ik zou maar een toontje lager zingen als ik jou was.
Oud 16-02-2005, 13:53
Balance
Balance is offline
Citaat:
snookdogg85 schreef op 16-02-2005 @ 14:51 :
Blijkbaar niet genoeg aan de vele replies te zien. Sinds wanneer spreek jij over 'we', je bent een gewone gebruiker en niet meer in rang dan ik, dus ik zou maar een toontje lager zingen als ik jou was.
veel replyes zeggen niks. Onzin is ook mateloos populair.

En ik vind ook dat WE teveel van dergelijke onzintopics hebben. Bovendien vind ik het jammer dat je de weg naar M&M niet even kon maken.
Oud 16-02-2005, 13:53
snookdogg85
snookdogg85 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 16-02-2005 @ 12:55 :
Kruimel kan het niet open doen en dit topic is nogal nutteloos want je krijgt het topic toch niet open.
Omdat ik het topic niet openkrijg, is het nutteloos?
Dat ik het topic niet openkrijg ligt aan mijn beperkte mogelijkheden als gewone gebruiker. De relevantie van het topic heeft daar geen invloed op. Argumenteren is niet je sterkste kant blijkbaar.
Oud 16-02-2005, 13:54
Verwijderd
murwari heeft een mailadres en anders kun je haar ook altijd een pm sturen. En desnoods kun je een topic op M&M openen, hier hoort het iig niet, dat is iets wat iig duidelijk is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten