Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(wel te hopen dat ze niet al te vroeg opstaat... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Succes ermee!
||
![]() |
Citaat:
Je kon op een briefje jou namen zetten (of anoniem laten) en erop vermelden aan wie jij een roos wilde geven. Dan deed je dat briefje samen met 2 euro in een envelop en dat deed je in de brievenbus. Dan zorgde de deelnemersraad ervoor dat er van die 2 euro een roos werd gekocht en deze werd dan afgeleverd bij degene die jij een roos wilde sturen.. Wel moest die persoon dan bij jou op school zitten.. Dus voor morgen afwachten, want die rozen worden morgen bezorgt op school ... Opzich een leuk idee.. Stel het voor volgend jaar eens voor, dan hoef je er ook niet zo over na te denken.. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
denk omdat ik bang was dat ze m'n handschrift zou herkennen ![]() naja, zoals jullie lezen, ik weet het zelf niet eens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Weet ze dat je haar wel leuk vind? weet je van haar dat ze jou leuk vind? "Toch wel interessant en gaat er voor zitten met een kopje thee" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het trouwens erg lief vinden als een jongen dat zou doen (die dan ook 'af zou gaan' omdat ik een vriend heb).
||
Citaat:
![]() maar wat wil je dan bereiken met je anonieme actie? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Heb ik ook maar een klein beetje het idee dat het mischien wel wederzijds zou kunnen zijn zou ik het persoonlijk doen, wel zo lief, zo niet dan denk ik anoniem.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Merci geef je als iemand op je hond heeft gepast toen jij op vakantie was, of als je iemand ergens anders voor wil bedanken. |
![]() |
||
Citaat:
Anoniem heb je niets aan als ontvanger maar snap wel dat het soms te moeilijk is om het persoonlijk te doen..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
(dan gaat het namelijk door de hele school en krijg ik weer zó'n kutjaar ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vroeg vrijdag ook of ik naar haar verjaardag kwam (vraagt ze ook niet iedereen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Mijn zomervakantie tot nu Eend | 22 | 25-02-2002 16:22 |