Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar heb ik geen woord meer aan toe te voegen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
3 voor onzin en 0,5 voor de rest? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het was wel eng dat scherm ^^. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe wil je dat anders aanduiden als er iets met een server mis is? ![]() Citaat:
![]() Edit: Ik weet het al, 3 Mbit / 1TB |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
noot.scholieren.com - 194.109.64.187 mies.scholieren.com - 194.109.64.188 ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gateway.xs4all..scholieren.com - 194.109.64.185 Ok, geen server maargoed.. Laatst gewijzigd op 02-02-2005 om 17:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: Citaat:
![]() Ik kom niet vaak op onzin, alhoewel ik wel eens een poging heb gedaan om het leuk te vinden. Helaas niet gelukt. Laatst gewijzigd op 02-02-2005 om 18:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bedoel, er zijn een tienduizend echt actieve leden ofzow. Allemaal minimaal 1€ storten op een bank/gironummer. Dan heb je een mooie dual xeon ML370-G4 met 5x76GB gok ik. Moet ik morgen de recentste factuur er ff bijpakken voor de precieze prijs. Ik ben opzich wel voor...... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is het onderhand alweer allemaal opgelost / teruggehangen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://www.tweakers.net/reviews/442/9 (deze zijn nog in 32-bit modus ook) http://www.anandtech.com/linux/showdoc.aspx?i=2163&p=2 (Opteron 150 vs Xeon Nocona 3.6GHz) Het is natuurlijk niet voor niets dat Opteron zo 'hot' is, als Opteron niet of nauwelijks betere prijs/prestatie verhouding had, was de Opteron natuurlijk geflopt.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De Itanium is een geheel andere processor voor een geheel andere doelgroep. Alleen slecht geinformeerden zullen stellen dat Opteron als 64-bit processor tegenover de Intel Itanium moet worden geplaatst. Deze mensen hebben duidelijk geen verstand van zaken. Intel Itanium is een high end serverprocessor voor zeer specifieke taken zoals encryptie, compressie en andere sterk geoptimaliseerde algoritmische 64-bit taken. Intel Itanium kan geen 32-bit code uitvoeren en de 64-bits code is ook niet compatible met AMD64 (of EM64T for that part). Bovendien heeft de Xeon Nocona ook 64-bit ondersteuning. Wel is AMD's implementatie veel sneller dan die van Intel. Zeker onder Linux en BSD zijn de Opterons heer en meester icm Open Source serversoftware. Alleen van PHP icm Apache heb ik nog te weinig goede benchmarks gezien om een mening te kunnen vormen.
Laatst gewijzigd op 04-02-2005 om 19:42. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Bron?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Code:
[Mon Feb 7 16:16:05 2005] [notice] caught SIGTERM, shutting down [Mon Feb 7 16:17:01 2005] [notice] Apache/1.3.33 (Debian GNU/Linux) PHP/4.3.10-2 configured -- resuming normal operations
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ons park bestaat uit 10 DL 360's, een stuk of 5 DL380's en 10 ML370's. En hier en daar wat kloon shit en zelfs nog HP Netserver LH 3000's. Ik geloof 4 Dell PowerEdge 4300's Maargoed, een DL585 dan: http://h18004.www1.hp.com/products/s...585/index.html is nog redelijk betaalbaar imho ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt hem ook upbeefen met leuke dingetjes als 24/7 support en 300GB hotswappable SCSI schijven. Ik heb nu een HP DL585 met een system price van $160743 (of 48 maandelijkse betalingen van $4193).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt best zware 1U servers kopen waar vanalles op elkaar gepropt zit en de airflow optimaal is. Dit zelf bouwen is vaak niet te doen.. (Denk aan een Dual Xeon systeem met RAID etcetc) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Denkend aan de saai kan ik niet slapen #779 Verwijderd | 501 | 22-12-2009 10:20 | |
Beleidszaken |
Online/offline statussen Wammus | 30 | 25-10-2005 22:41 | |
Software & Hardware |
[Alg] Offline forumfaq freyk | 24 | 14-07-2005 10:19 | |
Liefde & Relatie |
Hoe begon het? Sweetsurrender | 73 | 27-01-2005 13:32 |