![]() |
|
Omdat er steeds weer van die terugkerende vragen op ons geliefde subforum verschijnen en men geen zin heeft om al die vragen steeds opnieuw te beantwoorden (of ze door te sturen naar de zoekfunctie og google).
Had ik ooit eens op beleidszaken wiki om een wiki op te zetten. Deze wiki zou bestaan uit belangrijke info uit centrale topics, handleidingen, enz. Omdat er animo voor was, maar men er niet zoveel nut van in zag, is dit "projectje" van me gestopt. Ik ben maar mezelf begonnen om een gebruikershandboek te schrijven. Zodat ik snel en makkelijk, wanneer ik weer een "domme vraag" moet beantwoorden, het antwoord in mijn gebruikershandboek kan vinden en het snel in mijn post kan plakken. Ook zal deze gebruikershandboek handig zijn:
Mijn gebruikershandboek bestaat uit een .chm (windows help-bestand) en "beginnende" versie is hier te downloaden). Aan jullie vraag ik nu:
Laatst gewijzigd op 13-07-2005 om 17:43. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() EDIT: screenshot: ![]()
Laatst gewijzigd op 13-07-2005 om 17:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als jij ons nou helpt aan informatie waar je dan wel wat aan hebt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Je schrijft maar iets leuks, dan gooi ik het er wel bij, Dr HenDre.
Ennuh een nieuwe werkende versie is hier te downloaden.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En opzich kan je de gebruikers zeker wel iets leren, gewoon behalve het doen een functie implenteren waarbij je de gebruiker ook verteld wat er exact gedaan wordt, en dan nog t liefst open source zodat de mensen die er verstand van hebben kunnen kijken wat er gebeurt en wellicht verbeteren ![]() |
![]() |
||||||||
Citaat:
Een bootable cd met images van verschillende opstartdiskettes (inclusief format-batchscriptjes) Maar ja,..mrboot en ik kunnen nóg geen win32 app schrijven. Citaat:
Maar zoals ik al eerder zei, voor offline gebruik. (bv als je ff met een internetverbinding probleem zit, of dat je het forum offline is en geen zin hebt om te gaan zoeken met google, enz) Citaat:
En voor de mensen die mensen willen helpen op het forum, kunnen deze faq gebruiken door tekst de knippen en in z'n post te plakken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
x vraagt wat spyware is. Jij opent forumfaq, zoekt de omschrijving, knipt en plakt de omschrijving in je post.
Laatst gewijzigd op 13-07-2005 om 21:31. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb hem al gehost:
http://people.zeelandnet.nl/jjmrboot/forumfaq/ Hij is nog niet helemaal af, maar ik ben er aan bezig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben trouwens ook meer voor een online forumfaq.
|
![]() |
|
|