Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het gedicht vind ik echt niet goed. De beeldspraak is niet krachtig genoeg, de vorm te makkelijk. Nee ik vind het gewoon niets (bijzonders) hebben, ik heb veel beter van je gelezen, dit is voor mij te simpel.
|
Doet me aan twee dingen denken:
Elmo in Grouchland waarin Elmo op avontuur gaat om zijn wollen dekentje terug te vinden ( ![]() En uhm, wat Halogeen al zei. Bij het slot. Maar als ik dat niet denk dan is het eind inderdaad wel goed.edit: Ik had de nieuwe versie nog niet gezien. Verbetering ![]() Verder kan ik er ook niet te positief over zijn. Erg veel wit. Waarom nou 'Want' op een regel? ![]() ...wie ík wil zijn: Mezelf, maar soms ben ik liever alleen. Ligt het aan mij of is dat erg krom?
Laatst gewijzigd op 23-02-2005 om 17:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Blanket!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind het trouwens zo al beter, maar het enjambement van de eennalaatste regel vind ik minder; het woord 'overlopen' komt er nog wat teveel achteraan. Ik zou eerder zoiets doen:
Want, gevoel: het is de druppel waardoor ik overloop. Je uitleg was trouwens duidelijk genoeg, ik snap de inhoud nu naar hoe jij hem precies bedoelde ![]()
||
Citaat:
![]() Pas op de BBC gezien ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Duurt soms extreem lang voordat mdma begint te werken? Verwijderd | 12 | 23-02-2009 19:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Soms Chon | 1 | 01-09-2004 17:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Soms heb je... Verwijderd | 7 | 28-02-2004 08:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Soms.. Verwijderd | 1 | 20-03-2003 16:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Soms leentje_16 | 0 | 15-01-2003 09:12 | |
Verhalen & Gedichten |
SomS Angeleyes16 | 2 | 09-11-2002 09:03 |