Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In ieder geval, bedankt voor de reacties, het is allemaal wat duidelijker!! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De totale kosten voor de programma's vmbo-tl (mavo), havo en vwo zijn afhankelijk van het aantal vakken dat je volgt. Cursusgeld aan de school € 24.- per lesuur per jaar. Facilitaire bijdrage € 3 per lesuur per jaar. Als u recht heeft op studiefinanciering betaalt u alleen de facilitaire bijdrage. Het lesgeld is € 936.-. bron : ROC Amsterdam Van dezelfde bron hetvolgende : Aanmelden en Inschrijving Voor deelname aan het Volwassenenonderwijs van het ROC van Amsterdam is de minimumleeftijd 18 jaar. In uitzonderingsgevallen kunnen deelnemers van 17 jaar zich voor de opleidingen vmbo-tl (mavo), havo en vwo inschrijven. Deelnemers moeten wonen in Amsterdam of Diemen. Voor deelnemers van buiten deze gemeenten gelden aanvullende voorwaarden. Neem hierover contact op. Om teleurstelling te voorkomen: als u een klas - elders of bij ons - al twee keer hebt gedaan, is het niet mogelijk om die klas nogmaals te doen, ook niet bij ons. In heel speciale gevallen kunt u dan wel een enkel vak volgen in de examenklas om alsnog een diploma te behalen. |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt dan wel recht op tegemoetkoming scholieren die minimaal 93 euro per maand is.
||
Citaat:
Na lang nadenken heb ik besloten om het niet te doen, onder andere omdat iedereen een beetje tegenzit (mijn moeder en haar vriend geloven er niet in, denken dat het me niet lukt, ontmoedigen me toch wat, en ook mijn decaan die gelooft er niet in en zegt dat hij nog nooit iemand 't iemand had zien halen en blablabla ![]() ![]() ![]() In ieder geval heel erg bedankt voor alle reacties! |
![]() |
||
Citaat:
Ook mijn moeder geloofde er niet in (dat na het gesprek op mn oude school en omdat ik ook al mavo heb gedaan hiervoor.. doe nu 5+6 vwo in 1 jaar en dat was een wat te groot verschil dacht ze) maar we zijn toen eens gaan praten op die vavo en toen is ze wel van mening veranderd ![]() Wel is het slagingspercentage erg laag (hier 60%) maar dat komt meer doordat er veel mensen zitten die het op een 'gewone' school niet halen en daar al vele malen zijn blijven zitten en die doen dat op de vavo weer. Echt moeilijk vind ik het niet, klassen zijn ook veel kleiner dan op een gewone school ![]()
||
Citaat:
Ik moet eerlijk zeggen, ik ben ook wel paar keer blijven zitten hoor. havo1, havo2, havo2, havo3, mavo4 ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2013 |
[HAVO] Welke exameneisen zijn op mij van toepassing? SFVIII | 3 | 25-05-2013 10:22 | |
Studeren |
5 havo niet halen... n0name | 12 | 10-02-2010 19:34 | |
Werk, Geld & Recht |
Volwassenenonderwijs havo 11568 | 2 | 14-02-2006 18:22 | |
Algemene schoolzaken |
Drop-outs (middelbare school) Lorelei | 27 | 28-07-2005 16:26 | |
Algemene schoolzaken |
Na VMBO doorleren op Havo, wie? Guinee_Girl | 26 | 28-04-2005 02:51 | |
Algemene schoolzaken |
Lerares lijkt trein te willen halen brinta | 24 | 23-09-2003 15:51 |